نتایج استخدامی تامین اجتماعی
نوشته شده توسط : nezam

نتایج استخدامی تامین اجتماعی:سازمان تامین اجتماعی به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز مراکز تابعه مدیریت های درمان استان لرستان و آذربایجان شرقی افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش بصورت استخدام پیمانی دعوت به همکاری می نماید. لذا بدینوسیله به اطاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی می رساند که ثبت نام در این آزمون طبق مفاد این آگهی (از طریق مراجعه حضوری و تحویل مدارک به مدیریت های درمان مذکور به نشاني مندرج در این آگهي) در عناوین شغلی قید شده در فایل Pdf عناوین شغلي و مدارک مورد نیاز امکان پذیر خواهد بود.موضوع بحت اینمقاله نتایج استخدامی تامین اجتماعی میباشد که به ان پرداخته ایم شما عزیزان در صورت داشتن سوالات بیشتر میتوانید با شماره های سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید...

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی"

 مشاوره دهنده تخصصی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,



شرایط عمومی استخدام

1 -تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
2 -اعتقاد به نظام جمهوری اسالمی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی.
3 – دارا بودن حداقل 22 سال سن تمام و حداکثرسن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی .
4 -دارا بودن گواهی فراغت از تحصیل و دانش تخصصی و توانایی های الزم برای انجام وظایف و مسئولیتهای شغل مورد نظر .
5 -دارا بودن کارت پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم (ویژه آقایان)
6 -داشتن سلامت جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
7 -نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر.
8 -استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.

 

 

 


 تذکرهای‌ مهم‌

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۲- در ورودی ِحوزه­های امتحانی نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.نتایج استخدامی تامین اجتماعی

۳- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

۴- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب میگردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رفتار خواهد شد.

 

 



عدم مراجعه برای تحویل مدارک

نتایج استخدامی تامین اجتماعی:معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: عدم مراجعه برای تحویل مدارک و یا عدم شرکت در مصاحبه استخدامی در موعد مقرر به منزله انصراف از مراحل پذیرش و استخدام تلقی گردیده و حق هر گونه اعتراض از داوطلب سلب خواهد شد.
وی ارائه اصل و تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی ، اصل وتصویرکارت پایان خدمت و یا معافیت دائم درمورد آقایان، اصل و تصویر مدرک تحصیلی مرتبط با عنوان شغلی مورد تقاضا مطابق با مفادآگهی منتشره، تعهد کتبی مبنی بر ارائه گواهی پایان طرح لایحه نیروی انسانی (خدمات قانونی) و یا معافیت در مورد مشمولین طرح اجباری در عناوین شغلی رسته بهداشتی و درمانی درهنگام مصاحبه را از مدارک لازم و ضروری دانست.

 

 

منبع:نتایج استخدامی تامین اجتماعی

 

 

امریه 



:: برچسب‌ها: نتایج استخدامی تامین اجتماعی ,
:: بازدید از این مطلب : 74

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: