افتادن سربازی در شهر خود
نوشته شده توسط : nezam

شرایط افتادن سربازی در شهر خود ,خدمت در شهر خود , شرایط خدمت در نزدیک ترین جا به محل سکونت ,سربازان را سازمان نظام وظیفه انتخاب نمی كند، بلكه پادگان ها بر اساس مقررات پیش بینی شده، به جذب سرباز اقدام می كنند، از آن جایی كه در همه استان ها، پادگان نداریم، نیروهای مسلح افراد را به یكی از پادگان ها و نیروهای مسلح معرفی می كند كه البته با لحاظ كردن شرایطی انجام می شود.

جانشین سازمان نظام وظیفه توضیح داد: به عنوان مثال برای افراد متاهل تسهیلاتی در نظر گرفته شده است. این افراد به نیروهای مسلح معرفی می شوند، نیروهایی كه در همه استان ها ساختار دارند، به عنوان مثال نیروی انتظامی در همه استانها اعم از شهرستان و روستا حضور دارد، بر این اساس متاهلان بیشتر به نیروی انتظامی، سپاه و بخشی هم در ارتش سازماندهی می شوند.مشمولان عزیز خدمت سربازی در این مقاله در خصوص شرایط افتادن سربازی در شهر خود توضیحاتی داده ایم در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نماید ...

 

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 اینستاگرام نظام وظیفه

 

 

 

افتادن سربازی در شهر خود

سردار كریمی افزود: برای اینكه سایر افراد نیز از تسهیلاتی برخوردار شوند، مقرر شده است تا افراد حتی الامكان در 300 كیلومتری شهرستان یا استان خود سازماندهی شوند، به گونه ای كه محل خدمت فرد با محل سكونت او بیش از 300 كیلومتر فاصله نداشته باشد.البته این امكان برای همه سربازان امكانپذیر نیست چرا كه بخشی از مرزهای كشور به این سربازان نیاز دارند بر این اساس غیر از نیروهای كادری كه در مرزها به كار گرفته شده اند از نیروهای سرباز در این بخش نیز استفاده می شود. از آن جایی كه یگان های دوردستی برای دفاع از كشور و ایجاد امنیت داریم كه باید آنها نیز پر شود، برخی مشمولان به این بخش ها معرفی می شوند.كریمی در پاسخ به این سوال كه محل خدمت سربازی پسران برای خانواده ها به دغدغه تبدیل شده است، چه توصیه ای به خانواده ها دارید؟ گفت: خانواده ها هیچ دغدغه ای نداشته باشند حتی اگر خدمت سربازی فرزندان آنها در مناطق دور دست افتاده باشد، تمام تلاش نیروهای مسلح این است تا آنها در آسایش و امنیت باشند و علاوه براین مهارت آموزشی آنها و مباحثی كه ضرورت دارد سرباز به آن بپردازد، حفظ شود.

 

 

 

 

شرایط خدمت در شهر خود

پس از اینکه مشمولین دفترچه اعزام به خدمت خود را پر می کنند پادگان های موجود در سطح کشور مطابق با مقررات و دستورالعمل ها، سربازان مورد نیاز خود را جذب می نمایند.بنابراین در واقع محل خدمت سربازی را سازمان نظام وظیفه تعیین نمی کند و پادگان های شهرها و استان ها آن را تعیین می نمایند.

 

 

 

سرباز در چه صورتی در شهر خود خدمت خواهد کرد؟

از آن جایی که در همه ی شهر ها و استان های کشور پادگان وجود ندارد، سازمان نیرو های مسلح سربازان را به پادگان ها و یا نیرو های مسلح شهر های مختلف معرفی کرده و اقدام به جذب آن ها در ارگان معرفی شده می شود.حال سربازان با داشتن شرایط افتادن سربازی در شهر خود می توانند در محل سکونت و یا حداکثر در 300 کیلومتری آن جذب نیرو های مسلح شوند تا خدمت سربازی خود را به اتمام برسانند.


 

 

چگونه سربازی در شهر خود بیفتیم ؟

بومی شدن محل خدمت سربازی یا خدمت در شهر خود می تواند یکی از موضوعاتی باشد که ذهن بسیاری از مشمولین و خانواده ها را به خود مشغول نماید.برای خدمت در شهر خود در سربازی بایستی شرایطی همچون تاهل و … را داشته باشید تا پس از اتمام دوران آموزشی، سازمان نیرو های مسلح محل خدمت شما در یگان های موجود در شهر شما تعریف نماید.

به طور مثال معمولا در همه شهرها و حتی روستاها نیز امروزه کلانتری و یا پاسگاه وجود دارد که بر این اساس افرادی که شرط متاهل بودن را دارا هستند معمولا در نیروی انتظامی شهر خود و یا سپاه و تعداد کمی نیز در ارتش به خدمت گرفته خواهند شد.


 



شرایط گذراندن خدمت سربازی در محل زندگی

نظام وظیفه یکی از بزرگ ترین ارگان ها و سازمان های کشور است که هر ساله میزبان تعداد زیادی از پسران مشمول خدمت دوره ضرورت است و همین طور انتظار می رود این تعداد پس از گذشت نسل های خاص از دوران تحصیل رو به افزایش نیز برود. عموم افراد نیز پس از به پایان رساندن دوره ی تحصیل مدرسه، به فکر حضور در دانشگاه خواهند افتاد.

اما همیشه دغدغه ی مهم برای مشمولین نظام وظیفه این بوده که خدمت سربازی خود را بتوانند در مدت زمان کوتاه، در محلی خوب و همین طور در شرایط مناسبی بگذرانند که البته در مورد بسیاری از افراد چنین نبوده که دلیلش هم اندکی شانس و مقدار زیادی نا آگاهی و استفاده نکردن از فرصت ها است، در ادامه این مورد را بررسی خواهیم کرد که چه عواملی می تواند موجب این شود که خدمت راحت تر باشد.

 

 

منبع:شرایط افتادن سربازی در شهر خود

 

 

انتظامی برحسب درجه 98 -نحوه گرفتن پرینت از کارت سوخت -مدت آموزش درجه داری نیروی انتظامی -چرا در ایران سپهبدی و ارتشبد نداریم -مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98 -نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99- نحوه دریافت کارت ایثارگری 98 -نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 98-نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99-خرید خدمت سربازی با یکسال غیبت 98 - 99-نحوه دریافت کارت جانبازی زیر 25 درصد-وام خودرو جانبازان سال 98-سایت استخدام خواهران در سپاه 98-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 98-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی 98-نحوه اعطای 5 درصد جانبازی به ایثارگرانترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98قانون جامع ایثارگران در سال 98-موارد منع استخدام پزشکی ناجا-لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش-نحوه مشاهده درصد جانبازی با کد ملی 98استعلام کارت پایان خدمت با کد ملیبهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده استشرایط استخدام نیروی انتظامی یگان ویژه در سال 98استعلام کارت ایثارگران ارتش 98وظایف سرباز معاف از رزم چیست -آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گرددبخشش رهبری اضافه خدمت سربازی 98آیین نامه مرخصی سربازان در دوران خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: افتادن سربازی در شهر خود ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: