کسری خدمت متاهلین چگونه است
نوشته شده توسط : nezam

مدت زمان سربازی برای افراد متاهل چقدر است؟

 

 


با توجه به شنیده های موجود درمورد قوانین و مقررات کسری خدمت در سال 98، این نوع کسری می تواند برای مشمولینی که متاهل بوده و می خواهند به سربازی بروند موضوع مهمی باشد.مشمولان گرامی سوالات خود را در زمینه کسری خدمت متاهلین چگونه است میتوانید از مشاوران سامانه صدای مشاور بپرسید ..

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

آیا کسری خدمت سربازان متاهل عملی می شود؟

همیشه شایعاتی در این زمینه مطرح بوده است که مدت خدمت متاهلین کمتر از بقیه ی مشمولین است و زمزمه های پیشنهاد کاهش دوران خدمت سربازی برای متأهلین به مدت سه ماه، در کشور شنیده میشد.اما واقعیت این است که این موضوع در حد یک پیشنهاد است و هنوز طرحی در رابطه با کاهش دوران سربازی به مدت سه ماه برای متاهلین تصویب نشده است.بنابر این باید بدانید که مدت خدمت سربازی متاهلین در سال 98 مثل بقیه ی مشمولین است.البته سازمان نظام وظیفه یکسری تمهیدات را برای مشمولین در نظر گرفته تا در زندگی شخصی آن ها مشکلی بوجود نیاید.

 

 

 

 

 تمهیدات و امتیازات سربازان متاهل


-در رابطه با کسری با فرزند باید گفت طبق قوانین مندرج در سازمان نظام وظیفه چنانچه سرباز فرزند داشته باشد به ازای هر یک فرزند سه ماه از سربازی وی کسر می شود و جالب تر این است که اگر مشمول غیبت نیز داشته باشد باز هم این قانون شامل حالش می شود.
-در مورد کسری خدمت متاهلین بدون فرزند نیز باید گفت که در این حالت کسری خدمتی به اشخاص تعلق نمی گیرد.
-همچنین مدت زمان مرخصی سربازان متاهل از 22 روز به 30 روز تغییر یافته است.
-سربازان متاهل بایستی حداقل 3 روز در هفته پس از اتمام ساعت کاری به مرخصی بروند



 




تسهیلات سربازی برای متاهلین

مشمولان متاهل نظام وظیفه نسبت به مشمولان مجرد به مراتب دوران خدمت سربازی راحت تری را سپری خواهند کرد. به دلیل تعهد فرد متاهل به خانواده شرایطی فراهم گردیده است که سربازهای متاهل بتوانند همزمان با سپری کردن دوران خدمت سربازی به امورات خانواده خود نیز بپردازند.تسهیلات خدمت سربازی برای متاهیلن همچون کسری خدمت به ازای فرزند، خدمت در شهر محل سکونت همسر، مرخصی بیشتر نسبت به سایرین و … می باشد. در این مقاله هر یک از این تسهیلات را شرح خواهیم داد.


 

 

کسر خدمت سربازان متاهل بدون فرزند

کسر خدمت سربازان متاهل بدون فرزند یکی دیگر از موضوعات جذاب این مقاله است . ما سعی داریم در این جا مباجث مرتبط با کسر خدمت سربازان متاهل بدون فرزند را مورد بررسی قرار دهیم . برخی این سوال را می پرسند که آیا در قوانین جدید کسر خدمت سربازان متاهل بدون فرزند نیز مورد تایید قرار می گیرد یا خیر ؟ یا اینکه آیا قوانین کسر خدمت سربازانی که همسر و فرزند دارند در سازمان نظام وظیفه تصویب شده است یا خیر ؟ در این قوانین مبحث کم شدن مدت خدمت وظیفه به میزان ۳ ماه برای افراد متاهل به گوش می رسید . این شنیده ها باعث خوشحالی برخی افراد مشمول متاهل شده بود . اما باید بگوییم که این ها شایعاتی بیش نیست . در واقع فقط یک مبحثی است که مطرح شده و فقط در حد یک پیشنهاد می باشد .

 

 

 

مدت کسر خدمت سربازان متاهل

مدت کسر خدمت سربازان متاهل همانطور که می دانید در شرایط مختلف متفاوت می باشد . در اصل مدت کسر خدمت سربازان متاهل که دارای فرزند هستند با افراد متاهلی که فرزند ندارند متفاوت خواهد بود . در ادامه تمام این شرایط را در مورد مدت کسر خدمت این سربازان متاهل و فرزند دار توضیح خواهیم داد..

 

 

 

 

 

امریه 



:: برچسب‌ها: کسری خدمت متاهلین چگونه است ,
:: بازدید از این مطلب : 55

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: