کارت های پایان خدمت جدید چ شکلیه
نوشته شده توسط : nezam

کارت های پایان خدمت جدید

 

 

 

در این مقاله در خصوص کارت های جدید پایان خدمت نوشته ایم اینکه کارت های پایان خدمت چه تغییراتی کرده است اصلا تغییرات کارت پایان چه مزیتهایی برای سربازان عزیز دارد در این سایت به صورت تخصصی به بحث اعزام ،کسری خدمت ،اموزشی و کارت پایان خدمت پرداخته ایم شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاع بیشتر با شماره های سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه  "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 

 

 

طرح تعویض کارتهای پایان خدمت قدیمی با هوشمند

دارندگان کارت هاي قديمي پايان خدمت مربوط به سال هاي 1360 به بعد،از مهرماه مي بايست براي تعويض کارت هاي قديمي پايان خدمت خود، به يکي از دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي( پليس+10) مراجعه نمايند.

مهلت تعويض کارت هاي قديمي پايان خدمت با کارت هوشمند تا پايان سال جاري مي باشد و افراد مذکور در صورتيکه براي تعويض کارت هاي قديمي خود تا پايان سال جاري، اقدام ننمايند، کارت آنان فاقد هرگونه ارزش قانوني بوده و در اين صورت دارندگان آن با محروميت هايي نظير ممنوعيت اخذ يا تمديد گذرنامه و همچنين اخذ گواهينامه رانندگي و ...مواجه خواهند شد، لذا واجدين شرايط مي بايست هرچه زودتر براي ارائه درخواست خود در اين زمينه به يكي از دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس +10) مراجعه نمايند.

براي تعويض كارتهاي قديمي پايان خدمت با كارت هوشمند در فاز دوم اجرا، كليه افراديكه خدمت دوره ضرورت آنان از سال 70 به بعد در هر يك از نيروهاي مسلح (سپاه ، ناجا، ارتش ،وزارت دفاع) به پايان رسيده و داراي كارت پايان خدمت قديمي مي باشند می بایست براي ارائه درخواست تعويض كارت پايان خدمت قديمي خود با كارت هوشمند به دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي(پليس +10) مراجعه نمايند.






نکته 

1. كارتهاي مذكور هم اکنون از درجه اعتبار ساقط بوده و لازم است دارندگان اینگونه کارتها در اسرع وقت جهت جایگزین آن با کارتهای هوشمند به دفاتر پلیس +10 مراجعه نمایند در غیر اینصورت از ارائه خدمات به آنان خودداری خواهد شد.

2. فاز اول اجراي اين طرح مربوط به دارندگان كارت هاي قديمي پايان خدمت سال 1385 بهبعد بوده كه از مهر ماه سال 91 آغاز و متقاضيان تا پايان همان سال مهلت داشتند تابا مراجعه به دفاتر مذكور براي تعويض كارت خود اقدام نمايند

3. تمديد مهلت تعويض كارتهاي مربوط به دارندگان كارت هاي قديمي سال 85 به بعدفقط تا اول تيرماه سال جاري بوده و در حال حاضر از درجه اعتبار ساقطوبراي انجام كارهاي اداري فاقد اعتبار می باشند.

4. برای اصلاح سوابق خدمتی و یا مشخصات شناسنامه ای کارت های هوشمند پایان خدمت و یا معافیت از خدمت ، به وظیفه عمومی محل سکونت مراجعه نمایید.

5. در کارت های پایان خدمت هوشمند تغییرات مربوط به شروع و خاتمه خدمت از طریق رده های خدمتی پیگیری شود.

نحوه اقدام و رسيدگي به تعويض كارت :

متقاضي درخواست تعويض كارت با مراجعه به نزديكترين دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي نسبت به تكميل و ارائه مدارك ذيل اقدام مي نمايد.

 

 

نحوه تعويض كارت پايان خدمت دوره ضرورت در دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي

اخذ مدارك ذيل وتحويل رسيد تاییدیه نهائی به متقاضي در قبال كارت / كارتهاي دريافتي :

    الف : تكميل برگ درخواست تعویض و صدور کارت هوشمند پایان خدمت .
    ب : ارائه اصل كارت پايان خدمت دوره ضرورت و كارت دوره احتياط در صورت وجود .
    پ : 2قطعه عكس 4×3 رنگي زمينه سفيد ، تمام رخ با رعايت شئونات اسلامي
    ت : ارائه اصل فيش بانكي جهت هزينه ثبت وارسال كارت تعويضي از طريق پست پيشتاز
    ث : تصوير آخربن مدرك تحصيلي در صورت ارتقاء .


احراز هويت متقاضي با رويت مدارك معتبر(شناسنامه ،كارت ملي،گذرنامه)

ثبت اطلاعات پایه ، اطلاعات آدرس ، اطلاعات کارتو اسکن عکس در سامانه .

ارسال سوابق اخذ شده از طريق نمايده دفاتر ظرف مدت 3 روز به حوزه هاي وظيفه عمومي ذيربط



 

 

نحوه تعويض كارت معافيت از خدمت دوره ضرورت در دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي


1. اخذ مدارك ذيل وتحويل رسيد تاییدیه نهائی به متقاضي در قبال كارت دريافتي .

    الف : تكميل برگ درخواست تعویض و صدور کارت هوشمند معافیت .
    ب : ارائه اصل كارت معافيت .
    پ : 1 قطعه عكس 4×3 رنگي زمينه سفيد، تمام رخ با رعايت شئونات اسلامي .


2. احراز هويت متقاضي با رويت مدارك معتبر اصل(شناسنامه ،كارت ملي، گذرنامه)

3. ثبت اطلاعات پایه، اطلاعات آدرس ،اطلاعات کارت و اسکن عکس در سامانه .






 کارت پایان خدمت هوشمند چیست؟

کارت پایان خدمت یک مدرک رسمی ملی و کشوری است که در ازای گذراندن خدمت 2 ساله سربازی به شخص اعطا می‌گردد و به فرد اعلام می‌شود که از حضور مجدد در یگان‌های نظامی معاف است و تنها در صورت بروز جنگ امکان ابطال کارت معافیت وجود دارد. در کارت پایان خدمت اطلاعات هویتی فرد و همچنین زمان خدمت، محل خدمت و اطلاعاتی مانند مشخصات گروه خونی آورده شده است که فرد می‌تواند به عنوان یک مدرک شناسایی از آن استفاده کند.

کارت پایان خدمت هوشمند یکی از نوآوری‌های جدید در حوزه نظامی و انتظامی کشور است که از قابلیت‌های کارت‌های هوشمند برای بالا بردن ظرفیت کارت پایان خدمت استفاده کرده‌اند. در این کارت‌ها از یک تراشه برای نگهداری اطلاعات استفاده شده است که اطلاعات هویتی و برخی اطلاعات نظامی در آن درج شده است. در کارت‌های قدیمی امکان تأیید صحت گفته‌های فرد و هویت وی وجود نداشت، اما با وجود کارت‌های هوشمند، تنها با استفاده از یک دستگاه کارت‌خوان و اسکن ساده، می‌توان به اطلاعات هویتی و اطلاعات نظامی وی دسترسی داشت و صحت اطلاعات را تأیید کرد.






قابلیت‌های کارت پایان خدمت هوشمند

کارت پایان خدمت هوشمند قابلیت‌های متعددی دارد که باعث می‌شود هزینه کلی برای تأیید اطلاعات و تأیید هویت فرد کاهش یابد. اما برخی از قابلیت‌های برجسته این کارت عبارت‌اند از:

  •     پایان خدمت هوشمند ارائه اطلاعات هویتی فرد به صورت تأیید شده در یک ارگان رسمی ملی و کشوری
  •     پایان خدمت هوشمند ارائه اطلاعات یگان خدمتی و شرایط طی شد
  •     پایان خدمت هوشمند زمان اعزام به خدمت و زمان پایان خدمت
  •     پایان خدمت هوشمند درج عکس دیجیتالی به صورت رمزگذاری شده مطابق با دستگاه‌های کارت‌خوان
  •     پایان خدمت هوشمند درج امضاء شخصی و اطلاعات بایومتریک مانند رنگ چشم و اثر انگشت
  •     پایان خدمت هوشمند برخی اطلاعات طبقه بندی شده نظامی مربوط به شخص

 

 




صدور کارت پایان خدمت المثنی

یکی دیگر از سؤالات پرتکراری که دارندگان کارت پایان خدمت هوشمند با آن مواجه می‌شوند، مفقود شدن کارت و نحوه دریافت کارت المثنی است. در واقع دریافت کارت پایان خدمت المثنی مستلزم احراز مفقودیت کارت است که باید به نهادهای امنیتی و نظامی ثابت شود. کسانی که کارت پایان خدمت هوشمند خود را گم کرده‌اند، باید آگهی مفقودیت کارت خود را دو بار در یک روزنامه کثیرالانتشار اعلام کنند و منتظر پاسخ بمانند. اگر کارت پیدا نشد، آگهی مفقودیت کارت به همراه نامه گم شدن کارت از طرف کلانتری را باید به پلیس بعلاوه 10 ببرید.

پس از طی این مراحل و محرز شدن گم شدن کارت برای ستاد نیروهای مسلح، از یگان خدمتی قبلی شخص استعلام گرفته می‌شود و نسبت به صدور کارت پایان خدمت المثنی اقدام می‌شود. کارت‌های المثنی تفاوتی با کارت اصلی ندارند و فرد می‌تواند با همان قابلیت‌ها از کارت هوشمند خود استفاده کند.

 

 

کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری --دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: کارت های پایان خدمت جدید چ شکلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: