نحوه دریافت کارت ایثار رزمنده مشمول
نوشته شده توسط : nezam

همراهان همیشگی سایت نظام وظیفه در این مقاله میخواهیم بیشتر در خصوص روند دریافت کارت ایثارگری 99 مطالبی بنویسیم و امیدوارهستیم این مقاله هم مورد ردضایت وتوجه همه شما عزیزان قرارا گیرد دوستان عزیز توجه داشته باشید که در خصوص خدمت سربازی هر گونه سوالی داشته باشید میتوانید با سامانه صدای مشاور مطرح نمایید..عناوین امده در این مقاله عبارت اند ار:

 

 مدارک لازم جهت دریافت کارت ایثار رزمندگان

روش دریافت کارت ایثار رزمندگان کارکنان وظیفه

 

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

مدارک لازم جهت دریافت کارت ایثار رزمندگان

  •     رو گرفت ماده دستور حضور در مناطق عملیاتی
  •     روگرفت شناسنامه و کارت ملی
  •     ۲ قطعه عکس ۳*۴

 

 

 

 

روش دریافت کارت ایثار رزمندگان کارکنان وظیفه

کارکنان وظیفه منقضی خدمت آجا که از تاریخ 1359/06/31 الی 1367/05/27 مدت خدمت مقدس سربازی یا بخشی از آن را در مناطق عملیاتی سپری نموده اند می توانند راسا با مراجعه به آخرین یگان خدمتی که کارت پایان خدمت وظیفه عمومی را دریافت داشته اند و ارائه مورد نیاز از طریق یگان مربوطه نسبت به صدور کارت ایثار خود اقدام نمایند.

 

 

 

مدارک لازم دریافت کارت ایثار رزمندگان کارکنان وظیفه

  •      رو گرفت کارت پایان خدمت
  •     رو گرفت کارت ملی و شناسنامه
  •      ۲ قطعه عکس ۳*۴


ضمنا به آگاهی می رساند در پی توافق به عمل آمده نیروی زمینی ارتش ج.ا.ا / معاونت احتیاط با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، عزیزان منقضی خدمت دوران هشت سال دفاع مقدس نزاجا می توانند با مراجعه به اداره پست محل سکونت و تکمیل فرم های مربوط و تحویل مدارک،‌در مورد دریافت کارت ایثار اقدام و شرکت پست ج.ا.ا راسا کارت موصوف را به آدرس متقاضی تحویل خواهد داد.

 

 

 

نحوه دریافت کارت ایثار رزمنده مشمول

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: برابر آمارهای دقیقی که به دست آمده، حدود ۶ میلیون رزمنده از ارتش، سپاه. بسیج، نیروهای انتظامی و جهاد سازندگی آن دوران و آحاد ملت، مشمول دریافت این کارت هستندهفته دفاع مقدس را که یادآور جانفشانی‌های رزمندگان اسلام و‌ پایمردی و‌ ایستادگی ملت ایران در برابر بیگانه است را گرامی می‌داریم و امیدواریم که آثار و برکات دفاع مقدس همهمچنان در پیشبرد امور کشور و‌ دستیابی به آرمان‌ها و اهداف و منافع ملی ما راهگشا باشد.وی با بیان اینکه در راستای اجرای سند راهبردی خدمت‌رسانی به رزمندگان اسلام و بر اساس مصوبه شورای هماهنگی خدمات‌رسانی به رزمندگان، «کارت ایثار» رونمایی شد، افزود: با این کارت هویت همه رزمندگانی که بیش از ۴۵ روز در دفاع مقدس حضور داشنه باشند مشخص می‌شود.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: برابر آمارهای دقیقی که به دست آمده، حدود ۶ میلیون رزمنده از ارتش، سپاه. بسیج، نیروهای انتظامی و جهاد سازندگی آن دوران و آحاد ملت، مشمول دریافت این کارت هستند‌.سرلشکر باقری با بیان اینکه اهدای این کارت به رزمندگان دفاع مقدس، به مرور زمان انجام می‌شود و حدود ۳ سال زمان می‌برد، گفت: با این کارت هویت همه رزمندگان دفاع مقدس شناسایی می‌شود و هماهنگی‌ها و اطلاع‌رسانی‌های لازم با این رزمندگان در سامانه‌های مربوطه صورت می‌گیرد.وی با بیان اینکه خدماتی که برابر قانون پیش‌بینی شده و به مرور در وسع کشور و دولت قرار می‌گیرد برای رزمندگان سازماندهی خواهد شد، گفت: سازماندهی و مرکزیت کارت ایثار رزمندگان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

 

 


فلسفه کارت ایثار چه بوده است؟

-دلیل اصلی این بود که به علت جابه جایی‌‌هایی که در زمان جنگ در یگان ها  صورت می گرفت مدارک از بین رفته است. یعنی جز اطلاعات جزئی که در دفتر اساس موجود است، اطلاعات دقیق تری نداشتیم. بنابراین قسمت بزرگی از تاریخ جنگ کشورمان در ابهام قرار داشت. یعنی اگر فرضا" در آینده بخواهند تحقیقی انجام دهند اطلاعات موثقی موجود نیست. به عنوان مثال ما در جنگ هایی که با روسیه داشتیم 150 هزار شهید دادیم اما مردم ما درباره این جنگ و ظلم هایی که همین کشورهای غربی علیه کشور ما کردند و باعث شکست ما در آن زمان شد اطلاعات چندانی ندارند. فقط این را می دانند که عهدنامه ای به نام ترکمن چای و گلستان نوشته شد.

اما این را که دلیلش چه بود، آیا مردم هیچ مقاومتی نکردند یا اینکه نه، مقاومت کردیم اما به خاطر خیانت هایی که این کشورها کردند شکست خوردیم، نمی دانند. بنابراین برای اینکه این اتفاق تکرار نشود اقدام به موثق تر کردن این اطلاعات کردیم.اطلاعات را داریم اما عکس شخص یا شماره ملی اش را نداریم، یا اینکه از چه تاریخی تا چه تاریخی در منطقه بوده ما داریم ولیکن خود فرد ندارد. لذا تصمیم گرفتیم برای این افراد کارت ایثار صادر کنیم تا در این فرایند این اطلاعات به روز و  دقیق تر  شود.

 

 

 

منبع:روند دریافت کارت ایثارگری 99

 

 

نحوه مشاهده سابقه بیمه سربازی در سال 98-میزان حقوق نیروی انتظامی برحسب درجه 98 -نحوه گرفتن پرینت از کارت سوخت -مدت آموزش درجه داری نیروی انتظامی -چرا در ایران سپهبدی و ارتشبد نداریم -مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98 -نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99- نحوه دریافت کارت ایثارگری 98 -نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 98-نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99-خرید خدمت سربازی با یکسال غیبت 98 - 99-نحوه دریافت کارت جانبازی زیر 25 درصد-وام خودرو جانبازان سال 98-سایت استخدام خواهران در سپاه 98-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 98-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی 98-نحوه اعطای 5 درصد جانبازی به ایثارگرانترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98قانون جامع ایثارگران در سال 98-موارد منع استخدام پزشکی ناجا-لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش-نحوه مشاهده درصد جانبازی با کد ملی 98استعلام کارت پایان خدمت با کد ملیبهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده استشرایط استخدام نیروی انتظامی یگان ویژه در سال 98استعلام کارت ایثارگران ارتش 98وظایف سرباز معاف از رزم چیست -آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گرددبخشش رهبری اضافه خدمت سربازی 98آیین نامه مرخصی سربازان در دوران خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: ثبت نام کارت ایثارگری ارتش ,روند دریافت کارت ایثارگری ,سازمان صادر کننده کارت ایثار ,نمونه کارت ایثارگری ارتش ,نحوه دریافت کارت ایثارگری رزمندگان بسیجی ,کارت ایثارگری سربازان وظیفه سپاه پاسداران ,اقدامات لازم جهت دریافت کارت ایثارگری ,مشمولان کارت ایثارگری ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: