نوشته شده توسط : nezam

استخدام افسر دانش آموخته در پلیس فتا

 

کسانی که تمایل به استخدام شدن در پلیس فتا را دارند پیشنهاد میکنیم این مقاله را مطالعه نمایند ما در این مقاله شرایط کلی و همینطور شرایط عمومی استخدام را به طور کامل توضیح داده ایم تا شما عزیزان با مطالعه این مقاله پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید دوستان توجه داشته باشید که در صورت دریافت اطلاعات بیشتر و راهنمایی در این زمینه میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس گرفته و از راهنمایی مشاوران با تجربه بهره مند شوید.

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه"

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 

 

 

شرایط استخدام در پلیس فتا

استخدام در پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی با در نظر گرفتن شرایط عمومی و اختصاصی (برای داوطلبان مرد) صورت می‌گیرد.

این مقام انتظامی در ادامه شرایط عمومی و تخصصی جذب داوطلبان استخدام در پلیس فتا را بدین شرح اعلام کرد:

1- اولویت جذب داوطلبان استخدام با خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، خانواده کارکنان نیروهای مسلح، کارکنان پلیس افتخاری، بسیجیان و نخبگان علمی و جوانان مومن، متعهد و ولایتی است.

2- اساس جذب به صورت پیمانی پنج ساله مرد در مقطع افسری جزء می باشد.

3- جذب افسر دانش آموخته با مدرک کارشناسی و بالاتر مطابق با رشته‌های تحصیلی مذکور در جدول ذیل و برابر سهمیه‌های ابلاغی صورت می‌گیرد و اولویت با فارغ التحصیلان دانشگاه‌های دولتی، غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد است.

4- اولویت جذب در مقاطع تحصیلی به ترتیب دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و در رشته های تحصیلی، مهندسی کامپیوتر با گرایش نرم‌افزار و هوش مصنوعی، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی برق (صرفاً گرایش مخابرات امن و رمزنگاری) می‌باشد.

5- کلیه مراحل استخدامی برابر شرایط و ضوابط استخدام ابلاغی از سوی مرکز گزینش و استخدام ناجا، در استان‌ها توسط مدیریت گزینش و استخدام استان مربوطه صورت می‌پذیرد.

همچنین در شهر تهران توسط مدیریت گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به آدرس: میدان فردوسی - خیابان نجات الهی - تقاطع خیابان سمیه - مرکز گزینش و استخدام ناجا انجام می‌شود.

6- با توجه به سهمیه جذب محدود استان‌ها، در صورت کثرت متقاضی، از میان دارندگان بالاترین شرایط و ویژگی‌ها، افراد واجد شرایط انتخاب و گزینش صورت خواهد پذیرفت.

 

 

 

شرایط عمومی استخدام در پلیس فتا

- اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام

- اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن‌.

- تابعیت جمهوری اسلامی ایران.

- عدم سابقه عضویت و یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.

- عدم عضویت و یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی در زمان تقاضای استخدام.

- عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.

- نداشتن سوء پیشینه کیفری.

- عدم اعتیاد به مواد مخدر.




کلیه مراحل استخدامی برابر شرایط و ضوابط استخدام ابلاغی از سوی مرکز گزینش و استخدام ناجا، در استان‌ها توسط مدیریت گزینش و استخدام استان مربوطه صورت می‌پذیرد و در شهر تهران توسط مدیریت گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به آدرس: میدان فردوسی- خیابان نجات الهی – تقاطع خیابان سمیه – مرکز گزینش و استخدام ناجا، انجام می‌شود.

7- با توجه به سهمیه جذب محدود استان‌ها، در صورت کثرت متقاضی، از میان دارندگان بالاترین شرایط و ویژگی‌ها، افراد واجد شرایط انتخاب و گزینش صورت خواهد پذیرفت.




مهندسی فناوری اطلاعات با گرایش های (تجارت الکترونیکی، شبکه های کامپیوتری، مدیریت سیستم های اطلاعاتی) که صرفاً رشته مهندسی فناوری اطلاعات در مقطع کارشناسی و سایر گرایش ها در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری مورد پذیرش قرار میگیرد.

** مهندسی کامپیوتر با گرایش های (نرم افزار، هوش مصنوعی و رباتیک، شبکه های کامپیوتری، معماری سیستم های کامپیوتری، رایانش امن) که صرفاً رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار در مقطع کارشناسی و سایر گرایش ها در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری مورد نیاز است

 

 

 

اولویت های استخدام افسر دانش آموخته پلیس فتا

-اولویت های برای استخدام افسر دانش آموخته پلیس فتا با خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، خانواده کارکنان نیروهای مسلح ، کارکنان پلیس افتخاری ، بسیجیان و نخبگان علمی و جوانان مومن ، متعد و ولایتی است.


- استخدام افسر دانش آموخته فتا، برای دارندگان مدرک کارشناسی و بالاتر ، با توجه به رشته های تحصیلی مورد نیاز برای استخدام پلیس فتا و با توجه به سهمیه های ابلاغی برای استخدام پلیس فتا، انجام می شود. اولویت استخدام با فارغ التحصیلات دانشگاه های دولتی ، غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد است.


- اولیت استخدام در مقاطع تحصیلی به ترتیب دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی است. رتشه های تحصیلی نیز به ترتیب اولویت شامل رشته مهندسی کامپیوتر با گرایش نرم افزار و هوش مصنوعی ، رشته مهندسی فناوری اطلاعات و رشته مهندسی برق با گرایش مخابرات امن و رمزنگاری است.


 

بخش های مختلف ناجا


    پلیس امنیت : یک واحد تخصصی پلیس ایران است که وظیفه آن کنترل نظم و امنیت در کشور می باشد.

    پلیس مبارزه با مواد مخدر: وظیفه آن مبارزه با مواد مخدر در کشور و خرید و فروش آن و کشف باندهای بزرگ تا خرده فروشان مواد مخدر است.

    پلیس پیشگیری:  این پلیس مسئول ایجاد امنیت در فرودگاه ها ، راه آهن ، صدا و سیما و جنگلبانی است.

    پلیس راهور:  همان پلیس راهنمایی و رانندگی است.

    معاونت نظام وظیفه:  کار تقسیم نیروهای وظیفه بین نیروهای مسلح ایران را بر عهده دارد.

    معاونت صدور گذرنامه

    پلیس بزرگراه ها

    پلیس آگاهی

    پلیس حفاظت از شخصیت ها

    اینتر پل (پلیس بین الملل که با پلیس سایر کشورها در جستجو و دستگیری متهمان بین المللی همکاری دارد)

    یگان حفاظت برای حفاظت از اماکن مثل بانکها و موسسات آثار تاریخی

    جنگلبانی

    هنگ مرزی

    پلیس ساحلی

    یگان ضربت

    یگان رهاسازی گروگان

    یگان ضد شورش

    گارد ویژه

    یگان واکنش سریع


در هر حال ساعت کاری شما به عنوان یک پلیس معمولا به صورت شیفتی بوده و گاهی در شب ها و تعطیلات می باشد. در برخی مواقع نیز به اضافه کاری نیروی پلیس نیاز است.





منبع:استخدام افسر دانش آموخته در پلیس فتا

 

 

کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری --دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: نحوه استخدام افسر دانش آموخته در پلیس فتا ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: