نوشته شده توسط : nezam

آموزشی کجا میفتم:به همین خاطر سربازان خدمت وظیفه باید مدارک مورد نیاز همچون کپی شناسنامه و عقدنامه، برگ سبز بسیج، مدارک پزشکی و مدارک ترخیص از دوره آموزشی را به همراه داشته باشند و پس از طی کردن این فرآیند، با تکمیل فرم‌های مربوط به اطلاعات خودشان، به گردان و گروهان‌های مورد نظر معرفی می‌شوند.قابل ذکر است؛ سربازانی که متأهل هستند، یک روز زودتر از سایر افراد به مرخصی می‌روند و آن دسته از سربازانی که دوره تکمیلی بسیج را گذرانده باشند، بسته به نیرویی که قرار است در آن خدمت کنند، دوره آموزشی کوتاه تری را نسبت به بقیه افراد می‌گذرانند.

گفتنی است؛ آن دسته از سربازانی که معاف از رزم‌ هستند، از آموزش تیراندازی، استفاده از سلاح و حضور در صبحگاه معاف می‌شوند.عزیزان مشمول در صورت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اینکه آموزشی کجا خواهید بود میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید


 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 


مشمولان خدمت وظیفه عمومی، آموزشی کجا میفتم پس از آن که به مراکز آموزش خدمت سربازی وارد می‌شوند، در رابطه با نحوه تقسیم‌بندی‌ در سربازی دغدغه‌هایی در ذهنشان ایجاد می‌شود.مطابق قوانین موجود در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی، افراد پس از وارد شدن به مرکز آموزشی، مطابق با وضعیت تأهل، معافیت از رزم، سابقه‌ خدمت در بسیج و افرادی که در گذشته دوره آموزشی را پیش از ۶۰ روز گذرانده‌اند، تقسیم بندی می‌شوند.





تقسیم سربازان پس از آموزشی

با ما همراه باشید تا همه ی آنچه را که باید در خصوص نحوه تقسیم سربازان پس از آموزشی بدانید را در اختیار شما قرار دهیم.

بعد از اینکه مشمولان خدمت سربازی،آموزشی کجا میفتم  دفترچه اعزام به خدمت خود را ارسال کردند،
زمان اعزام و محل خدمت از جمله مهم ترین دغدغه هایی است که ذهن آن ها را به خود مشغول می کند.

خوب است بدانید که تقسیم پس از آموزشی بر عهده ی سازمان وظیفه عمومی نبوده و
این تقسیم بندی بر اساس شرایط و قوانین دیگری صورت می پذیرد. این قوانین، معمولا به ارگانی که مشمول در آن خدمت میکند بستگی دارد.


 



نحوه تقسیم سربازان برای یگان 99

نحوه تقسیم سربازان پس از آموزشی بر اساس مدرک تحصیلی و البته نیاز ارگان صورت می گیرد.بعد از آن که تاریخ اعزام به آموزشی برای هر سربازی مشخص شد، سربازان بر اساس کد معرفی شده در برگه اعزام می شوند.
پس از اتمام دوره ی آموزشی یعنی معمولا در روزهای آخر از دوران آموزشی، آموزشی کجا میفتم به هر یک از سربازان برگه ای داده می شود که این برگه در واقع معرفی نامه ای به یگان محل خدمت سرباز می باشد.

 

 

نحوه تقسیم سربازان متاهل

سربازان متاهل معمولا در شهر محل سکونت همسر خود به خدمت گرفته می شوند.

البته توجه کنید که به طور کلی نحوه تقسیم سربازان نیروی انتظامی، ارتش و… پس از آموزشی، بر اساس شهر محل سکونت مشمول است. به این صورت که تلاش میشود فاصله مشمول تا شهرش، بیشتر از 300 کیلومتر نباشد.
اما در برخی موارد نیز به دلیل کمبود نیرو در مناطق مختلف، سربازان به محل هایی دورتر نیز اعزام خواهند شد.همچنین دقت کنید که چنانچه سربازان بخواهند شهر محل خدمت خود را تغییر دهند، باید به معاونت نیروی انسانی یگان محل خدمت خود مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایند.



این نامه مشخص کننده «مرکز آموزش» است. البته روی نامه نمی‌نویسد که نام و آدرس مرکز آموزشی شما چیست، اما اگر در اینترنت یک جستجوی ساده بزنید، آموزشی کجا میفتم می‌توانید لیست کدهای مراکز آموزش و محل آن‌ها را بیابید.برای من کد 87 خورده بود که خدا را شکر «نيروي مقاومت سپاه پادگان خاتمي يزد» افتاده‌ام.من انتخاب اولم نیروی انتظامی بود، افتادم سپاه. تعدادی از دوستان با مدرک فوق دیپلم انتخاب اولشان سپاه بود، آن‌ها کرمانشاه افتاده‌اند، اما نیروی زمینی سپاه.طبیعی است که نیروی زمینی خیلی سخت‌گیرتر از نیروی مقاومت است.

لیست کدها را اینجا قرار می‌دهم که اگر شما هم زمان سربازی‌تان فرا رسید، با توجه به کد مرکز آموزش، محل را شناسایی کنید و آمادگی‌های لازم را در ده روز باقیمانده در خود ایجاد کنید.

کد 1 : مرکز اموزش وليعصر تبريز
کد 5 : کرمان ارتش
کد 6 :اراک نيروي انتظامي
کد 12 : مربوط به نيروي انتظامي مرزن آباد چالوسه
کد 35 : نيروي زميني ارتش تهران آموزشي 01
کد 36 : نيروي زميني ارتش تهران آموزشي 02
کد 37 : ارتش نيروي زميني عجب شير
کد 38 : مربوط به بيرجنده
کد 47 : نيروي زميني ارتش گروه 33 توپخانه پرندک
کد 49 : نيروي زميني ارتش لشگر 16 زرهي قزوين
کد 75 : وزارت دفاع قزوين
کد 80 : ستاد مشترک سپاه
کد 82 : سپاه مرودشت
کد 87 : نيروي مقاومت سپاه پادگان خاتمي يزد
کد 88 : نيروي هوائي سپاه اردکان
کد 89 : سازمان زندان کرج
کد 94 :سپاه پادگان وليعصر ساري
کد 135 : سپاه شهيد قدوسي يزد
کد 182 : نيروي هوائي تهران ارتش
کد 185 : نيروي زميني سپاه شهداي کرمانشاه
کد 215 : پادگان شهيد پازوکي سپاه (لشکر 27 ) واقع در افسريه
کد 226 : مازاد (يعني در روز تقسيم هر جا که نيرو لازم بود به انجا اعزام خواهيد شد)
کد 234 : نيروي دريايي
کد 256 : مازاد (يعني در روز تقسيم هر جا که نيرو لازم بود به انجا اعزام خواهيد شد)

 

 

 

منبع:آموزشی کجا میفتم

انتظامی برحسب درجه 98 -نحوه گرفتن پرینت از کارت سوخت -مدت آموزش درجه داری نیروی انتظامی -چرا در ایران سپهبدی و ارتشبد نداریم -مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98 -نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99- نحوه دریافت کارت ایثارگری 98 -نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 98-نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99-خرید خدمت سربازی با یکسال غیبت 98 - 99-نحوه دریافت کارت جانبازی زیر 25 درصد-وام خودرو جانبازان سال 98-سایت استخدام خواهران در سپاه 98-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 98-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی 98-نحوه اعطای 5 درصد جانبازی به ایثارگرانترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98قانون جامع ایثارگران در سال 98-موارد منع استخدام پزشکی ناجا-لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش-نحوه مشاهده درصد جانبازی با کد ملی 98استعلام کارت پایان خدمت با کد ملیبهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده استشرایط استخدام نیروی انتظامی یگان ویژه در سال 98استعلام کارت ایثارگران ارتش 98وظایف سرباز معاف از رزم چیست -آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گرددبخشش رهبری اضافه خدمت سربازی 98آیین نامه مرخصی سربازان در دوران خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: دوره آموزشی سربازی برای لیسانس ,دوره آموزشی سربازی در سپاه ,مشخص شدن محل آموزش سربازی ,شرایط افتادن سربازی در شهر خود ,روز تقسیم سربازی ,چگونه سربازی در شهر خود بیفتیم ,مدت اموزشی مرزبانی ,نحوه تقسیم سربازان نیروی انتظامی ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: