زمان ثبت نام راهیان نور نوروز 99
نوشته شده توسط : nezam

ثبت نام راهیان نور نوروز 99

 

 

شروع برنامه های بازدید از مناطق عملیاتی از اسفندماه 1398  الی فروردین ماه 1399  می باشد.

تاریخ  شروع ثبت نام راهیان نور نوروز 99 از دی ماه می باشد.

هزینه هر نفر جهت شرکت در اردوی راهیان نور، در سال گذشته مبلغ 115000 هزار تومان بود اما برای سال 99 اعلام نشده است. ( شامل: اسکان، پذیرایی، تیم هدایت و برنامه های فرهنگی )

تماس با دفتر روابط عمومی جهت رزرو اولیه، هماهنگی تاریخ ثبت نام اینترنتی در سایتwww.rahiyannoor.ir  و پرداخت 20 درصد از هزینه کاروان تا 24 ساعت پس از رزرو اولیه و تلفن جهت ثبت

پرداخت هزینه باقی مانده ( تسویه کامل مالی ) تا 5 روز قبل از تاریخ ورود به مقر

دریافت کروکی و مجوز ورود به مقر

تذکر1: در صورتی که بعد از رزرو اولیه طی 24 ساعت مبلغ را واریز ننمایید از اولویت ثبت نام خارج می شوید.


تذکر2: به علت محدودیت ظرفیت، اولویت پذیرش و قطعی شدن ثبت نام با کاروان هایی است که زودتر اقدام نمایند.

عزیزانی که تمایل به رفتن به راهیان نور در نوروز 99 را دارند میتوانند جهت دریافت مشاوره به صورت تلفنی و یا حضوری با شماره های سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید...

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

مهلت ثبت نام راهیان نور نوروز 99

اعزام کاروان‌های ستاد راهیان نور شهید باقری که ویژه خودروهای شخصی است نیز از 26  اسفند 98لغایت ششم  فروردین 99آغاز خواهد شد.خانواده ها در بازه های سه روزه به همراه راوی و هدایتگر کاروان از یادمان‌های علقمه, شلمچه, طلائیه, هویزه, فکه و یادمان شهید باقری بازدید کرده و برگزاری برنامه های تفریحی و خانوادگی از دیگر برنامه های ستاد راهیان نور شهید باقری برای زائران مناطق عملیاتی جنوب است.



مسئول ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی, شهید باقری و شهید برونسی در توضیح این سه ستاد گفت که ستاد شهید صیاد شیرازی برای افرادی است که می‌‌خواهند خود کاروان به مناطق عملیاتی ببرند و ما وسایل نقلیه و اسکان آن‌ها را تأمین می‌کنیم. در ستاد شهید باقری خانواده ها با خودرو شخصی خود از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید می‌کنند و ستاد شهید برونسی مخصوص اعزام‌های انفرادی است.

وی در خصوص نحوه ثبت نام در این کاروان ها اظهار کرد: ثبت نام در این کاروان ها از هفته اول بهمن ماه آغاز شده و علاقه مندان می‌توانند به سایت راهیان نور ستاد شهید صیاد شیرازی, شهید باقری  و شهید برونسی به نشانی www.rahiyannoor.ir مراجعه کنند.

 



اعزام دانشجویان به شلمچه

بخش دیگر اعزام مربوط اعزام دانشجویان بوده که تاکنون 220 نفر از دانشجویان دانشگاه‌ ‌گیلان‌ اعزام شدند‌ اما بیش از دو هزار دانشجو با کمک دانشگاه‌های مختلف استان در قالب‌ قرارگاه‌ شهید‌ سید حسین علم‌الهدی از 20 تا 25 اسفند اعزام می‌شوند.معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه راهیان‌نور مانند دفاع مقدس است گفت: دفاع‌ مقدس‌ مانند یک ثروت عظیم فرهنگی و راهیان نور‌ یک حرکت بزرگ فرهنگی است که می‌تواند آن را تثبیت کند و برای نسل‌های حاضر و ‌آینده انتقال دهد.

بایرامی با اشاره به ساختار اردوی راهیان‌نور بیان کرد: در ساختار ملی، رئیس‌جمهور رئیس ستاد راهیان‌نور کشور است و به‌تبع آن سپاه نیز مشارکت دارد و کمیته اسکان و اعزام در سپاه است.وی افزود: ثبت‌نام و پذیرایی از زائرین بر عهده سپاه پاسداران، پشتیبانی بر عهده معاونت‌ عمرانی در استانداری، فرهنگی بر عهده اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی، حمل‌ونقل بر عهده اداره کل راه و حمل‌ونقل استان، بهداشت و درمان بر عهده دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی، ایمنی و اقدامات تأمینی بر عهده سپاه، نیروی انتظامی و اطلاعات استان و اطلاع‌رسانی نیز بر عهده رئیس سازمان صداوسیما‌ است.

 

منبع:ثبت نام راهیان نور نوروز 99

 

امریه 



:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام راهیان نور نوروز 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 58

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: