افزایش حقوق سربازان در سال آینده
نوشته شده توسط : nezam

حقوق سربازان تا چه میزانی افزایش پیدا خواهد کرد؟

 

 

جانشین فرمانده ناجا از افزایش مشوق برای سربازان و ایجاد محدودیت های جدیدی برای مشمولان غایب خبر داد.

سردار ایوب سلیمانی در مراسم تودیع و معارفه جانشین رییس سازمان نظام وظیفه عمومی عنوان کرد: قانون گذار مقرر نموده ۶۰ تا ۹۰ درصد حداقل حقوق به سربازان داده شود اما بدلیل فشار های مالی زیادی که روی دولت وجود دارداین میزان به ۲۰ تا ۴۰ درصد کاهش یافته است .در این مقاله میخواهیم در خصوص افزایش حقوق سربازان در سال آینده مطالبی را بنویسیم و امیدوار هستیم مطالب امده در این مقاله مورد رضایت و توجه همه شما عزیزان قرار لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید ...

 

 

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

حقوق فعلی سربازان بسیار کم است

می دانم فشار روی دولت زیاد است و قصد هزینه تراشی برای نظام را ندارم اما به هر حال با ابن مقدار حقوق نمی توان دور از خانواده زندگی کرد. امیدواریم با اقدامات انجام شده توسط سازمان نظام وظیفه عمومی و توجه دولت در سال آینده بودجه این سازمان افزایش پیدا نماید و این افزایش حقوق در سال آینده اجرایی شود.

به گفته آقای سلیمانی با اقداماتی که ما انجام دادیم و عنایت دولت امیدواریم در سال آینده در بودجه کشور این مقدار افزایش پیدا کند. هزینه ای در کل بودجه نخواهد داشت از همین رو امیدواریم در سال آینده اجرایی شود.





حقوق سربازان متاهل 99

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با بیان این مطلب که ضریب حقوقی سربازان ۲۱-۲۰ شده است، اعلام کرد: امسال ۱۸ درصد به حقوق سربازان افزوده و این افزایش در حقوق اردیبهشت ماه لحاظ شده است.
وی در خصوص سربازان متاهل گفت: حق عائله‌مندی سربازان متاهل مثل کارمندان دولت است‌ که حدود ۱۷۱ هزار تومان حق همسر و مبلغ ۴۵۵۰۰ تومان به ازای هر فرزند به سربازان متاهل پرداخت می‌شود.این مقام ارشد ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: حقوق سربازان متاهل تحت پوشش کمیته امداد از مرز یک میلیون تومان گذشت.






برابر مصوبه ستاد کل نیروهای مسلح سربازان متأهل تحت پوشش کمیته امداد حقوقشان افزایش پیدا کرده و برابر ۷۰ درصد حداقل حقوق کارکنان دولت خواهد بود و بر این اساس حقوقشان ماهانه حدود ۹۰۰ هزار تومان خواهد شد.وی با بیان اینکه به زودی این افزایش حقوق اجرایی خواهد شد، درباره تأمین اعتبارات لازم در این خصوص نیز گفت: اعتبارات آن از سوی ستاد کل نیروهای مسلح پیش‌بینی شده است.

کمالی درباره اینکه معیار تشخیص تحت پوشش بودن سربازان متأهل، پوشش خودشان است یا والدین؟ اظهار کرد: سربازان متاهلی که خودشان و والدین‌شان تحت پوشش کمیته امداد باشند از این افزایش حقوق استفاده خواهند کرد.رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح افزود: سربازان مجرد خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد حقوقشان تفاوتی با دیگر سربازان ندارد و این تسهیلات تنها مربوط به سربازان متأهل است.

 

 

امریه 



:: برچسب‌ها: افزایش حقوق سربازان در سال آینده ,
:: بازدید از این مطلب : 72

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: