تاریخ اعزام به سربازی با مدرک تحصیلی مختلف
نوشته شده توسط : nezam

مشمولان عزیز در این مقاله در خصوص تاریخ اعزام به خدمت سربازی با مدرک تحصیلی مختلف مطالبی نوشته ایم و امیدوار هستیم این مقاله هم مورد رضایت  و توجه همه شما عزیزان قرار گیرد لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 



مدارك مورد نياز احضار

تكميل برگ وضعيت مشمولين، برگه شماره 1.
برگ معاينه اوليه و واكسيناسيون مشمولين، برگه شماره 2.
اصل و تصوير كارت ملي يا كارت موقت ملي مشمول.
اصل و تصوير كليه صفحات شناسنامه عكس دار مشمول.
اصل و تصوير گواهي آخرين مدرك تحصيلي كه توسط مرجع صادركننده يا دفتر ثبت اسناد برابر با اصل شده باشد.
يك قطعه عكس سياه و سفيد 4*3 تمام رخ مشمول (علاوه بر عكس هاي الصاقي به برگه ها).
مشمولاني كه داراي گواهي كسر خدمت جبهه، جانبازي والدين و بسيج مي باشند، مي بايست گواهي مذكور را با مدارك خود به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پليس+10) ارايه نمايند.

 

 

 

فرايند مراجعه و اقدام

1. دريافت دفترچه راهنماي خدمت وظيفه عمومي از دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس+10) به منظور تنظيم و تكميل مدارك مورد نياز درخواست اعزام.
2. مراجعه به دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس+10) به همراه كليه مدارك مورد نياز.
3. ثبت درخواست در سامانه توسط كاربر پليس+10.تاریخ اعزام به خدمت سربازی با مدرک تحصیلی مختلف
4. برگه آماده به خدمت مشمولان خدمت وظيفه عمومي (برگه سفید هولوگرام دار) : پس از ثبت درخواست اعزام در دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس+10)، برگه آماده به خدمت با شماره سریال و هولگرام بلافاصله با مشخص شدن تاريخ اعزام به مشمول تحویل مي گردد.
5. برگ معرفي نامه مشمولان به مراكز آموزش نيروهاي مسلح: اين برگ با مشخص شدن نيروي به كار گيرنده، نام مركز آموزش و آدرس محل اعزام حداكثر ده روز قبل از تاريخ اعزام به خدمت مشمولان در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) به مشمول تحویل می گردد.

 

 



راهنماي تكميل فرم درخواست

1. در اين بند بايد مشخصات كامل فردي خود را درج نماييد.از حذف صفرهاي كدملي خودداري نماييد،شماره شناسنامه بدون خط تيره درج شود. (عكسي كه در محل مورد نظر خواهيد چسباند بايد داراي شئونات اسلامي باشد)
2. دين خود را با علامت گذاري يكي از خانه‌ها مشخص نماييد.
3. وضعيت تحصيلي و آخرين تاريخ وضعيت تحصيلي را مشخص نماييد.
4. در صورت داشتن مدركي از هر مهارت و تخصصي كه داريد ميتوانيد اين بندرا تكميل نماييد.
5. مشموليني كه قبلا به علت قبولي در دانشگاه از خدمت ترخيص شده اند و مجدد اقدام به درخواست اعزام نموده اند با توسط برگ ترخيصي كه از يگان خدمتي خود دريافت نموده اند اين قسمت را تكميل نمايند.تاریخ اعزام به خدمت سربازی با مدرک تحصیلی مختلف
6. نوع درخواست و تاريخ پيشنهادي خود را قيد نمايد و يكي از سازمانهاي پيشنهادي را علامت بگذاريد.
در صورتي كه دوره آموزش تكميلي را گذرانده ايد ضمن علامت گذاري محل مشخص شده مدرك مبني بر اين دوره آموزشي را بايد در حين خدمت به مركز آموزش ارايه دهيد.
در صورتي كه درخواست شما معافيت ميباشد يكي از آنها را علامت گذاري نماييد.
تذكر: تاريخ اعزام و محل خدمت با توجه به ظرفيت مراكز آموزش و نياز نيروهاي مسلح، توسط سازمان وظيفه عمومي تعيين مي‌گردد و تاريخ اعزام و سازمانمورد نظر شما صرفاً پيشنهادي است و ايجاد حق نخواهد كرد.
7. آدرس محل سكونت را به طور كامل قيد نماييد.كد پستي را بدون درج خط تيره در محل مشخص درج نماييد.







نحوه اعزام به خدمت 99 - 1400

هر فرد ذكور ايراني كه برابر مقررات به سن مشموليت مي‌رسد مي‌بايست در مهلت‌هاي تعيين شده، وضعيت مشموليت خود را روشن نمايد در غير اينصورت وارد غيبت خواهد شد.
برابر مقررات موجود، آخرين مهلتي كه براي معرفي مشمولان به مراكز وظيفه عمومي تعيين شده به شرح زير مي‌باشد:

1. مشمولان زير ديپلم حداكثر تا اول ماه تولد در سالي كه درآن به سن 18 سال تمام مي رسند .
2. مشمولان زير ديپلم كه بصورت حضوري مشغول به تحصيل بوده و سال اعزام آن‌ها سپري شده است، درصورت ترك تحصيل حداكثر تا1سال مهلت دارند كه وضعيت مشموليت خود را روشن نمايند.تاریخ اعزام به خدمت سربازی با مدرک تحصیلی مختلف
3. مشمولان فارغ‌التحصيل دانشگاه‌ها درصورت فراغت از تحصيل حداكثر تا 1 سال مهلت دارند كه وضعيت مشموليت خود را روشن نمايند.
تذكر 1: دانشجويان مقاطع تحصيلي پيوسته كارشناسي،كارشناسي ارشد و دكتري كه با دريافت مدرك مقطع پايين تر فارغ‌التحصيل مي‌شوند، حداكثر تا يك سال فرصت دارندكه وضعيت مشموليت خود را روشن نمايند.
5. مشمولان دانشجو درصورت ترك تحصيل، انصراف و يا اخراج از دانشگاه، حداكثر تا يك سال مهلت دارند كه وضعيت مشموليت خود را روشن نمايند.
6. مشمولاني كه در دانشگاه‌هاي خارج از كشور به تحصيل اشتغال دارند درصورت فراغت از تحصيل، انصراف، اخراج و يا ترك تحصيل، حداكثر يكسال مهلت دارند تا وضعيت مشموليت خود را روشن نمايند.
7.مشمولان دارای مدرک تحصیلی زیر دیپلم ، دیپلم و فوق دیپلم نوزدهم هرماه و دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر ، اول ماههای زوج به خدمت اعزام می شوند .

تذكر 2: زمان‌هاي تعيين شده، آخرين مهلت براي معرفي مشمولان مي باشد و با گذشت حتي يك روز از مهلت هاي فوق، مشمول وارد غيبت خواهد شد. بنابراين به مشمولان توصيه مي‌شود حداقل 15 روز قبل از انقضاي مهلت، با مراجعه به يكي از دفاتر پليس+10 و ثبت درخواست خود، وضعيت مشموليت خود را روشن نمايند.




 

تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس چه روزی است؟

تاریخ اعزام به خدمت سربازی با مدرک تحصیلی مختلف:در حال حاضر مدت زمان انجام خدمت سربازی برای مناطق غیرنظامی 21 ماه ،‌مناطق عملیاتیو درگیر با شرایط سخت 18 ماه خواهد بود و چنانچه فردی امریه سربازی بگیرد مدت زمان انجام خدمت سربازی اش 24 ماه خواهد بود و مدت خدمت سربازی در سال 99 به همین شکل می باشد. احتمال می رود با توجه به شرایط تغییراتی در این خصوص صورت گیرد.

اعزام به خدمت سربازی چه برای افرادی که امریه دارند و چه دیگر افراد شرایط یکسانی دارد و تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس برای هر دو گروه یکسان می باشد. تنها مدت زمان خدمت آنان تغییر خواهد کرد.تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس بر این اساس خواهد بود که اگر مشولین لیسانس یا فوق لیسانس یا دکتری باشند تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس اول ماه های زوج خواهد بود مثلا اول اردیبهشت ،‌یا اول تیر یا اول شهریور و …می باشند




 

تاریخ اعزام و سن اعزام به خدمت مشمولان

تاریخ اعزام به خدمت سربازی با مدرک تحصیلی مختلف:هر فردی ذکوری که در فروردين ماه سالي که طي آن وارد سن نوزده سالگي مي شوند قر ار بگبرد باید وضعیت مشمولیت خودش را مشخص کند. بر اين اساسسال احضارهر فرد ذکور ایرانی همان سال تولد 18 سالگی اش می باشد. به عنوان مثال کسي که متولد سال 1367 است ، سال اعزامش 1385مي باشد. بنابراین اشخاصی که برای انجام خدمت دوره ضرورت بلامانع تشخيص داده شوند در طي سالي که به سن نوزده سال تمام مي رسند به خدمت دوره ضرورت اعزام خواهند شد. در تعيين سن مشموليت براي احضار و اعزام روز يا ماه تولد تاثيري نخواهد داشت. و کليه افراد مذکور متولد در يک سال شمسي (از اول فروردين ماه تا پايان اسفند ماه) متولد همان سال تلقي شده و از لحاظ مشوليت در يک طبقه قرار خواهند گرفت. برای اطلاع از تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس می توانید با مشاوران صدای مشاور تماس باشید.

 

 

 

فراخوان تعیین وضعیت مشمولیت چگونه است؟

تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس و فراخوان تعیین وضعیت مشمولیت همواره از سوی سازمان نظام وظیفه اعلام می گردد. از سوي ديگر کليه مشمولان احضار شده باید براي تعيين تکليف و نحوه خدمت خود ووضع مشموليت در موعد مقرر خود را به مراکزي که از طرف معاونت وظيفه عمومي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي در رسانه هاي گروهي اعلام مي شود معرفي نمايند. که همان دفاتر پلیس +10 می باشند.

 

 

منبع:تاریخ اعزام به خدمت سربازی با مدرک تحصیلی مختلف

 

نحوه مشاهده سابقه بیمه سربازی در سال 98-میزان حقوق نیروی انتظامی برحسب درجه 98 -نحوه گرفتن پرینت از کارت سوخت -مدت آموزش درجه داری نیروی انتظامی -چرا در ایران سپهبدی و ارتشبد نداریم -مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98 -نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99- نحوه دریافت کارت ایثارگری 98 -نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 98-نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99-خرید خدمت سربازی با یکسال غیبت 98 - 99-نحوه دریافت کارت جانبازی زیر 25 درصد-وام خودرو جانبازان سال 98-سایت استخدام خواهران در سپاه 98-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 98-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی 98-نحوه اعطای 5 درصد جانبازی به ایثارگرانترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98قانون جامع ایثارگران در سال 98-موارد منع استخدام پزشکی ناجا-لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش-نحوه مشاهده درصد جانبازی با کد ملی 98استعلام کارت پایان خدمت با کد ملیبهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده استشرایط استخدام نیروی انتظامی یگان ویژه در سال 98استعلام کارت ایثارگران ارتش 98وظایف سرباز معاف از رزم چیست -آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گرددبخشش رهبری اضافه خدمت سربازی 98آیین نامه مرخصی سربازان در دوران خدمت سربازیچرا حقوق

 

 





:: برچسب‌ها: تاریخ اعزام به سربازی با مدرک تحصیلی مختلف ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: