اعزام به خدمت سربازی در سال 99 چگونه است؟
نوشته شده توسط : nezam

 

مشمولان عزیز خدمت سربازی این بار در این مقاله میخواهیم در خصوص اینکه اعزام به خدمت سربازی در سال 99 چگونه است مطالبی بنویسیم و امیدوار هستیم این مقاله هم مورد رضایت و توجه همه شما عزیزان قرار گیرد دوستان توجه داشته باشید که در صورت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اعزام خدمت در سال 99میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید ..عناورین امده در این مقاله عبارت اند از :

 

مهلت معرفی مشمولین به مراکز وظیفه عمومی

 

اقدامات لازم برای اعزام به خدمت دوره ضرورت

 

 

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

مهلت معرفی مشمولین به مراکز وظیفه عمومی

با توجه به قوانین ، آخرین مهلتی که برای افراد با شرایط مختلف ، جهت اعزام به خدمت در نظر گرفته می شود ، به شرح زیر می باشد.افراد مشمولی که زیر دیپلم هستند ، حداکثر تا اول ماه تولدشان در سالی که 18 سال آن ها ، تمام می شود ، می توانند نسبت به معرفی خود اقدام کنند.آن دسته از افرادی که زیر دیپلم هستند اما به صورت حضوری در حال تحصیل بوده و سال اعزام آن ها گذشته است ، اگر ترک تحصیل نمایند ، حداکثر تا یک سال فرصت دارند که به تعیین وضعیت مشمولیت خود بپردازند.

فارغ التحصیلان دانشگاهی که جزو مشمولین هستند ، حداکثر تا یک سال پس از تاریخ فارغ التحصیلی ، فرصت دارند که وضعیت مشمولیت خود را مشخص کنند. این قسمت شامل حال دانشجویان مقاطع کارشناسی پیوسته ، کارشناسی ارشد و دکتری که با دریافت مدرک مقطع پایین تر فارغ التحصیل شده اند نیز ، می شود.دانشجویان پسری که ترک تحصیل کرده ، از دانشگاه انصراف داده و یا اخراج شده اند ، حداکثر تا یک سال فرصت دارند که برای تعیین وضعیت مشمولیت خود ، اقدام کنند.دارندگان مدرک تحصیلی زیر دیپلم ، دیپلم و فوق دیپلم که جزو مشمولین هستند ، در روز 19 هر ماه ، به خدمت اعزام می شوند.اعزام مشمولانی که دارای مدرک کارشناسی و بالاتر هستند ، در روز اول ماه های زوج سال انجام می شود.

 

 


اقدامات لازم برای اعزام به خدمت دوره ضرورت

داوطلبان جهت اعزام به خدمت ، می توانند مطابق زیر ، مراحل معرفی خود را طی کنند.

ابتدا از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +10 و یا درگاه خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) به نشانی evazifeh.epolice.ir باید دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی را دریافت کرده و مدارک مورد نیاز درخواست اعزام به خدمت را تکمیل کنند.
سپس به همراه تمام مدارک مورد نیاز ، باید به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +10 مراجعه نمایند.
درخواست اعزام توسط کاربر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) در سامانه مذکور ثبت شده و سپس تاریخ اعزام به خدمت ، تعیین می شود. اگر مشمولین ، در مهلت قانونی که برای آن ها در نظر گرفته شده است این مراحل را طی کنند ، می توانند تاریخ پیشنهادی خود را برای اعزام ، تعیین نمایند. اما باید توجه کنند که تاریخ اعزام آن ها ، در بازه زمانی مقرر باشد.
پس از تعیین تاریخ اعزام به خدمت مشمولین ، برگ آماده به خدمت از طریق دفاتر الکترونیک انتظامی پلیس +10 صادر می شود.
10 روز پیش از تاریخ اعزام به خدمت ، از سوی سازمان وظیفه عمومی ، مرکز آموزش ، تعیین شده و مشمولان جهت دریافت برگ معرفی نامه به مراکز آموزش نیروهای مسلح ، باید تا یک هفته قبل از اعزام و با در دست داشتن کارت ملی خود ، به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه کنند. برگ معرفی نامه برای هر فرد حاوی نام مرکز آموزش و محل اعزام به خدمت وی ، می باشد.







شرایط درخواست تمدید تاریخ اعزام به خدمت

درخواست تمدید مشمولان غایب ، بررسی نمی شود.
مدت زمان تمدید تاریخ اعزام برای دارندگان مدرک دیپلم و زیر دیپلم ، 1 ماه و برای دارندگان مدرک فوق دیپلم و بالاتر ، 2 ماه می باشد.
ارائه درخواست تمدید و یا تعجیل ، تنها برای یک بار قابل رسیدگی است.
ثبت درخواست تمدید زمان اعزام ، به معنی موافقت نهایی نمی باشد.
آن دسته از متقاضیانی که تا به حال از تسهیلات تمدید و یا تعجیل استفاده نکرده اند ، می توانند حداقل تا 40 روز قبل از تاریخ اعزام ، برای ثبت درخواست خود به دفاتر پلیس +10 مراجعه نموده و پس از یک هفته نتیجه را از طریق همان دفاتر پیگیری کنند.
درخواست تعجیل در موعد اعزام ، زمانی امکان پذیر است که ظرفیت لازم وجود داشته و هم چنین مشمولین دیپلم و زیر دیپلم در سال اعزام قرار داشته باشند.

مشمولانی که جزو هر یک از موارد زیر قرار گیرند با در دست داشتن مدارک لازم و مرتبط ، حتی در روز اعزام ، می توانند جهت ثبت درخواست تمدید به مراکز وظیفه عمومی استان محل سکونت خود مراجعه کنند.افرادی که به علت بیماری ، امکان انجام خدمت دوره ضرورت سربازی برای آن ها وجود نداشته باشد ، می توانند با تایید پزشک معتمد بهداری استان ، موعد اعزام خود را تا دو ماه به تعویق بیاندازند. در صورتی که دو ماه استراحت برای آن ها کفایت نکند ، وضعیتشان پس از ابطال اعزام در شورای پزشکی وظیفه عمومی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


 



وضیعت بلیت مترو سربازان در بودجه سال 99

چند وقت گذشته در جلسه کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران مصوبه ای بود که درآن اهداء بلیت تخفیف دار به سربازان وظیفه تا ۳۰۰۰ نفر، اشاره شده بود.

سرانجام کارت بلیت مترو و اتوبوس برای سربازان وظیفه براساس ماده ۸۰ قانون خدمت وظیفه عمومی، شهرداری‌ها وظیفه دارند تا با همکاری دستگاه‌هایی که از بودجه دولتی استفاده می‌کنند و بعضی وزارتخانه‌ها، تسهیلاتی را برای استفاده رایگان سربازان وظیفه از اتوبوس، قطار، گردشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها، سینماها، موزه‌ها و … تدبیر نمایند.زمان اجرای این مصوبه کمیسیون حمل ونقل: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران باید در بودجه پیشنهادی خود در سال 1399، عدد پیشنهادی برای اجرای این مصوبه را تعیین نماید.





ماه های اعزام به خدمت سپاه 98

ارگان های نظامی مختلف، قوانین خاص خود را در خصوص اعزام دارند، برای مثال، زمان و ماه های اعزام به خدمت نیروی انتظامی، تابع قواعد همین ارگان است. همین موضوع درمورد ماه های اعزام به خدمت سپاه 98 نیز صدق میکند.

مدرک تحصیلی و محل سکونت، از مهمترین عوامل برای تعیین زمان اعزام است.

بنابراین اعزام سپاه برای مدارک تحصیلی متفاوت به شرح زیر خواهد بود:
1. ماه های اعزام سپاه برای مشمولان زیر دیپلم، دیپلم و فوق دیپلم

در ابتدا بایستی بدانید که مشمولان زير ديپلم می توانند حداكثر تا تاریخ اولین روز از ماه تولد خود در آن سالی كه سن 18 سال تمام آن ها پر شده است، نسبت به اعزام به خدمت خود اقدام نمایند.

توجه کنید که معمولا ماه های اعزام مشمولان زیر دیپلم، دیپلم و فوق دیپلم 19ام ماه تولد آن ها یا ماه بعد از آن خواهد بود.
به طور مثال فردی که مدرک تحصیلی دیپلم دارد و در تاریخ 6 شهریور ماه به دنیا آمده است، در تاریخ 19 شهریور ماه نیز به خدمت سربازی اعزام خواهد شد.
2. ماه های اعزام به خدمت سپاه 98 برای مشمولان با مدرک کارشناسی و بالاتر

مشمولانی که مدرک تحصیلی کارشناسی ( لیسانس ) و یا بالاتر ( ارشد و دکتری ) دارند، تعیین ماه اعزام نیز برای آن ها آسان است.

به این صورت که مشمولین دارای مدرک کارشناسی و یا بالاتر در روز های اول ماه های زوج به خدمت وظیفهعمومی اعزام می شوند.

توجه کنید که این تاریخ بر اساس زمان پر کردن برگه اعزام به خدمت برای مشمولات مختلف، متفاوت خواهد بود.
همچنین مشمولان گرامی بایستی توجه نمایند که پس از گذشت حتی 1 روز از زمان مشمولیت، در صورتی که جهت اعزام به خدمت اقدام نکنند وارد دوران غیبت شده و دیگر نمی توانند از بسیاری از مزایای انواع معافیت ها استفاده نمایند.

 

 

منبع:اعزام به خدمت سربازی در سال 99 چگونه است؟

 

 

 

نحوه مشاهده سابقه بیمه سربازی در سال 98-میزان حقوق نیروی انتظامی برحسب درجه 98 -نحوه گرفتن پرینت از کارت سوخت -مدت آموزش درجه داری نیروی انتظامی -چرا در ایران سپهبدی و ارتشبد نداریم -مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98 -نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99- نحوه دریافت کارت ایثارگری 98 -نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 98-نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99-خرید خدمت سربازی با یکسال غیبت 98 - 99-نحوه دریافت کارت جانبازی زیر 25 درصد-وام خودرو جانبازان سال 98-سایت استخدام خواهران در سپاه 98-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 98-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی 98-نحوه اعطای 5 درصد جانبازی به ایثارگرانترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98قانون جامع ایثارگران در سال 98-موارد منع استخدام پزشکی ناجا-لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش-نحوه مشاهده درصد جانبازی با کد ملی 98استعلام کارت پایان خدمت با کد ملیبهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده استشرایط استخدام نیروی انتظامی یگان ویژه در سال 98استعلام کارت ایثارگران ارتش 98وظایف سرباز معاف از رزم چیست -آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گرددبخشش رهبری اضافه خدمت سربازی 98آیین نامه مرخصی سربازان در دوران خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: خرید خدمت سربازی در بودجه 99 ,فروش خدمت سربازی در سال 99 ,خرید سربازی در سال 99 ,خرید خدمت سربازی 99 ,خرید سربازی در بودجه 99 ,خرید خدمت سربازی 98 ,خرید خدمت سربازی در سال 99 ,خرید خدمت سربازی در سال ۹۹ ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: