وضعیت نظام وظیفه کد 6
نوشته شده توسط : nezam

عزیزان همراه سایت نظام وظیفه در این مقاله میخواهیم در خصوص وضعیت نظام وظیفه کد 6 مطالبی نوشته ایم و امیدواریم این مقاله هم مورد رضایت و توجه همه شما عزیزان قرار گیرد لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

جزئیات وضعیت نظام وظیفه کد 6

کد 1) دارا بودن کارت پايان خدمت.
کد 2) دارا بودن کارت معافيت دائم (کفالت، پزشکي، ايثارگران و موارد خاص).
کد 3) مشمولان داراي برگ معافيت موقت بدون غيبت (پزشکي، کفالت و ساير ...) در مدت اعتبار آن.
کد 4) متولدين سال 1354 و قبل از آن، اين قبيل مشمولان بايد پس از اعلام قبولي و در زمان ثبت نام کارت معافيت دائم (معافيت سني عنايت مقام معظم رهبري) را ارائه نمايند.وضعیت نظام وظیفه کد 6
کد 5) دانش آموزان سال آخر دوره متوسطه يا پيش‌دانشگاهي که به صورت حضوري و پيوسته مشغول به تحصيل بوده و تا تاريخ 9۷/6/31 در سنوات مجاز تحصيلي، فارغ‌التحصيل مي‌شوند.
کد 6) فارغ التحصيلان مقطع متوسطه (داراي مدرک پيش دانشگاهي) به شرط اتمام تحصيل حداکثر تا 20 سالگي به صورت پيوسته و حضوري (مدارس روزانه، بزرگسالان و آموزش از راه دور) و در صورتي که وارد غيبت نشده باشند.
تبصره: دانش آموزاني که دوره متوسطه (سال اول متوسطه) را از مهر 91 آغاز کرده باشند، سقف مجاز سنوات تحصيلي آنان حداکثر تا پايان 20 سالگي خواهد بود.
کد 7) دانش آموزاني که قبل از سن مشموليت (قبل از 18 سالگي تمام) موفق به اخذ پيش‌دانشگاهي به صورت حضوري يا غير حضوري (داوطلب آزاد) شده باشند، به شرط نداشتن غيبت.

 

توضيح: دانش آموزاني که در سن 17 سالگي و قبل از سن مشموليت موفق به اخذ ديپلم يا پيش‌دانشگاهي مي‌شوند، چنانچه حداکثر تا شش ماه پس از رسيدن به سن مشموليت (18 سالگي تمام) وارد دانشگاه شوند، مجاز به ادامه تحصيل مي‌باشند؛ در غير اينصورت به دليل ورود به غيبت، مجاز به ادامه تحصيل نخواهند بود.وضعیت نظام وظیفه کد 6 مگر اينکه در مهلت شش ماه معرفي، خود را از طريق يکي از دفاتر پليس +10 به وظيفه عمومي معرفي کرده و داراي برگ اعزام بدون غيبت باشند.


کد 8) مشمولان دوره متوسطه يا پيش‌دانشگاهي که در سنوات مجاز تحصيلي به عنوان دانش آموز رسمي فارغ‌التحصيل شده و داراي برگ آماده به خدمت بدون غيبت بوده که تاريخ اعزام آنان سپري نشده باشد.


تبصره: افرادي که تاريخ اعزام به خدمت آنان قبل از اعلام قبولي يا پذيرش در دانشگاه مي باشد، لازم است برابر ضوابط مربوط نسبت به تمديد موعد اعزام خود اقدام نمايند.وضعیت نظام وظیفه کد 6 در غير اينصورت به دليل ورود به غيبت شرايط ادامه تحصيل را از دست خواهند داد. در ضمن افرادي که در موعد اعزام (مندرج در برگ آماده به خدمت) به خدمت اعزام مي‌شوند در صورت پذيرش در مقطع کارشناسي و بالاتر، جهت ادامه تحصيل از خدمت ترخيص خواهند شد.


کد 9) متولدين نيمه اول سال 1345 و قبل از آن به شرطي که تغيير سن نداده باشند.


کد 10) کارکنان وظيفه‌اي که خدمت دوره ضرورت آنان تا تاريخ 99 /6/31 به پايان مي‌رسد وضعیت نظام وظیفه کد 6 (اين دسته از افراد بايد به هنگام ثبت نام در دانشگاه، گواهي يا کارت پايان خدمت ارائه نمايند).

 




کد های نظام وظیفه عمومی

داوطلبان آقا ، جهت ثبت نام در کنکور و یا ثبت نام بدون کنکور مانند سایر داوطلبان ، یک فرم تقاضانامه یا ثبت نام را باید تکمیل کنند. برای دو فرآیند مذکور ، دو فرم جدا موجود می باشد که در هر کدام ،وضعیت نظام وظیفه کد 6 یک بند با عنوان “کد وضعیت نظام وظیفه” وجود دارد. عددی که داوطلبان در این قسمت وارد می نمایند....








منبع:وضعیت نظام وظیفه کد 6

 

 

 

انتظامی برحسب درجه 98 -نحوه گرفتن پرینت از کارت سوخت -مدت آموزش درجه داری نیروی انتظامی -چرا در ایران سپهبدی و ارتشبد نداریم -مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98 -نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99- نحوه دریافت کارت ایثارگری 98 -نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 98-نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99-خرید خدمت سربازی با یکسال غیبت 98 - 99-نحوه دریافت کارت جانبازی زیر 25 درصد-وام خودرو جانبازان سال 98-سایت استخدام خواهران در سپاه 98-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 98-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی 98-نحوه اعطای 5 درصد جانبازی به ایثارگرانترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98قانون جامع ایثارگران در سال 98-موارد منع استخدام پزشکی ناجا-لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش-نحوه مشاهده درصد جانبازی با کد ملی 98استعلام کارت پایان خدمت با کد ملیبهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده استشرایط استخدام نیروی انتظامی یگان ویژه در سال 98استعلام کارت ایثارگران ارتش 98وظایف سرباز معاف از رزم چیست -آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گرددبخشش رهبری اضافه خدمت سربازی 98آیین نامه مرخصی سربازان در دوران خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: وضعیت نظام وظیفه کد 6 ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: