آیا خرید پروژه کسری خدمت امکانپذیر است ؟
نوشته شده توسط : nezam

از دیگر شرایط مورد نیاز برای اخذ پروژه کسری خدمت نداشتن غیبت است.مشمولینی که غیبت دارند می توانند با آگاهی از مقررات و قوانین غیبتشان را موجه نموده و از این امتیاز استفاده نمایند.شمولان عزیز در اینمقاله  در خصوص اینکه آیا خرید پروژه کسری خدمت امکانپذیر است ؟ مطالبی نوشته ایم و امیدوار هستیم تا شما عزیزان با خواندن این مقاله به پاسخ تمامی سوالات خود در این زمینه دست پیدا نمایید ..لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با شماره های سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید..

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

شرایط مورد نیاز برای اخذ پروژه کسری خدمت چیست

تمامی مشمولانی که دانشجو یا فارغ التحصیل کارشناسی ارشد و دکترا باشند می توانند از پروژه ی کسری خدمت استفاده نمایند.چنانچه فرد مشمول پیگیری های لازم را در خصوص تأیید بکارگیری بنیاد انجام نداده و پروژه ی خود را به اتمام برساند، متضرر می گردد.
چرا که ممکن است بنیاد نامه ی بکارگیری وی را تأیید نکند و او ضرر نماید.بنابر این پیش از اطمینان از تأیید نامه ی بکارگیری شما در بنیاد پروژه را آغاز ننمایید.

 

 

 

سربازان باید پروژه خود را از سازمان بکارگیرنده اخذ نمایند

چنانچه فرد متقاضی در حال خدمت سربازی باشد فقط از سازمان بکارگیرنده ی خود می تواند طرح تحقیقاتی دریافت نماید.
مثلا سربازان ارتش فقط می توانند از سازمان های زیر مجموعه ی ارتش پروژه بگیرند.اما اگر متقاضی دریافت پروژه، نه سابقه ی خدمت داشته باشد و نه سرباز باشد، می تواند پروژه کسری خدمت خود را از تمام سازمان های ارائه دهنده ی پروژه دریافت نماید. اما در آینده فقط در ارگانی که از آن پروژه دریافت کرده اعزام خواهد شد.


 

 

 

راه های اخذ پروژه کسری خدمت چیست ؟

دو راه وجود دارد. این دو راه عبارتند از:به منظور تحویل رزومه ، مدارک و تشکیل پرونده به بنیاد نخبگان مراجعه کرده و بنیاد شما را به سازمانی که با زمینه ی کاریتان مرتبط است معرفی می نماید.به یکی از سازمان هایی که مورد تایید بنیاد نخبگان است مراجعه کرده و پروژه ای را اخذ نمایید که این راه ساده ترین روش برای اخذ کسری خدمت سربازی است.

 

 

 

 

کسری خدمت فرزندان ایثارگران

کسری خدمت فرزندان ایثارگران شامل افرادی می‌شود که در حال حاضر شاغل هستند و اعزام به خدمت شده‌اند. به یگان‌ها نیز دستور داده شده که رسیدگی به پرونده افرادی که تقاضای کسری خدمت می‌کنند و در اواخر خدمت هستند را در اولویت قرار دهند.
سردار کمالی با بیان اینکه به طور متوسط روزانه ۲ هزار الی ۲۵۰۰ مراجعه کننده برای دریافت کسری خدمت فرزندان ایثارگران وجود دارد، خاطرنشان کرد: در گذشته به دلیل اینکه طرح کسری خدمت فرزندان ایثارگران نبود این افراد به خدمت اعزام شده‌اند و از همین‌رو با یک حجم سنگین از پرونده‌ها روبرو هستیم، اما در آینده قطعا هر کسی در زمان اعزام مراجعه کند، همان موقع هم به پرونده‌اش رسیدگی می‌شود و تعداد کاهش پیدا می‌کند.
وی ادامه داد: کسری خدمت فرزندان ایثارگران شامل بیش از ۹۸ درصد از افرادی که مراجعه کرده‌اند، می‌شود اما ممکن است در خصوص زمان ایثارگری تفاوت‌هایی وجود داشته باشد به طور مثال فرد مدعی شود که ۲۰ ماه ایثارگری داشته، اما پس از بررسی مشخص شود؛ ۱۵ ماه سابقه ایثارگری داشته است.


 




شرایط و مدارک لازم جهت اخذ پروژه کسری خدمت 98

بی شک دریافت پروژه کسری خدمت نیز شرایطی دارد و مشمولان پیش از اقدام باید نسبت به آن آگاهی پیدا کنند و در صورتی که حائز شرایط بودند مراحل دریافت پروژه را که در ادامه نیز به آن اشاره خواهیم کرد ، بپیمایند. این شرایط عبارت اند از :

نداشتن غیبت غیر موجه (داوطلبانی که دارای غیبت می باشند می توانند با استفاده از قوانین و مقررات مربوطه غیبت خود را موجه کرده و از این فرصت استفاده نمایند.)مشمولان حداکثر تا یک سال پس از فارغ التحصیلی فرصت دارند تا برای اخذ پروژه کسری خدمت اقدام کنند.
فرد متقاضی ، دانشجو و یا فارغ التحصیل یکی از مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری باشد.در مقطع کارشناسی ، تنها آن دسته از نخبگانی که بنیاد ملی نخبگان نیز آن ها را تایید کرده اند می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

همان طور که در شرایط هم گفته شد ، برای دریافت پروژه کسری خدمت نیازی به فارغ التحصیل بودن داوطلبان نیست و آن ها در حین تحصیل نیز می توانند نسبت به دریافت پروژه اقدام کنند.

 

 

 

 

منبع: آیا خرید پروژه کسری خدمت امکانپذیر است ؟ 

 

 

امریه 



:: برچسب‌ها: آیا خرید پروژه کسری خدمت امکانپذیر است ؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 83

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: