نوشته شده توسط : nezam

کارت ایثارگری سربازان وظیفه سپاه پاسداران :اینکه کارت ایثارگری به سربازان سپاه که مقداری از سرباز‌ی‌شان در زمان جنگ و مابقی آن بعد قطعنامه بوه تعلق می‌گیرد یا خیر، اظهار کرد: به رزمندگان سپاه پاسداران کارت ایثارگری تعلق نمی‌گیرد.رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: رزمندگان سپاه و ناجا کارت ایثارگری ندارند.عزیزان همراه سایت نظام وظیفه در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور نیز تماس حاصل نمایید....

شرایط دریافت کارت ایثارگری سربازان وظیفه سپاه پاسداران

افزایش حقوق جانبازان بسیجی

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

لینک مطالب مرتبط با عنوان :

روند دریافت کارت ایثارگری

 کارت ایثارگری به چه کسی تعلق می گیرد

نحوه دریافت کارت ایثارگری بسیجیان

 

 

 

شرایط دریافت کارت ایثارگری سربازان وظیفه سپاه پاسداران

در حال حاضر فقط ارتش کارت ایثار می‌دهد، ولی در نظر است که کارت رزمندگی واحد برای همه نیروهای مسلح صادر شود و از اواخر سال این کار شروع میشود.رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص نحوه گرفتن کارت ایثارگری بیان کرد: افرادی که فاقد کارت ایثار هستند،کارت ایثارگری سربازان وظیفه سپاه پاسداران  باید در ابتدا به یگانی که در آن خدمت خود را به پایان رسانده اند مراجعه کنند.وی گفت: افراد پس از دریافت فرم گواهی مدت منطقه عملیاتی، ممهور به مهر و امضای فرمانده یگان، به همراه یک قطعه عکس ،کارت پایان خدمت،کارت ملی و شناسنامه به قسمت ایثارمعاونت نیروی انسانی نزاجا واقع در انتهای اتوبان ارتش (تهران) مراجعه کنند.







افزایش حقوق جانبازان بسیجی

رئیس اداره ایثارگران ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: اعطای نشان مدال به رزمندگان و تعیین تکلیف مجروحان بدون مدرک از دیگر برنامه های اجرایی است.کارت ایثارگری سربازان وظیفه سپاه پاسداران سردار شریفی از افزایش حقوق جانبازان بسیجی خبر داد و افزود: از سال ۹۸، اولین گروه جانبازان بسیجی بازنشسته از پاداش پایان خدمت بهره مند می شوند که در این راستا برای ۳۰ هزار نفر حکم صادر شده است.

وی با بیان اینکه بنا به تاکید رهبری باید از زبان روز دنیا برای معرفی شهدا استفاده کنیم، اظهار کرد: از دو سال گذشته برای ۲۲۰ هزار شهید ۱۵ خرداد تا اخرین شهید مدافع حرم شهریور 98 ، کارت ایثارگری سربازان وظیفه سپاه پاسداران صفحه ای در فضای مجازی طراحی کردیم.رئیس اداره ایثارگران ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۴۰ هزار نفر از شهدا نامشان مزین به نام حضرت محمد(ص) است، گفت: همچنین قریب به شش هزار و ۵۰۰ خانواده تک فرزند شهید و ۴۰ هزار خانواده دو شهید داریم.سردار شریفی بیان کرد: تحلیل عملیات ها، اهدای گل در شب های جمعه، دسترسی اطلاعات شهدا و پاسخ به هر سوال پیرامون شهدا از جمله قابلیت های این صفحه مجازی است.

 

 

 

  

 

متاسفانه هر ساله داوطلبان در زمان ثبت نام کنکور سراسری بدلیل عدم اگاهی و اطلاع رسانی مراجع مربوطه در قسمت اعمال و ثبت سهمیه و کد ایثارگری ارتش و سپاه و ناجا دچار سردرگمی و مشکل میشوند. نتیجه تمامی این موارد برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگری گران تمام میشود و دلیل آن نیز مطلع نبودن از تاثیر سهمیه ایثارگران و رزمندگان و همچنین اشتباه در تکمیل قسمت سهمیه کنکور سراسری است. عمده مشکل داوطلبان در قسمت سهمیه نداشتن کد ایثارگری و همچنین عدم اطلاع از آگاهی وجود سهمیه است. در این مقاله تلاش می‌کنیم تمامی سهمیه های موجود در کنکور سراسری و نحوه ی دریافت و اعمال سهمیه ایثارگران و رزمندگان ارتش، سپاه، ناجا و جهاد کشاورزی را شرح دهیم.

در سال ۹۶ سهمیه جدیدی تحت عنوان سهمیه ایثارگران ۵ درصد در تمامی مقاطع اضافه گردید که تا به الآن که چند سالی از تصویب آن سهمیه گذشته است همچنان بخش زیادی از داوطلبان از وجود این سهمیه ۵ درصد آگاه نیستند. نمونه بالا محرزترین نوع مثال چند سال اخیر است بااینکه بدلیل اتفاقات موجود در سال های اخیر کشورمان سهمیه هایی ازجمله سهمیه زلزله زده ها و سیل زدگان و مناطق محروم اضافه گردید که این سهمیه ها نیز به عاقبت سهمیه ۵ درصد ایثارگری دچار شدند.عزیزان داوطلب در این مقاله در خصوص آغاز ثبت نام از ایثارگران ارتش و سپاه برای ثبت نام کنکور 99 مطالبی نوشته ایم تا شما عزیزان با خواندن این مقاله به پاسخ تمامی پرسش های خود در این مورد دست پیدا نمایید...

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

سهمیه های موثر در کنکور سراسری 99

سهمیه های موثر در کنکور سراسری شامل سهمیه مناطق ، ایثارگران 25 درصدی ، ایثارگران 5 درصدی ، رزمندگان و خانواده شهدا می باشد .داوطلبانی که با توجه به شرایط ذکر شده در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری مشمول یکی از سهمیه های فوق می باشند می بایست زمان ثبت نام کنکو سراسری ، بند مربوطه در تقاضانامه ثبت نام اینترنتی را علامت گذاری کنند .

داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و ایثارگران 5 درصدی ( همسر و فرزند رزمندگان ) باید قبل از تکمیل فرم ثبت نام کد رهگیری مربوط به سهمیه خود را از ارگان مربوطه که می تواند سپاه ، ارتش یا نیروی انتظامی باشد گرفته و در قسمت مربوطه در تقاضانامه اینترنتی وارد کنند .سازمان سنجش از طریق این کد وضعیت این داوطلبان را از ارگان مربوطه استعلام و در صورت تایید این سهمیه ، برای داوطلب لحاظ می شود . در ادامه این مقاله نحوه در یافت کد رهگیری رزمندگان و ایثارگران را در کنکور 99 ارائه داده ایم .

 

 

 

نحوه دریافت کد ایثارگان برای ثبت نام کنکور سراسری 99

داوطلبان مشمول سهمیه ایثارگران 5 درصدی و رزمندگان به منظور گرفتن کد رهگیری خود می بایست به سایت ارگان مربوطه مراجعه نمایند .به این منظور داوطلبانی که ارگان مربوطه آن ها سپاه است باید به سایت isaar.ir مراجعه کرده و با وارد کردن کد ملی خود ، وابستگی خود را با رزمنده مشخص نمایند و سپس در صورت تایید وابستگی در سایت مذکور به ارگان ذی ربط مراجعه و کد رهگیری دریافت کنند .

داوطلبانی که ارگان مربوطه آن ها ارتش جمهوری اسلامی ایران است برای گرفتن کد ایثارگری خود می بایست به سایت  www.aja.ir مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات کد ملی ، کد رهگیری خود را دریافت نمایند .


 



نحوه دریافت کد ایثارگری ارتش برای ثبت نام کنکور سراسری 99

داوطلبان ایثارگری که ارگان ذی ربط آن ها ارتش جمهوری اسلامی ایران است می بایست مراحل زیر را برای گرفتن کد رهگیری طی نمایند .

مراجعه به سایت  www.aja.ir 

انتخاب گزینه شهدا و ایثارگران از منوی سمت راست

انتخاب کد رهگیری ایثارگران 

در این بخش با توجه به اینکه جزوه کارکنان وظیفه یا پایور بوده اید گرینه مربوطه را انتخاب نمایید  :

کد رهگیری وظیفه : ایثارگران در صورتی که جزو کارکنان وظیفه هستند ، می بایست حداقل 12 ماه در مناطق عملیاتی حضور داشته باشند .

کد رهگیری پایوران : ایثارگران در صورتی که جزو کارکنان پایور هستند ، می بایست حداقل 8 ماه در مناطق عملیاتی حضور داشته باشند .






 

نحوه دریافت کد ایثارگری سپاه برای ثبت نام کنکور سراسری 99

برای اعمال این سهمیه در کنکور سراسری 99 می بایست کد 12 رقمی را در سایت سنجش هنگام ثبت نام کنکور 99 وارد نمایید .متقاضیان کنکور سراسری 99 که مشمول سهمیه ایثارگران می شوند برای دریافت کد ایثارگری سپاه برای ثبت نام کنکور سراسری 99 ، می بایست به سایت isaar.ir مراجعه نمایند .  با ورود به سامانه و وارد کردن اطلاعات شخصی تان در صورت دریافت یپغام شما مجاز به استفاده از این سهمیه می باشید ، می توانید با وارد کردن کد 12 رقمی که در اختیارتان قرار گرفت ، ثبت نام خود را انجام داده و مشمول این سهمیه شوید . درصورتی که پیام تقاضای شما در حال بررسی می‌باشد برایتان نمایش داده شد می بایست به مدت 15 روز منتظر بمانید و درصورت مشاهده مجدد این پیغام پس از مهلت ذکر شده به بنیاد مراجعه نمایید . با دریافت کد ایثارگری تان از آن پرینت تهیه نمایید و تا پایان مراحل کنکور 99 نزد خود نگه دارید . متقاضیان می بایست با مراجعه به سایت isaar.ir و انتخاب بخش خدمات الکترونیک ایثارگران از قسمت سمت چپ سایت از منوی پیش رو روی شناسایی ایثارگر یا وابسته را انتخاب نمایند که وارد قسمت نشان داده شده در شکل خواهند شد و با وارد کردن کد ملی خود وارد وضعیت ایثارگری خود را مشاهده نمایند . 

 

 

نحوه دریافت کد ایثارگری ارتش برای ثبت نام کنکور سراسری 99

متقاضیانی که علاقه مند به دریافت کد ایثارگری ارتش برای ثبت نام کنکور سراسری 99 می باشند می بایست به سایت www.aja.ir مراجعه نمایند و از بخش سمت راست تصویر قسمت شهدا و ایثارگران را انتخاب نمایند و مانند شکل از منوی پیش رو کد رهگیری ایثارگران و سپس کد رهگیری وظیفه و یا کد رهگیری پایوران را انتخاب نمایند . ایثارگران در صورتی که جزو کارکنان وظیفه هستند ، می بایست حداقل 12 ماه و ایثارگران جزو کارکنان پایور نیز می بایست حداقل 8 ماه در مناطق عملیاتی حضور داشته باشند .

 

 

 

متقاضیان برای دریافت کد رهگیری پایوران و کارکنان وظیفه نیز همانند شکل زیر با انتخاب لینک آن همانند تصویر نشان داده شده در بالا وارد قسمت شناسایی شده و با وارد کردن کد ملی وضعیتشان را ملاحظه نمایند .

 

 

 

 




منبع:آغاز ثبت نام از ایثارگران ارتش و سپاه برای ثبت نام کنکور 99

انتظامی برحسب درجه 98 -نحوه گرفتن پرینت از کارت سوخت -مدت آموزش درجه داری نیروی انتظامی -چرا در ایران سپهبدی و ارتشبد نداریم -مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98 -نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99- نحوه دریافت کارت ایثارگری 98 -نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 98-نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99-خرید خدمت سربازی با یکسال غیبت 98 - 99-نحوه دریافت کارت جانبازی زیر 25 درصد-وام خودرو جانبازان سال 98-سایت استخدام خواهران در سپاه 98-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 98-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی 98-نحوه اعطای 5 درصد جانبازی به ایثارگرانترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98قانون جامع ایثارگران در سال 98-موارد منع استخدام پزشکی ناجا-لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش-نحوه مشاهده درصد جانبازی با کد ملی 98استعلام کارت پایان خدمت با کد ملیبهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده استشرایط استخدام نیروی انتظامی یگان ویژه در سال 98استعلام کارت ایثارگران ارتش 98وظایف سرباز معاف از رزم چیست -آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گرددبخشش رهبری اضافه خدمت سربازی 98آیین نامه مرخصی سربازان در دوران خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: آغاز ثبت نام از ایثارگران ارتش و سپاه برای ثبت نام کنکور 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: