مدرک جهاد دانشگاهی معتبر است یا فنی حرفه ای 98
نوشته شده توسط : nezam

مدرک جهاد دانشگاهی معتبر است یا فنی حرفه ای:همونطور که می دونید ارگان ها و نهادها و موسسات زیادی هستند که ادعای صدور مدرک معتبر رو دارند؛ به طوریکه در تبلیغات این موسسات جهت جذب دانش پذیر، هنرجو و یا کارآموز بیشتر، معمولا روی آیتم مدرک معتبر تأکید زیادی میشه.موسساتی مثل جهاد دانشگاهی، موسسات تحت نظارت آموزش و پرورش، موسسات وابسته به وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، موسسات آموزشی مستقل، آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای، سرای محله وابسته به شهرداری، شرکتهای خصوصی وامثالهم.عزیزان همراه موضوع بحث این مقاله درباره مدرک جهاد دانشگاهی معتبر است یا فنی حرفه ای میباشد که به طور دقیق به ان پرداخته ایم دوستان در صورت دریافت اطلاعات به روز تر می توانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید ...


 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی"

 مشاوره دهنده تخصصی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 



شما مخاطب عزیز قبل از انتخاب یک موسسه جهت آموزش خود می بایست نیاز خود به یادگیری مهارت و اخذ مدرک رو به خوبی شناسایی کنید. چراکه بعضی از تبلیغات موسسات مذکور کاملا کذب بوده و به هیچ عنوان مدارک صادره نمی تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

مدرک جهاد دانشگاهی معتبر است یا فنی حرفه ای:برای مثال آموزش هایی که توسط جهاددانشگاهی دانشگاههای کشور برگزار می شود، بیشتر در جهت استفاده بیشتر از فضای آموزشی که در اختیار دانشگاهها است، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی می نمایند و این واحدها با عقدقرارداد با یک پیمانکار، دوره های آموزشی را برگزار نموده و در نهایت مدرکی فاقد اعتبار لازم را به مخاطبین خود ارائه می نمایند و یا بارها مشاهده شده است افراد زیادی جهت آموزش مهارت به سرای محلاتی که وابسته به شهرداری ها است مراجعه نموده و بیشتر به دلیل پایین بودن شهریه این مراکز، ثبت نام کرده و در نهایت نه آموزش مناسبی را گذرانده اند و نه مدرک معتبری را دریافت کرده اند.


 



مزایای اخذ مدرک فنی و حرفه ای چیست؟


    دارای اعتبارجهت تکمیل مدارک استخدام در شرکتهای دولتی وخصوصی
    ارائه مدرک فنی و حرفه ای جهت دریافت وام خوداشتغالی (کمیته امداد، بانکها و موسسات مالی اعتباری)
    دارای ارزش ترجمه جهت مهاجرت و اخذ اقامت در سایر کشورها
    ارائه به مدارس بزرگسال جهت گذراندن دروس مهارتی و اخذ دیپلم کاردانش (آموزش وپرورش)




مدرک جهاد دانشگاهی معتبر است یا فنی حرفه ای:پیش از شروع باید بگوییم در وهله اول محتوای آموزش مهم است و مبحث یادگیری نه مدرک و گواهینامه آموزشی.

نکته اول: در خصوص مدارک و گواهینامه های آموزشی است. تقریبا می توان به جرات گفت ثبت و رجیستر شدن گواهینامه های آموزشی اصلا مهم نیست و معمولا شرکت های بزرگ به این موضوع اهمیت نمی دهند، البته شاید از شرکت صادر کننده استعلام کنند که آیا فرد در دوره شرکت کرده است یا خیر. پس رجیستر شدن تنها یک مزیت اضافه برای دانشجو می باشد و اهمیت چندانی ندارد.


نکته دوم: تقریبا تمام گواهینامه هایی که در ایران صادر می شوند، گواهینامه های داخلی هستند و گواهینامه بین المللی نیستند، این گواهینامه ها از طرف نمایندگی های ایران شرکت های بین المللی صادر می شود و البته معتبر هم هستند. البته برخی از شرکت ها در قبال هزینه های بالا این گواهی ها را صادر می کنند.

گواهینامه های بین المللی که توسط شرکت اصلی ثبت شود هزینه های بسیار بالایی دارد که معمولا شرکت ها این کار را انجام نمی دهند.

در ضمن خیلی تفاوتی بین گواهینامه ای که از یک شرکت داخلی مثل ایران آکادمی ارائه می شود با یک نمایندگی شرکت خارجی وجود ندارد.


نکته سوم: متاسفانه برخی از افراد از عدم آگاهی خیلی از دانشجو ها استفاده کرده و با هزینه های بالا گواهینامه هایی با نام بین المللی صادر می کنند.(بعنوان مثال گواهی نامه ای که برای موسسه آموزشی حداکثر 50 هزار تومان هزینه تمام شده دارد را به قیمت حدود 200 تا 300 هزارتومان ارائه می کنند.)


نکته چهارم: خیلی از شرکت های گواهینامه دهنده در وجودشان شک است، قبلا مطلبی در خصوص شناخت شرکت های معتبر گواهینامه دهنده منتشر کردیم و در آنجا توضیح دادیم، چطور می شود شرکت های اصلی را شناخت.

خیلی از شرکت های گواهینامه دهنده آموزشی که با نام بین المللی معرفی می شوند، در اصالتشان شک و شبهه وجود دارد، بعنوان مثال اسم TUV از جایگاه مطلوب در سطح بین المللی و بخصوص ایران برخوردار است و امروزه شاهد بوجود آمدن توف های مختلف هستیم، جالب است گاها دیده شده یکی از حروف Tuv Nord را برداشته اند و اسمی شبیه آن ساخته اند یا همین کار را با نام شرکت معتبر DNV (این شرکت ایران را تحریم کرده است و در ایران نمایندگی ندارد) انجام داده اند و حرف آخرش را عوض کرده اند.






اهداف جهاد دانشگاهی


به طور کلی می توان وظایف و اهداف جهاددانشگاهی را به شرح ذیل عنوان کرد:

    ترویج فرهنگ و هنر اسلامی و زنده نگه داشتن آرمان های امام (ره)
    تربیت نیروی فنی و کارامد جهت بهبود آموزش های دانشگاهی و آماده سازی جهت کار در بخش های فنی کشور
    انجام تحقیقات کاربردی
    آماده سازی فرزندان جهت یافتن مسیر پیشرفت آینده با ارائه کلاس های بسیار متنوع برای سنین پایین
    حمایت، تشویق و جذب دانشجویان و پژوهشگران جوان و مستعد و برنامه ریزی و ایجاد شرایط و امکانات لازم به منظور فراهم آوردن زمینه فعالیت های علمی و پژوهشی آنان بر مبنای شناخت مشکلات واقعی و نیازهای تخصصی جامعه
    ارائه خدمات علمی فنی در زمینه های مختلف مورد نیاز جامعه
    اجرای دوره های رسمی آموزش های علمی کاربردی مطابق ضوابط و مقررات آموزش عالی کشور
    مشارکت در ایجاد زمینه های مناسب برای اشتغال بیشتر فارغ التحصیلان دانشگاهی
    توسعه امور فرهنگی در سطح جامعه از طریق همکاری با حوزه ، دانشگاه و سایر مراجع و نهادهای فرهنگی به خصوص برای نسل جوان
    گسترش طرحهای کاربردی و نیمه صنعتی از طریق پیوند با مراکز علمی و تحقیقاتی به منظور به کارگیری نتایج پژوهش
    الهام بخش در نو اندیشی و پویایی علمی و فرهنگی در جهت نیل به خودباوری، خوداتکائی و تقویت هویت
    جذب توان علمی نخبگان
    تولید، جذب و بومی سازی فناوریهای مورد نیاز
    صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و انقلاب فرهنگی
    تبلیغ و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی ایرانی با رهیافتی زیبایی شناسانه، بدیع و منطبق با زمان
    پرورش خلاقیتها و استعدادهای فرهنگی- هنری و تقویت روحیه خودباوری دانشجویان


منبع:مدرک جهاد دانشگاهی معتبر است یا فنی حرفه ای

 

 

 

 

امریه 



:: برچسب‌ها: مدرک جهاد دانشگاهی معتبر است یا فنی حرفه ای 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 57

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: