پروژه کسری خدمت دانشگاه دفاع ملی
نوشته شده توسط : nezam

 

پروژه کسری خدمت دانشگاه دفاع ملی

 

این اقدام که با تدبیر مقام معظم رهبری انجام شد مبنی بر اینکه نخبگان بتوانند به جای گذراندن دوره سربازی، کار‌های پژوهشی انجام دهند، بسیار راهگشا بوده است.سردار وحیدی افزود: سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلفی که این نخبگان در آنجا مشغول به خدمت هستند، از این وضعیت رضایت کافی دارند و بعضاً هم درخواست پذیرش تعداد بیشتری از این نخبگان را دارند و این نشان دهنده آن است که با یک مدیریت صحیح، برای به کارگیری حجم انبوهی از نخبگان، تحقیقات گسترده‌ای در حال شکل‌گیری است.مشمولان عزیز در این مقاله در خصوص پروژه کسری خدمت دانشگاه دفاع ملی مطالبی نوشته ایم که امیدوار هستیم مورد رضایت و توجه همه شما عزیزان قرار گیرد دوستان توجه داشته باشید که در صورت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس گرفته و از راهنمایی مشاوران متخصص بهره مند شوید...

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 


رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در خصوص رضایت سربازان بیان کرد: خود این نخبگان سرباز هم از این وضعیت راضی هستند و کار‌های علمی سطح بالایی را انجام می‌دهند و حتی ممکن است در همین کار‌ها نیز جذب شوند.سردار وحیدی افزود: جذب افرادی که کار پژوهشی انجام می‌دهند در سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف دستاورد بسیار خوبی است.

 

 

 

 

نحوه دریافت کسری از دانشگاه دفاع ملی

دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نظر سردار ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح در جهت استفاده بهنه از توانایی علمی نخبگان وظیفه و استعدادهای برتر، اقدام به راه اندازی مرکز راهبردی نخبگان راهبردی نیروهای مسلح نموده است.نخبگان راهبردی نیروهای مسلح نموده است. لذا هماهنگی های لازم با سازمان های لشکری و کشوری که کاربر این مهم می باشند 


 

 

 

 

پروژه کسری خدمت دانشگاه دفاع ملی 98 99


پس از دریافت موافقت سازمان دفاعی و انجام پاره‌ای ملاحظات و بررسی‌های مدیریت دانشی توسط کارشناسان مرکز نخبگان راهبردی نیروهای مسلح (داعا)، در صورت بلااشکال و مثبت بودن، نامۀ موافقت و شروع بکار به سازمان دفاعی اعلام می‌شود و از طریق پیامک تلفن همراه به آگاهی شما خواهد رسید. در صورت مثبت بودن نتیجه، تاریخ شروع بکار نخبه وظیفه، همان تاریخ موافقت سازمان خواهد بود. درصورت منفی بودن نتیجۀ بررسی، نخبه وظیفه به سازمان دفاعی دیگری معرفی خواهد شد.

طول خدمت و همکاری علمی نخبه وظیفه ۱۴ ماه می‌باشد و پس ارزیابی مدیریت دانشی آن توسط مرکز نخبگان، نخبه وظیفه برای انجام دورۀ آموزشی ویژه معرفی می‌شود. پس از گذراندن این دوره، خاتمۀ خدمت نخبه وظیفه به سازمان نظام وظیفه برای صدور کارت پایان خدمت معرفی می‌شود. (البته انجام دورۀ آموزشی ویژه تحت شرایطی در زمان‌های دیگری نیز امکان‌پذیر است.)

. لازم است سازمان دفاعی در طول ۱۴ ماه همکاری نخبه وظیفه با ایشان، حداقل ۵ گزارش دوره‌ای از پیشرفت همکاری را برای مرکز نخبگان راهبردی نیروهای مسلح (داعا) ارسال نماید. (همکاری نخبه وظیفه در این زمینه می‌تواند تسهیل‌گر و بسیار مفید باشد.)













منبع:پروژه کسری خدمت دانشگاه دفاع ملی

 

 

 

امریه 



:: برچسب‌ها: پروژه کسری خدمت دانشگاه دفاع ملی ,
:: بازدید از این مطلب : 75

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: