هزینه ثبت نام اعتکاف حرم امام رضا
نوشته شده توسط : nezam

ثبت نام اعتکاف حرم امام رضا


علاوه بر ثبت نام اعتکاف رضوی مسجد جامع گوهرشاد، ثبت نام مساجد وابسته به آستان قدس رضوی در سطح شهر مشهد مقدس نیز توسط همین سامانه اقدام می گردد. مساجدی که تحت پوشش آستان قدس رضوی می باشند ، عبارتند از :

خواهران : مسجد صدیقی ها ، مسجد الرضا (ع) احمدآباد ، مسجد ملاهاشم

برادران : مسجد الرضا (ع) خواجه ربیع، مسجد الرضا (ع) مصلی ، مسجد امام خمینی (ره)
عزیزان در صورت دریافت اطلاعات بیشترنیز میتوانید با شماره های سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید

 

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

اعتکاف رایگان در حرم امام رضا (ع)

در بارگاه نورانی امام رضا (ع) و در مسجد گوهرشاد نیز این مراسم هر ساله انجام می شود. با توجه به هزینه سه روز سحری و افطاری، معمولا مبلغی برای ثبت نام در مساجد برای شرکت در این مراسم معنوی دریافت می گردد. اما آستان قدس در نظر دارد با استفاده از سامانه ثبت نام، از بین افراد متقاضی در سراسر ایران، قرعه کشی برای ثبت نام رایگان انجام دهد.

 

 

 

اعتکاف در مسجد گوهرشاد

همه ساله متقاضیان بسیاری برای شرکت در این مراسم پرفیض ثبت نام ‌می‌کنند که امسال در مسجد جامع گوهرشاد، 2 هزار نفر شامل یکهزار خانم و یکهزار نفر از برادران متقاضی معتکف می‌شوند و پیش‌بینی میزبانی از یکهزار و 150 معتکف دیگر نیز در سایر مساجد تحت پوشش، انجام شده است.وی روش‌های ثبت‌نام در اعتکاف را مراجعه به پرتال جامع آستان قدس رضوی و یا به صورت مستقیم از طریق ورود به سامانه اعتکاف مسجد جامع گوهرشاد به نشانی www.etekaf.aqr.ir یا ارسال عدد 8 به شماره پیامک 30000008 دانست.

هزینه ثبت نام اعتکاف حرم امام رضا:منبتی با اشاره به پیش بینی شمار بالای متقاضیان اعتکاف در حرم مطهر رضوی و سایر مساجد حریم امام هشتم(ع) تصریح کرد: پذیرفته شدگان از طریق قرعه کشی مشخص شده و اسامی آنان در تاریخ 24 اسفند ماه جاری فقط از طریق سایت اعتکاف و با ارسال پیام کوتاه اعلام می‌شود.وی آمار پذیرش معتکفان امسال را نسبت به سال گذشته بیش از 50 درصد بیشتر خواند و توضیح داد: محدودیت‌های سال گذشته در مسجد گوهرشاد برطرف شده و افزون بر آن در مساجد صدیقی‌ها با حضور 180 نفر ، خواجه‌ربیع برای 170 نفر و مسجد مصلی برای 150 نفر از خواهران پیش بینی شده و برای حضور آقایان متقاضی اعتکاف هم مساجد احمدآباد با گنجایش 300 نفر ، ملاهاشم 200 نفر و مسجد امام خمینی(ره) برای تعداد 150 نفر معتکف، مدنظر قرار گرفته است.
 

 

 

پذیرفته شدگان اعتکاف از طریق قرعه کشی

هزینه ثبت نام اعتکاف حرم امام رضا:با توجه به پیش بینی کثرت متقاضیان، پذیرفته شدگان از طریق قرعه کشی مشخص و اسامی آنان در تاریخ 98 فقط از طریق همین سایت و ارسال پیام کوتاه اعلام خواهد شد.متقاضیانی که در سه سال قبل پذیرفته شده و به هر دلیل در مراسم شرکت نکرده اند حق شرکت در مراسم را ندارند.
متقاضیان بایستی کلیه شرایط اعلام شده در هنگام ثبت نام را دقیقاً مطالعه و رعایت نمایند در غیر این صورت امکان حضور در مراسم را نخواهند داشت.چنانچه درخصوص ثبت نام سوالی داشتید می توانید با شماره تلفن های 32003635 و 32003060 تماس حاصل فرمایید.



منبع:هزینه ثبت نام اعتکاف حرم امام رضا

 

 

 

 

امریه 



:: برچسب‌ها: هزینه ثبت نام اعتکاف حرم امام رضا ,
:: بازدید از این مطلب : 79

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: