پیگیری کارت ایثارگری از طریق پست
نوشته شده توسط : nezam

عزیزان همراه سایت نظام وظیفه در این مقاله در خصوص پیگیری کارت ایثارگری از طریق پست مطالبی نوشته ایم تا شما عزیزانی که در خصوص کارت ایثار سوالاتی داشته اید با خواندن این مقاله به پاسخ تمامی پرسش های خود در این خصوص دست پیدانمایید لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

توزیع کارت ایثارگران نیروی زمینی توسط پست  

بر اساس تفاهم‌نامه همکاری شرکت پست  با نیروی زمینی ارتش که 11 مردادماه جاری در سالن کنفرانس شرکت پست انعقاد گردید، کارت ایثارگران نیروی زمینی ارتش توسط پست ارسال می‌‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت پست، در این مراسم دکتر محبیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت پست، امیر سرتیپ امیر دهگانی معاون احتياط و ذخیره نيروي زميني ارتش، سرهنگ عباسی مدیریت احتیاط نیروی زمینی، کرباسیان عضو هیئت‌مدیره و احمدزاده مدیرکل دفتر بازاریابی و بررسی‌های اقتصادی واحمدیان مدیر منطقه 16 پستی حضور داشتند.دکتر محبیان در این مراسم گفت: با توجه به گستردگی شبکه پستی و وجود 15000 نقطه تماس شهری و روستایی این شرکت می‌تواند به صورت نیابتی خدمات گسترده‌ای را به سازمانها و مردم ارایه و از رفت و آمدهای غیر ضروری مردم به این سازمانها بکاهد.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت پست افزود: تفاهم‌نامه همکاری پست  با نزاجا نیز در همین راستا منعقد شده و قرار است شرکت پست با قبول مدارک ایثارگران و ارسال آنها به نیروی زمینی جهت صدور کارت ایثار، کارت های فوق را درب منازل آنها توزیع نماید.وی در ادامه خاطرنشان ساخت: با این اقدام شرکت پست، از تردد ایثارگران در کشور جلوگیری شده و در نتیجه باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ آنها می شود.

امیر سرتیپ دهگاني معاون احتياط و ذخیره نيروي زميني ارتش ضمن اشاره به این که تفاهم‌نامه مذکور به منظور ارج نهادن به مقام ایثارگران به امضا رسیده اظهار داشت: نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران برای کلیه سربازاني كه در طول 8 سال دفاع مقدس سابقه حضور در جبهه، جانبازی و یا آزادگی دارند، کارت ایثار صادر می‌کند. 


 



کارت ایثار به چه کسانی تعلق می گیرد

دلیل اصلی این بود که به علت جابه جایی‌‌هایی که در زمان جنگ در یگان ها  صورت می گرفت مدارک از بین رفته است. یعنی جز اطلاعات جزئی که در دفتر اساس موجود است، اطلاعات دقیق تری نداشتیم. بنابراین قسمت بزرگی از تاریخ جنگ کشورمان در ابهام قرار داشت. یعنی اگر فرضا" در آینده بخواهند تحقیقی انجام دهند اطلاعات موثقی موجود نیست. به عنوان مثال ما در جنگ هایی که با روسیه داشتیم 150 هزار شهید دادیم اما مردم ما درباره این جنگ و ظلم هایی که همین کشورهای غربی علیه کشور ما کردند و باعث شکست ما در آن زمان شد اطلاعات چندانی ندارند. فقط این را می دانند که عهدنامه ای به نام ترکمن چای و گلستان نوشته شد. اما این را که دلیلش چه بود، آیا مردم هیچ مقاومتی نکردند یا اینکه نه، مقاومت کردیم اما به خاطر خیانت هایی که این کشورها کردند شکست خوردیم، نمی دانند. بنابراین برای اینکه این اتفاق تکرار نشود اقدام به موثق تر کردن این اطلاعات کردیم.



 

 

سپاه هم کارت ایثار می دهد؟

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: رزمندگان سپاه و ناجا کارت ایثارگری ندارند.وی افزود: در حال حاضر فقط ارتش کارت ایثار می‌دهد، ولی در نظر است که کارت رزمندگی واحد برای همه نیروهای مسلح صادر شود و از اواخر سال این کار شروع میشود.رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص نحوه گرفتن کارت ایثارگری بیان کرد: افرادی که فاقد کارت ایثار هستند، باید در ابتدا به یگانی که در آن خدمت خود را به پایان رسانده اند مراجعه کنند.

وی گفت: افراد پس از دریافت فرم گواهی مدت منطقه عملیاتی، ممهور به مهر و امضای فرمانده یگان، به همراه یک قطعه عکس ،کارت پایان خدمت،کارت ملی و شناسنامه به قسمت ایثارمعاونت نیروی انسانی نزاجا واقع در انتهای اتوبان ارتش (تهران) مراجعه کنند.

 

منبع:پیگیری کارت ایثارگری از طریق پست

نحوه مشاهده سابقه بیمه سربازی در سال 98-میزان حقوق نیروی انتظامی برحسب درجه 98 -نحوه گرفتن پرینت از کارت سوخت -مدت آموزش درجه داری نیروی انتظامی -چرا در ایران سپهبدی و ارتشبد نداریم -مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98 -نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99- نحوه دریافت کارت ایثارگری 98 -نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 98-نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99-خرید خدمت سربازی با یکسال غیبت 98 - 99-نحوه دریافت کارت جانبازی زیر 25 درصد-وام خودرو جانبازان سال 98-سایت استخدام خواهران در سپاه 98-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 98-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی 98-نحوه اعطای 5 درصد جانبازی به ایثارگرانترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98قانون جامع ایثارگران در سال 98-موارد منع استخدام پزشکی ناجالیست پادگان های نیروی زمینی ارتش-نحوه مشاهده درصد جانبازی با کد ملی 98استعلام کارت پایان خدمت با کد ملیبهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده استشرایط استخدام نیروی انتظامی یگان ویژه در سال 98استعلام کارت ایثارگران ارتش 98وظایف سرباز معاف از رزم چیست -آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گرددبخشش رهبری اضافه خدمت سربازی 98آیین نامه مرخصی سربازان در دوران خدمت سربازی -     خرید خدمت سربازی 98 - 99





:: برچسب‌ها: پیگیری کارت ایثارگری از طریق پست ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: