پیگیری تاخیر گذرنامه در سال 99 1400
نوشته شده توسط : nezam

عزیزان در این مقاله در خصوص پیگیری تاخیر گذرنامه مطالبی نوشته ایم تا شما عزیزان خواننده با خواندن این مقاله به پاسخ تمامی سوالات خود در زمینه پیگیری تاخیر گذرنامه دست پیدا نمایید دوستان عزیز توجه داشته باشید در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید ....در این مقاله بیشتر در خصوص

پیگیری گذرنامه صادر شده با کد ناجا

نحوه دریافت گذرنامه

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

پیگیری گذرنامه صادر شده با کد ناجا

با شماره گیری #۱۹۳* خدمات پستی رهگیری مرسولات پستی رهگیری مرسولات ناجا برای گذرنامه قابل پیگیری است. البته این سامانه هنوز برای سیم کارت های همراه اول قابل پیگیری است. سامانه ناجا هنوز کامل نشده است ولی گزینه پیگیری مرسوله آن به خوبی کار می کند.در آخر پیشنهاد می کنیم نحوه ثبت نام و روند سامانه پیگیری پرونده قضایی از طریق سامانه ثنا و غیره را مطالعه بفرمایید.


امروز در انزل وب نحوه پیگیری و رهگیری گذرنامه را به شما آموزش دادیم چنانچه شما روش دیگری برای پیگیری صدور گذرنامه میشناسید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید...

 

 

 

 

استعلام گذرنامه زیارتی موقت زائرین اربعین حسینی

به منظور اطلاع از آخرين وضعيت برگه تردد موقت اربعين کد ملی خود را به سرشماره 1103000010 و 1103000002 ارسال و سپس اطلاعات زير برای شما فرستاده می‌شود. 
۱-تاريخ چاپ
۲-بارکد پستی
۳-شماره برگه تردد اربعين (گذرنامه موقت اربعين)
قابل توجه زائرین گرامی
با توجه به حجم زیاد متقاضیان اخذ گذرنامه برای عزیمت به عتبات و عالیات و ضیق وقت، به منظور مساعدت برای مسافرت جنابعالی به کشور عراق برای زیارت اربعین امام حسین (ع) برگه تردد زائرین اربعین برای شما صادر گردیده است.

 

 

 

 

نکات مهم برای صدور گذرنامه

این برگ، به منظور تردد موقت شما صرفاً به مقصد عتبات و عالیات برای اربعین سال 1398 می باشد.
پس از دریافت برگه تردد ، از قسمت نقطه چین آن را برش بزنید . قسمتی که مشخصات فردی شما در آن درج گردیده را به عنوان مدرک معتبر خروج از کشور در مرز ارائه داده ، تا منقوش به مهر خروج و ورود پلیس جمهوری اسلامی ایران و عراق گردد.
اعتبار این برگ از صدور تا تاریخ 1398/08/12 می باشد.
خروج به مقصد عتباتعالیات با گذرنامه معتبر و یا برگ تردد اربعین امکان پذیر می باشد.
در اختیار گذاشتن برگه فوق به غیر ، جرم محسوب و پیگرد قانونی دارد.
در صورت فقدان برگ گذر فوق ، المثنی صادر نمی گردد.
از مخدوش نمودن ، پارگی ، آب خوردگی ، پاک شدگی و... برگ تردد خودداری نمایید.
این برگه تردد به صورت رایگان صادر شده است و تقاضای صدور گذرنامه شما در سامانه پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا ثبت می باشد. پس از مراسم اربعین ، گذرنامه الکترونیک شما درب منزل تحویل می گردد.
لطفا پس از عزیمت، عکس برگه تردد را در گوشی خود ذخیره نمایید.







نحوه دریافت گذرنامه

سرهنگ سید محمدرضا طبایی صبح امروز در نشست خبری با اشاره به تراکم چندبرابری برای دریافت گذرنامه هموطنان اظهار کرد: تصمیم بر این شد راهکار مناسبی برای تسریع در سفر اربعین اتخاذ شود با عنایت به اینکه ظرفیت صدور گذرنامه مشخص و محدود است.رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا افزود: در نهایت تصمیم بر این شد برگ تردد اربعین چاپ شود، این برگه داخل پاکت پست قرار گرفته و تحویل هموطنان می‌شود، همان دو صفحه اول و دوم گذرنامه است که در این برگ گنجانده شده، زائران با این برگ تردد تا پایان ماه صفر امکان تشرف به این سفر معنوی را خواهند داشت.

وی تصریح کرد: هیچ وجه اضافه‌ای از زائران برای این برگه دریافت نمی‌شود، از ابتدای محرم امسال تا به امروز بیش از یک میلیون و 100 هزار گذرنامه چاپ شده که نسبت به مدت مشابه گذشته 77 درصد رشد داشته است همچنین آمار تشرف به عتبات نسبت به مشابه بیش از چهار برابر و 350 هزار نفر بوده است. (در بازه اول تا ششم صفر) فقط در روز گذشته بیش از 100 هزار نفر از مرزها عبور کرده‌اند.

 این مقام انتظامی با اشاره به چاپ بیش از 307 هزار برگ تردد گفت: 273 هزار برگ تردد تحویل پست جمهوری اسلامی شده و تقریباً 50 هزار برگه در صف چاپ قرار دارد.طبایی ادامه داد: با توجه به طولانی شدن پروسه صدور گدرنامه سعی بر این شد پروسه صدور برگ تردد کمتر شود، اکنون حدود 80 هزار نفر در صف صدور گذرنامه هستند.

 

 

 

عوارض خروج از کشور _ نحوه پرداخت و مدارک مورد نیاز


تنها چند سال پس از شروع جنگ تحمیلی بود که برای اولین بار صحبت هایی در مورد پرداخت عوارض خروج از کشور برای سفرهای خارجی مطرح شد. این قانون در سال ۱۳۶۵ تصویب شد و در آن زمان به دلیل کمبود درآمد و منابع تصمیم گرفته شد که مبلغ ۵ هزارتومان به عنوان عوارض از مسافران پروازهای خارجی دریافت شود.

سوالات و ابهامات زیادی در مورد عوارض خروج از کشور وجود دارد که در ادامه به توضیح کامل این موارد می پردازیم و هر اطلاعاتی که در مورد این قانون وجود دارد را برایتان شرح می دهیم. در این مقاله توضیح می دهیم که:

  •     نحوه پرداخت عوارض خروج از کشور چگونه است؟
  •     قوانین معافیت از پرداخت عوارض خروج از کشور به چه شکل است؟
  •     زمان پرداخت عوارض خروج از کشور چه وقت است؟
  •     مدارک لازم جهت پرداخت عوارض شامل چه مواردی است؟
  •     نرخ عوارض خروج در سال های گذشته به چه شکل بوده است؟

 





نحوه پرداخت عوارض خروج از کشور

برای پرداخت عوارض خروج از کشور می توانید از چند راه مختلف اقدام کنید. تا چند سال پیش برای پرداخت هزینه عوارض خروج از کشور در فرودگاه مجبور بودید زمان زیادی را در صف منتظر بمانید. اما اکنون راه های دیگری هم برای پرداخت عوارض خروج از کشور وجود دارد. اکنون امکان پرداخت اینترنتی فراهم شده است و پرداخت اینترنتی هم به روشی آسان انجام می شود.
پرداخت اینترنتی عوارض خروج از کشور

در سال ۹۵ بانک ملی ایران خبر راه اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض خروج از کشور را منتشر کرد. با این وجود امکان پرداخت آنلاین این هزینه از هر جایی و در هر زمانی از طریق این سامانه امکان پذیر است. مسافران سفرهای خارجی می توانند با استفاده از کارت های عضو شتاب و مراجعه به بخش خدمات الکترونیکی و انتخاب گزینه پرداخت الکترونیکی عوارض خروج از کشور نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

 

 


نحوه پرداخت عوارض خروج از کشور در فرودگاه

همچنین در حال حاضر فرودگاه های کشور و در راس آن فرودگاه امام خمینی مجهز به دستگاه های Cashless ATM هستند که می توانید از طریق آن ها به صورت آنلاین اقدام به پرداخت هزینه عوارض خروج از کشور کنید. همچنین امکان پرداخت آنلاین این هزینه نیز در اختیار مسافران قرار گرفته است. استفاده از این دستگاه برای پرداخت عوارض خروج از کشور برای رفاه حال و تسریع امور پرداخت عوارض خروج در نظر گرفته شده است. طبق پیشبینی های صورت گرفته در طول چند سال آینده تمام فرودگاه های بین المللی ایران به این دستگاه ها مجهز خواهند شد.

 

 

منبع:پیگیری تاخیر گذرنامه در سال 99

 

 

انتظامی برحسب درجه 98 -نحوه گرفتن پرینت از کارت سوخت -مدت آموزش درجه داری نیروی انتظامی -چرا در ایران سپهبدی و ارتشبد نداریم -مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98 -نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99- نحوه دریافت کارت ایثارگری 98 -نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 98-نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99-خرید خدمت سربازی با یکسال غیبت 98 - 99-نحوه دریافت کارت جانبازی زیر 25 درصد-وام خودرو جانبازان سال 98-سایت استخدام خواهران در سپاه 98-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 98-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی 98-نحوه اعطای 5 درصد جانبازی به ایثارگرانترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98قانون جامع ایثارگران در سال 98-موارد منع استخدام پزشکی ناجا-لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش-نحوه مشاهده درصد جانبازی با کد ملی 98استعلام کارت پایان خدمت با کد ملیبهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده استشرایط استخدام نیروی انتظامی یگان ویژه در سال 98استعلام کارت ایثارگران ارتش 98وظایف سرباز معاف از رزم چیست -آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گرددبخشش رهبری اضافه خدمت سربازی 98آیین نامه مرخصی سربازان در دوران خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: پیگیری تاخیر گذرنامه در سال 99 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: