شرایط فروش خدمت سربازان متاهل
نوشته شده توسط : nezam

مشمولان عزیز خدمت سربازی در این مقاله در خصوص شرایط فروش خدمت سربازان متاهل مطالبی نوشته ایم تا شما همراهان با خواندن این مقاله به پاسخ پرسش های خود در زمینه خرید و فروش خدمت سربازی در سال 99 دست پیدا نمایید دوستان عزیز توجه داشته باشید که در صورت دریافت اطلاعات بیتشر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

شرایط فروش خدمت سربازان متاهل


تاهل و زندگی مشترک، یکی از شیرین ترین مراحل زندگی برای هر فردی می باشد. اما خدمت سربازی می تواند موجب بر هم زدن این لذت شود. خرید خدمت سربازی برای متاهلین 99 می تواند خبری خوبی برای آن دسته از مشمولین عزیزی باشد که متاهل می باشند . این مقاله از سایت صدای مشاوررا به موضوع خرید خدمت سربازی برای متاهلین 99 ، شرایط فروش خدمت سربازان متاهل اختصاص داده ایم.


 

 

خرید خدمت سربازی برای متاهلین

قوانین و مصوبات تازه ای در رابطه با کسری و خرید خدمت نظام وظیفه برای کلیه مشمولین عزیز به وجود آمده است که هر یک از این قوانین به تناسب افرادی که شامل آن طرح می شوند، می توانند از قوانین و مصوبات جدید استفاده نمایند. شرایط فروش خدمت سربازان متاهل نیز، با توجه به مدرک تحصیلی آنان تعیین می گردد. که در ادامه به شرایط و میزان هزینه های آن اشاره خواهیم نمود.

مطابق با مصوبات بودجه سالانه کل کشور آن دسته از مشمولینی که که بیش از 8 سال غیبت داشته اند، مطابق با شرایط خرید خدمت سربازی می توانند با استفاده از خرید خدمت سربازی و پرداخت جریمه و مدت زمان غیبت به صورت نقد و اقساطی تا پایان سال تسویه می شود معاف نماید. در ادامه به صورت جدول میزان هزینه هر یک از مدارک تحصیلی را ارئه خواهیم نمود.

 

 



تغییرات خدمت سربازی مشمولین

مطابق با مصوربات سازمان نظام وظیفه عمومی با توجه به جدیدترین تغییرات خدمت سربازی مشمولین عزیزی که مایل به خرید خدمت سربازی می باشند، باید از شرایط در نظر گرفته شده برای این خرید برخوردار باشند. از جمله این شرایط، می توان به اعمال تخفیف برای این دسته از مشمولین اشاره نمود. که ملاک تعلق تخفیف ، دارا بودن همسر دائم و قانونی و همچنین فرزندان قانونی می باشد.

با توجه به تغییراتی که در رابطه با شرایط فروش خدمت سربازان متاهل هر ساله شاهد می باشیم، مشمولین عزیز در صورتی که در حال حاضر کل غیبت آنان 8 سال می باشد، مشمول این طرح می گردند. در غیر این صورت، نمی توانند برای رسیدن به این موعد صبر کنند. زیرا مطابق با آخرین تغییرات، این زمان برای سال آینده قابل تمدید نخواهد بود.






محل خدمت سربازی سربازان متاهل


در سالهای گذشته 5 تسهیلات جدید به سربازان متاهل ارائه شد که از مهم ترین موارد آن :

مشمولان خدمت سربازی که متاهل هستند می توانند دوران خدمت سربازی خود را نزدیک به محل سکونت خود سپری کنند. البته لازم به ذکر است که دوران آموزشی (به مدت 2 ماه) برای افراد متاهل بر اساس قوانین نظام وظیفه تعیین می شود و میتواند در هر شهر و منطقه ای از کشور باشد. سربازانی که متاهل میباشند به ازای هر فرزند 3 ماه کسری خدمت میگیرند. بر اساس قوانین تعیین شده حقوق و حتی مرخصی سربازان متاهل با سربازانی که مجرد میباشند متفاوت است. مرخصی سربازان مجرد 30روز در سال میباشد که در مناطق بد آب و هوا 45 روز میباشد. اما برای سربزان متاهل 10 روز بیشتر از سایر مشمولین خدمت سربازی میباشد.

 

 

 

میزان حقوق سربازان متاهل بر حسب مدرک تحصیلی


میزان حقوق سربازان متاهل بر حسب مدرک تحصیلی متفاوت میباشد.

برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح حق عائله مندی و اولاد سربازان متاهل با حق عائلمندی و اولاد کارکنان رسمی نیروهای مسلح یکسان شد.
حق عائلمندی سربازان متاهل در حدود ۲۸هزار تومان بوده اما از آن سال به بعد، به میزان هشتاد و پنج هزار تومان افزایش یافت.
حق اولاد سربازان متاهلنیز قبلا در حدود ۵۶۰۰ تومان بود که به حدود ۲۱هزار تومان افزایش پیدا کرد.

بخشنامه جدید تعیین حقوق، بیمه خدمات درمانی و مکمل، هزینه خوراک (ماهانه) و پوشاک (سالیانه) کارکنان وظیفه مأمور به دستگاه‌های غیرنظامی (امریه سربازی) به قرار زیر می باشد:

 

 







ترتیب درجه های نظامی سربازان متاهل بر حسب مدرک تحصیلی

درجات برای کلیه ارگان های ارتش، سپاه، وزارت دفاع و نیروی انتظامی یکی هستند. نام درجات در ارگان مختلف متفاوت است (برای مثال به گروهبان یکم ارتش، رزمدار یکم در سپاه می گویند).

طبق قانون نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران در جمهوری اسلامی ایران همه پسران زمانیکه به سن قانونی برسند میبایست جهت وظیفه واجب و خدمت به کشور مدتی را به سربازی بروند. زمانیکه خدمت مقدس سربازی شخصی در ایران آغاز می شود، پس طی دوره آموزشی، درجات کارکنان وظیفه بر اساس مدرک تحصیلی و وجود محل سازمانی تعیین می شود، هر چه که میزان تحصیلات فرد بالاتر باشد، درجه وی نیز بالاتر خواهد بود. بدین ترتیب بنابر قانون خدمت وظیفه عمومی آخرین تقسیم بندی درجه در سال 93 برای کلیه نیروهای مسلح بر حسب موارد زیر است:

مدرک دکترای تخصصی: درجه ستوان دوم
مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس): درجه ستوان سوم
مدرک کارشناسی (لیسانس): درجه گروهبان یکم (در برخی سازمانها استوار یکم یا استوار دوم)
مدرک کاردانی (فوق دیپلم): درجه گروهبان دوم و سوم (در برخی سازمانها سرجوخه)
مدرک دوره متوسطه (دیپلم): درجه سرجوخه (در برخی سازمانها سرباز یکم)
مدرک سیکل یا زیر دیپلم: درجه سرباز دوم ، سوم یا صفر

نکته 1 : درجات فوق برای کلیه ارگان های ارتش، سپاه، وزارت دفاع و نیروی انتظامی یکی هستند.
نکته 2 : نام درجات در ارگان مختلف متفاوت است (برای مثال به گروهبان یکم ارتش، رزمدار یکم در سپاه می گویند)
نکته 3 : حقوق سربازان در طول خدمت وظیفه عمومی با توجه به درجه آنها تعیین می‌شود. لازم به ذکر است کسانیکه پرنسل کادر یا رسمی (غیر وظیفه) در پادگان ها می شوند ، بر حسب مدارج تحصیلی درجات به کارکنان اعطا خودهد شد.

 

 

 

منبع:شرایط فروش خدمت سربازان متاهل

 

 

 

 

نحوه مشاهده سابقه بیمه سربازی در سال 98-میزان حقوق نیروی انتظامی برحسب درجه 98 -نحوه گرفتن پرینت از کارت سوخت -مدت آموزش درجه داری نیروی انتظامی -چرا در ایران سپهبدی و ارتشبد نداریم -مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98 -نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99- نحوه دریافت کارت ایثارگری 98 -نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 98-نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99-خرید خدمت سربازی با یکسال غیبت 98 - 99-نحوه دریافت کارت جانبازی زیر 25 درصد-وام خودرو جانبازان سال 98-سایت استخدام خواهران در سپاه 98-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 98-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی 98-نحوه اعطای 5 درصد جانبازی به ایثارگرانترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98قانون جامع ایثارگران در سال 98-موارد منع استخدام پزشکی ناجا-لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش-نحوه مشاهده درصد جانبازی با کد ملی 98استعلام کارت پایان خدمت با کد ملیبهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده استشرایط استخدام نیروی انتظامی یگان ویژه در سال 98استعلام کارت ایثارگران ارتش 98وظایف سرباز معاف از رزم چیست -آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گرددبخشش رهبری اضافه خدمت سربازی 98آیین نامه مرخصی سربازان در دوران خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: سربازی متاهلین 98 ,خرید خدمت سربازی 98 ,نظام وظیفه ,مزایای سربازان متاهل ,شرایط خرید سربازی در سال 98 ,سربازان متاهل در شهر خود خدمت میکنند ,قیمت خرید خدمت سربازی ,حقوق سربازان متاهل ۹۸ ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: