امریه خدمت سربازی رشته پلیمر
نوشته شده توسط : nezam

دوستان و همراهان عزیز در این مقاله در خصوص پادگان های نیروی زمینی ارتش در مازندران مطالبی گردآوری کرده ایم که امیدوار هستیم این مقاله هم مورد رضایت وتوجه همه شما عزیزان قرار گیرد لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید...

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

پادگان های نیروی زمینی ارتش

هوانیروز

هواپیمایی نیروی زمینی، که به اختصار «هوانیروز» گفته می‌شود. شش پایگاه رزمی: کرمانشاه ، مسجدسلیمان ، تبریز ، کرمان ، مشهد ، آبیک ؛ پشتیبانی اصفهان.

هوانیروز ایران مدل غربی آمریکایی دهه ۱۹۷۰ میلادی است. بالگردهای تهاجمی کبری، ترابری شینوک، پشتیبانی ۲۱۴بل؛ ستون فقرات هوانیروز ارتش ایران را تشکیل می‌دهند. بالگردهای کبری مجهز به موشک تاو ضدتانک تأثیر قدرتمندی در جنگ با زرهی عراق داشتند. ارتقاء تجهیزاتی مانند تجهیزات پرواز شبانه و الکترونیک، همچنین ساخت بومی در زمینه بالگرد کبری انجام شده‌است، مانند بالگردهای شاهد و توفان

 

فرماندهی

نیروی زمینی ارتش ایران که فرمانده آن توسط فرمانده کل قوا منصوب می‌شود، در سلسله مراتب نظامی بترتیب زیرمجموعه فرمانده کل قوا، فرمانده کل نیروهای مسلح و فرمانده کل ارتش ایران می‌باشد.

فرماندهی فعلی نیرو بعهده امیر سرتیپ کیومرث حیدری می‌باشد. ستاد فرماندهی آن نیز در منطقه لویزان شمالشرق شهر تهران (چهار راه مینی سیتی) واقع بوده که محدوده وسیعی را شامل می‌شود.

فرماندهان

    سرلشکر بهرام آریانا (۱۳۳۷–۱۳۳۴)
    سپهبد عبدالحسین حجازی (۱۳۳۹–۱۳۳۷)
    سپهبد رضا عظیمی (۱۳۴۴–۱۳۳۹)
    ارتشبد عزیزالله ضرغامی (۱۳۴۸–۱۳۴۴)
    سپهبد فتح‌الله مین‌باشیان (۱۳۵۱–۱۳۴۸)
    ارتشبد غلامعلی اویسی (۱۳۵۷–۱۳۵۱)
    سپهبد عبدالعلی بدره‌ای (۱۳۵۷)
    سرتیپ ولی‌الله فلاحی (۱۳۵۹-)
    سرتیپ قاسمعلی ظهیرنژاد (۱۳۶۰–۱۳۵۹)
    سرهنگ علی صیاد شیرازی (۱۳۶۵–۱۳۶۰)
    سرهنگ حسین حسنی سعدی (۱۳۷۰–۱۳۶۵)
    سرتیپ عبدالله نجفی (۱۳۷۳–۱۳۷۰)
    سرتیپ احمد دادبین (۱۳۷۶–۱۳۷۳)
    سرتیپ عبدالعلی پورشاسب (۱۳۷۹–۱۳۷۶)
    سرتیپ ناصر محمدی‌فر (۱۳۸۴–۱۳۷۹)
    سرتیپ محمدحسین دادرس (۱۳۸۷–۱۳۸۴)
    سرتیپ احمدرضا پوردستان (۱۳۹۵–۱۳۸۴)
    سرتیپ کیومرث حیدری (-۱۳۹۵)



 

 

سخت ترین ارگان برای انجام خدمت سربازی

به نظر برخي سربازان بدترين نيرو و سخت ترين آنها از بين سه نيرو، نيروي انتظامي است،بعد ارتش و بعد هم سپاه که البته اين موضوع کاملا بستگي به روحيات هر شخص و اينکه در چه محيطي سازگارتر است يا اين که در کجا مي تواند کارهايي متناسب با علايق خود انجام دهد متفاوت است.سربازي در تجربيات خود اينچنين مي گويد: آموزشي نيروي انتظامي در پادگان هاي قديمي و با غذاي بي کيفيت تر از ساير نيروهاست و سخت گيري نسبت به سربازان بيشتر است به عنوان  نمونه مقايسه دو پادگان آموزشي 04 ارتش و محمدرسول الله نيروي انتظامي که هر دو در بيرجنده در نيروي انتظامي شما حتي اگر افسر باشيد براي شما احترامي قائل نمي شوند در صورتي که در ارتش درجه واقعا ارزش دارد و يک افسر وظيفه مهمتر از يک گروهبان کادر خدمت هست.

در هر کدام از قسمتهاي نيروي انتظامي خطرات زيادي دارد از مرزباني تا پليس راه و کلانتري و افسر سر چهارراه حتي در مناطق مرزي اشرار از ارتشي ها بيشتر حساب مي برند و کمتر احتمال دارد به طرف ارتشي تيراندازي کنند علل خصوص در يکي دو سال اخير ارتش خيلي تغيير کرده کيفيت غذاش غير قايل مقايسه با گذشته شده شايد باور نکنين ليست غذايي که در 04 بيرجند سرو مي شود جوجه کباب يا کوبيده قيمه با ماست ، قرمه سبزي با دوغ ، مرغ با زيتون پرورده تن ماهي و خلاصه که غذاي ارتش بد نيست .در ضمن سپاه کمترين سرباز وظيفه را جذب مي کند و دليل ان استفاده ي نيرو ها  در بخشها ي خدماتي هست. نيروي زميني ارتش هم بالاترين تعداد پرسنل وظيفه را  دارد.

 

 

 

مولفه‌های اصلی ارتش

جانشین فرمانده کل ارتش گفت:‌ یکی از مولفه‌های اصلی که در این زمینه می‌تواند اثرگذار باشد، بنیاد تعاون ارتش است لذا یکی از عمده تلاش‌های بنده در این خصوص فعال کردن بتاجا است. در این خصوص تلاش‌های بسیاری صورت گرفته و در شروع کارم در سمت جانشینی فرماندهی کل ارتش، شورایعالی معیشت در ارتش را تشکیل دادیم و تلاش کردیم در این شورا ابتدا آسیب شناسی کنیم و پس از پیدا کردن نقاط ضعف، برای برطرف کردن آنها راهکارهای برون‌رفت از این مشکلات را تعریف کنیم. در این رابطه در جلسه‌ شورایعالی معیشت ارتش، موضوعات و مشکلات را  بی‌پرده و عریان مطرح کرده و تمام تلاشمان این است شرایط به نسبت مناسب اقتصادی را برای کارکنان فراهم کنیم.

 

امریه 



:: برچسب‌ها: امریه خدمت سربازی رشته پلیمر ,
:: بازدید از این مطلب : 64

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: