اطلاعیه دریافت کارت ورود به کنکور
نوشته شده توسط : nezam

اطلاعیه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98

 

عزیزان کنکوری این روزا روز های پر استرسی برای شما عزیزان میباشد به همین دلیل ما در این مقاله در خصوص زمان دریافت کارت کنکور سراسری و نحوه دریافت ان برای شما به طور کامل توضیح داده ایم تا شما دوستان خیالتان از بابت کارت کنکور راحت باشد عزیزان برای راهنمایی بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 

 

,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی  "

 مشاوره دهنده تخصصی 

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 

 

زمان برگزاری کنکور سراسری سال 98

براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تا ۵ درصد مازاد بر ظرفیت دانشگاه‌های مناطق سیل زده به داوطلبان آسیب دیده همان استان‌ها که آسیب مستقیم جانی و مالی دیده اند اختصاص خواهد یافت، جزئیات این ظرفیت‌ها در دفترچه شماره ۲ آزمون سراسری که در مردادماه منتشر می‌شود درج خواهد شد.

مهلت ثبت‌نام مجدد در کنکور سراسری سال ۹۸ رشته‌های با آزمون و دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، ظرفیت مازاد دانشگاه‌ها و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، برای داوطلبانی که در مهلت تعیین شده از ۲۴ بهمن تا ۶ اسفند 97 موفق به ثبت نام نشده‌اند، روز چهارشنبه ۲۲ اسفند ۹۷ به پایان رسید.

 

 

 

تعداد شرکت کننده ها

بر اساس آمار اعلام شده تعداد ۴۰ هزار و ۳۳۹ داوطلب در مهلت مجدد موفق به ثبت نام در کنکور شدند که با در نظر گرفتن آمار ثبت نامی‌های سابق جمعاً تعداد یک میلیون و ۱۱۸ هزار و ۷۹۳ نفر در آزمون سراسری سال ۹۸ ثبت نام کرده‌اند.در کنکور امسال تعداد ۱۶۴ هزار و ۲۷۸ نفر در گروه آزمایشی ریاضی و فنی، تعداد ۶۳۷ هزار و ۹۴ نفر در گروه علوم تجربی، ۲۸۲ هزار و ۱۵۱ در گروه آزمایشی علوم انسانی، تعداد ۲۴ هزار و ۷۶۹ نفر در گروه آزمایشی هنر و تعداد ۱۰ هزار و ۵۰۱ نفر نیز در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی ثبت نام کردند.

برای داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ با توجه به نوع نظام آموزشی دو نوع سوال متفاوت تهیه و در جلسه آزمون تحویل خواهد شد. به‌طوری‌که برای داوطلبان نظام آموزشی جدید ۶-۳-۳ (دانش آموزان فعلی نظام جدی

 




نکاتی در رابطه با کارت ورود به جلسه

داوطلبانی که شماره پرونده یا سایر اطلاعاتی که برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ضروری می باشد را فراموش کرده اند ، لازم است که با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و وارد شدن به سیستم پاسخگوئی ، مشکل خود را با ارسال درخواست به ثبت برسانند.
دریافت کارت ورود به جلسه به صورت اینترنتی و فقط از طریق سایت سنجش امکان پذیر است و روش دیگری برای دریافت کارت وجود ندارد.

همانطور که می دانید در چند سال گذشته کنکور اختصاصی دانشگاه آزاد حذف شده است و این دانشگاه آزمون جداگانه ای برگزار نمی کند و برای همه دانشگاه ها از جمله دانشگاه آزاد یک کنکور جامع و هماهنگ کشوری برگزار می شود. بنابراین برای کنکور 98 هر گروه آزمایشی ، فقط یک کارت ورود به جلسه منتشر می شود.



 

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 برای ورود به دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد تنها از طریق سایت سازمان سنجش و بصورت اینترنتی قابل دریافت است . بدین شکل که هر فرد باید با داشتن اطلاعات ثبت نام آزمون ، وارد سایت سنجش شده و بعد از زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 98 اقدام به پرینت ( چاپ ) آن کنند . نحوه دریافت کارت به دو صورت است : یا با وارد کردن شماره سریال 12 رقمی ثبت نام و شماره شناسنامه و یا با شماره پرونده و کد 16 رقمی پیگیری ثبت نام . برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 98 کافیست ابتدا وارد سایت سنجش به آدرس Sanjesh.org شوید و در صفحه اول روی لینک " کارت شرکت در آزمون سراسري سال 1398 " کلیک کنید . سپس همانطور که در صفحه زیر مشخص است به چهار صورت می توانید کارت خود را دریافت کنید :

1) با وارد کردن شماره پرونده ، کد رهگیری و شماره شناسنامه

2) با وارد کردن شماره پرونده ، کد ملی و سریال شناسنامه

3) با وارد کردن شماره پرونده ، شماره داوطلبی

4) با وارد کردن شماره سریال ، شماره شناسنامه





ویرایش اطلاعات آزمون سراسری 98

همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 ، امکان ویرایش برخی از اطلاعات آزمونی در سایت سنجش فراهم می شود . در این مهلت مجدد ویرایش ، تنها اطلاعاتی قابل تغییر خواهد بود که در کارنامه کنکور سراسری و انتخاب رشته 98 تاثیر گذارند ، که از مهم ترین آن ها می توان به کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی برای دانش آموزان سال چهارم که در زمان ثبت نام نمی توانستند کد سوابق تحصیلی دریافت کنند ، سری و سریال شناسنامه ، محل تولد ، سهمیه کنکور سراسری ، معدل کتبی نهایی دیپلم ، محل اخذ مدرك ماقبل ديپلم، محل اخذ مدرك ديپلم و وضعيت تحصيلي و اشتغال اشاره کرد . اما اطلاعاتی مانند گروه آزمایشی ، تصویر داوطلب یا محل آزمون از طریق این لینک قابل ویرایش نخواهد بود . داوطلبانی که از سهمیه رزمندگان ، سهمیه ایثارگران ( بالاخص سهمیه 5 درصدی ایثارگران ) و سهمیه خانواده شهدا استفاده می کنند باید حتما نام سهمیه در کارت ورود به جلسه کنکور آن ها درج شود.

 

 

منبع:اطلاعیه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98

 

 

کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری --دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: اطلاعیه دریافت کارت ورود به کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: