گروهبان دوم نیروی انتظامی
نوشته شده توسط : nezam

همراهان عزیز نظام وظیفه در این مقاله میخواهیم در خصوص گروهبان دوم نیروی انتظامی مطالبی بنوسیم و امیدوار هستیم این مقاله هم مورد رضایت و توجه همه شما عزیزان باشد,دوستان عزیز توجه داشته باشید در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید عنوان های آمده در این مقاله :

وظایف گروهبان دوم نیروی انتظامی

گروهبان دوم نیروی انتظامی

 

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

وظایف گروهبان دوم نیروی انتظامی

فرمانده ناجا در ادامه این برنامه در خصوص جمع‌آوری سارقان و معتادان متجاهر در برخی از شهرهای کشور نیز گفت: همانطور که ما بارها اعلام کرده‌ایم پلیس آمادگی دارد تا در صورت وجود اماکن نگهداری معتادان خیابانی، در کمتر از 10 روز اقدام به جمع‌آوری این افراد از شهرهای بزرگ کند و در شهرهای کوچکتر نیز این قابلیت وجود دارد که در کمتر از 48 ساعت این معتادان از سطح شهر جمع‌آوری شوند.سردار اشتری ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر ما با مشکل کمبود ظرفیت محل‌های نگهداری این افراد مواجه هستیم و امیدواریم با همت دستگاه‌های مربوطه اعم از بهزیستی، شهرداری و... بتوانیم چهره شهر را مطلوب کنیم.

وی با بیان این که بیش از 50 درصد از سرقت‌های خرد در کشور توسط معتادان انجام می‌شود، به مشکل دستگاه قضایی نسبت به نگهداری این افراد پرداخت و ابراز امیدواری کرد با تامین فضای مناسب و ظرفیت مورد نظر بتوانیم معتادان خیابانی کشور را ساماندهی کنیم.فرمانده ناجا در بخش دیگری از این گفتگو با تشریح اقدامات انجام شده همزمان با فرارسیدن نوروز 98 از آغاز به کار قرارگاه نوروزی و آماده‌باش کامل نیروهای پلیس در سراسر کشور خبر داد. سردار اشتری همچنین با اشاره به کمبود نیروهای پلیس در کشور گفت: در بسیاری از کشورهای دنیا به اعضای هر هزار نفر، 5 تا 7 نیروی پلیس وجود دارد و این در حالی است که در کشور ما به اعضای هر یک هزار نفر تنها 3 مامور پلیس داریم. وی خاطرنشان کرد: با توجه به این آمار و همچنین با توجه به گستردگی جغرافیایی کشورمان می‌بایست تعداد پرسنل پلیس 2 برابر شود. 


 

 

گروهبان دوم نیروی انتظامی

سربازدرجه دار، پایین ترازاستوار
( اسم ) سرپرست گروه و آن درجه ایست بالاتر از سرجوخه و شامل سه رتبه است : یا گروهبان سوم . پایین ترین رتب. گروهبانی و بلافاصله بالاتر از سرجوخه است وکیل چپ توضیح علامت گروهبان سوم که در صف خدمت کند نواری است بصورت عدد ۸ که بر بازوی چپ نصب کنند . یا گروهبان دوم بالاتر از گروهبان سوم و مسئول دسته است وکیل راست . توضیح علامت گروهبان دوم دونوار بصورت عدد ۸ است که بر بازوی چپ نصب کنند . یا گروهبان یکم . بالاتر از گروهبان دوم و مسئول گروهان است و کیل باشی . توضیح علامت گروهبان یکم سه نوار بصورت عدد ۸ است که بر بازوی چپ نصب شود . یا گروهبان دریایی . گروهبانی که در نیروی دریایی خدمت کند مهناوی . یا گروهبان شهربانی . گروهبانی که در خدمت شهربانی باشد سر پاسبان




 

درجات نظامي و رتبه هاي كارمندان نیروی انتظامی

ارشد بين نظاميان و كارمندان در مشاغل مشترك با توجه به ترتيب هم طرازي درجات نظامي و رتبه هاي كارمندان مذكور در مواد 34 و 35 مقررات بند الف اين ماده بوده و صرف نظامي يا كارمند بودن موجب ارشديت پرسنل بر يكديگر نخواهد بود .

تبصره : با توجه به اينكه ارتقاء نظاميان از درجه سرتيپي به بالا در چارچوب نياز هاي محدود سازماني و با صدور فرمان مقام فرماندهي كل قوا تحقق مي‌يابد و با نگرش به اينكه ارتقاء رتبه كارمندان داراي چنين امتيازي نمي‌باشد به منظور حفظ نظام فرماندهي و شيرازه تشكيلاتي نيرو هاي مسلح ، نظامياني كه به درجات سرتيپي به بالا ارتقاء يافته و يا در مشاغل درجات اخير الذكر انتصاب مي‌يابند به كليه كارمندان رتبه هاي 18 و 19 و 20 كه در مشاغل درجات فوق الاشاره قرار دارند ارشديت خواهند داشت .

ماده 37- ارشدترين مقام در هر يك از بخش‌هاي نيرو هاي مسلح :

الف : رئيس ستاد فرماندهي معظم كل قوا ارشدترين مقام در نيرو هاي مسلح جمهوري اسلامي ايران مي‌باشد .

ج) فرماندهي كل سپاه ارشدترين مقام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مي‌باشد .

د) فرماندهي نيروي انتظامي ارشدترين مقام در نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران مي‌باشد.

تبصره : در صورتي كه براي ارتش فرمانده تعيين شود فرمانده كل ارتش ارشدترين مقام ارتش بوده و جاي ب و ج تعويض مي‌شود ، يعني فرمانده كل ارتش در رديف دوم و فرماندهي كل سپاه  در رديف سوم قرار مي‌گيرد .

ماده 38- فرماندهان ناو يا هواپيما ، هلي‌کوپتر نه تنها بر كليه پرسنل مربوط فرماندهي دارند بلكه كليه كساني كه با اين وسيله مسافرت مي‌نمايند در تمام مدتي كه در وسيله سوار هستند از هر درجه يا رتبه كه باشند مكلف به اجراي مقررات داخلي ناو يا هواپيما بوده و از دستور فرمانده ناو يا هواپيما در اين مورد بايد تبعيت كنند .

ماده 39- در غياب فرماندهي يا رئيس ، فرماندهي يا رياست از سوي شخصي كه به عنوان جانشين جهت تصدي مسئوليت‌هاي محوله مورد تصويب مقام ذيصلاح واقع گرديده اعمال مي‌گردد و در صورت عدم حضور جانشين ، ارشد پرسنل عهده دار مسئوليت فرماندهي خواهد بود .

ماده 40- فرمانده، رئيس يا مدير مي‌تواند ، قسمتي از اختيارات خود را به مرئوس بلافصل خود تفويض  نمايد . اين کار باعث سلب مسئوليت و همچنين باعث سلب همان اختيارات از تفويض كننده اختيارات نخواهد بود .


 

 منبع:گروهبان دوم نیروی انتظامی

انتظامی برحسب درجه 98 -نحوه گرفتن پرینت از کارت سوخت -مدت آموزش درجه داری نیروی انتظامی -چرا در ایران سپهبدی و ارتشبد نداریم -مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98 -نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99- نحوه دریافت کارت ایثارگری 98 -نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 98-نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99-خرید خدمت سربازی با یکسال غیبت 98 - 99-نحوه دریافت کارت جانبازی زیر 25 درصد-وام خودرو جانبازان سال 98-سایت استخدام خواهران در سپاه 98-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 98-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی 98-نحوه اعطای 5 درصد جانبازی به ایثارگرانترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98قانون جامع ایثارگران در سال 98-موارد منع استخدام پزشکی ناجا-لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش-نحوه مشاهده درصد جانبازی با کد ملی 98استعلام کارت پایان خدمت با کد ملیبهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده استشرایط استخدام نیروی انتظامی یگان ویژه در سال 98استعلام کارت ایثارگران ارتش 98وظایف سرباز معاف از رزم چیست -آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گرددبخشش رهبری اضافه خدمت سربازی 98آیین نامه مرخصی سربازان در دوران خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: گروهبان دوم نیروی انتظامی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: