پذیرش تنها بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه امام رضا
نوشته شده توسط : nezam

دوستانی که قصد ثبت نام در دانشگاه امام رضا را دارند قطعا به دنبال شرایط ثبت نام این دانشگاه میباشند به همین خاطر در این مقاله به جزئیات و نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه امام رضا پرداخته ایم و امیدوار هستیم که مطالب امده مورد رضایت همه شما عزیزان قرارا گیرد لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با شماره های سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی"

 مشاوره دهنده تخصصی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

نحوه پذیرش و تحصیل در دانشگاه بین المللی امام رضا علیه السلام


علاقه مندان جهت تحصیل در دانشگاه بین المللی امام رضا علیه السلام با توجه به شرایط می توانند به یکی از روش های ذیل اقدام نمایند:


۱. شرکت در آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور: متقاضیان تحصیل در دانشگاه بین المللی امام رضا علیه السلام می توانند در آزمون های مقاطع مختلف تحصیلی که هر سال توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می گردد شرکت نمایند، و رشته های تحصیلی این دانشگاه را انتخاب نمایند. جهت اطلاع از رشته های دانشگاه  میتوانید به بخش دانشکده ها و گروه های آموزشی مراجعه نمایید.


۲. استفاده از مزایای آیین‌نامه استعدادهای درخشان: متقاضیان و علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه بین المللی امام رضا علیه السلام  در صورت داشتن شرایط آیین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر می تواند بدون آزمون مشغول به تحصیل گردند. جهت اطلاع از جزئیات می توانید به بخش آیین نامه های اداره کل امور آموزشی مراجعه و به واحد استعدادهای درخشان دانشگاه تماس حاصل نمایید.


3. پذیرش غیربورسیه ویژه اتباع خارجی: دانشجویان اتباع خارجی که دارای مجوز اقامت و تحصیل در ایران را دارند میتوانند جهت تحصیل درخواست خود را ارایه نمایند.

 

 

پذیرش تک جنسیتی دانشگاه امام رضا

وی با اشاره به پذیرش تک جنسیتی دانشجویان در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) بیان کرد: پذیرش دانشجو در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) به صورت تک جنسیتی و در دو پردیس اسرار ویژه برادران و پردیس رضوان ویژه خواهران خواهد بود. طبق اعلام سازمان سنجش، ما در رشته های مهندسی پزشکی (زن و مرد)،  مترجمی زبان انگلیسی (زن و مرد) ، مدیریت مالی (زن و مرد)، مدیریت بیمه (زن و مرد)، مدیریت بازرگانی (زن و مرد)،  مهندسی برق (فقط مرد)، علوم ورزشی (فقط مرد)، حسابداری (فقط مرد)، مدیریت صنعتی (فقط مرد)، روانشناسی (فقط مرد )، علوم تربیتی (فقط مرد) ، آموزش زبان انگلیسی (فقط زن) و مهندسی کامپیوتر (فقط زن) پذیرش دانشجو در بهمن ماه خواهیم داشت.

 

 

 

 

پذیرش تنها بر اساس سوابق تحصیلی

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) در مورد شرایط پذیرش دانشجویان بدون آزمون توضیح داد: کلیه متقاضیان که تا  30 بهمن 98 مدرک پیش دانشگاهی خود را کسب کنند، اعم از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 98 ثبت نام نموده یا ننموده اند می توانند در پذیرش بهمن ماه شرکت نمایند.قربان زاده افزود: اگر دانشجویی در شهریور ماه امسال در دانشگاه دیگری مشغول به تحصیل شده باشد  و تمایل به تحصیل در یکی از این رشته های مشخص شده دانشگاه امام رضا(ع) را داشته باشد، می تواند درخواست خود را ارائه دهد و در صورت پذیرش او در دانشگاه امام رضا(ع)، تحصیل او در دانشگاه قبلی لغو می شود.

 

 

 

مهلت ثبت نام دانشگاه امام رضا

به گفته این مقام مسئول، زمان ثبت نام پذیرش دانشجو بدون آزمخون و بر اساس سوابق تحصیلی  از ۲۹ دی ماه شروع و تا پایان وقت اداری ۱۰ بهمن ماه ادامه دارد و متقاضیان جهت ارائه درخواست باید فقط در این مدت و در ساعات اداری به دانشگاه امام رضا (ع) که آدرس آن در اطلاعیه  سایت دانشگاه موجود است مراجعه کنند و نتایج پذیرش حداکثر تا ۱۵ بهمن ماه اعلام نهایی خواهد شد.

 

منبع:شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه امام رضا

 

 

 

 

امریه 



:: برچسب‌ها: پذیرش تنها بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه امام رضا ,
:: بازدید از این مطلب : 69

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: