نوشته شده توسط : nezam

شرایط بورسیه دانشگاه امام رضا

 

شرایط اختصاصی متقاضیان


1)ثبت‌نام در آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1398 و دارا بودن شرایط عمومی مندرج در دفترچه شماره 1 و 2 سازمان سنجش آموزش کشور

2)فارغ­ التحصیلان رشته های علوم انسانی و هنر : دارا بودن حداقل معدل کل کارشناسی 17 و بالاتر برای دانشگاه های دولتی و معدل کل کارشناسی 18 و بالاتر برای سایر دانشگاه ها

3)فارغ ­التحصیلان رشته های فنی و مهندسی  و علوم پایه : دارا بودن حداقل معدل کل کارشناسی 16 و بالاتر برای دانشگاه های دولتی و معدل کل کارشناسی 17 و بالاتر برای سایر دانشگاه ها

تبصره1: برای دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته، معدل کل تا 30/ 11/ 1398 اعلام گردد. (معدل اعلام شده به سازمان سنجش آموزش کشور ملاک عمل خواهد بود.)

تبصره2: کلیه متقاضیان باید حداکثر تا تاریخ 31/ 6/ 98 فارغ التحصیل شوند.دوستان عزیز برای کسب اطلاع بیشتر میتوانید با شماره های سامانه صدای مشاور تماس حاصل کرده و از راهنمایی مشاوران بهره مند شوید..


 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی "

 مشاوره دهنده تخصصی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

نکات مهم بورسیه داشگاه امام رضا


1)داوطلب باید از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شود.

2)داوطلبان مستعد و کم برخوردار که تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و سازمان بهزیستی می باشند از ظرفیت پذیرش خاص برخوردار هستند. این قبیل داوطلبان لازم است معرفی نامه معتبر از سازمان حامی را در هنگام ثبت نام اسکن و بارگذاری نمایند. بدیهی است صحت مدارک ارسالی از مراجع ذیصلاح استعلام خواهد گردید.

3)علاوه بر معدل کل، سوابق پژوهشی و سوابق فرهنگی از قبیل کسب مقام های قرآنی و ورزشی در پذیرش متقاضیان موثر می‌باشد و در صورت وجود لازم است مستندات لازم در زمان ثبت نام اسکن و بارگذاری شود.

4)دانشگاه با توجه به ظرفیت موجود در هر رشته از بین داوطلبان واجد شرایط، تعداد چند برابر ظرفیت را جهت مصاحبه تخصصی علمی و فرهنگی دعوت خواهد نمود و گزینش نهایی منوط به شرکت در مصاحبه و قبولی در آن است.

5)ارائه این تسهیلات در قالب "بورسیه تحصیلی امام رضا علیه السلام" صرفا بورسیه تحصیلی می باشد و  جنبه استخدامی ندارد.

6)منظور از بورسیه تحصیلی صرفاً عدم پرداخت شهریه توسط دانشجو اعم از شهریه ثابت و متغیر، حداکثر به مدت 4 نیمسال تحصیلی است.

تبصره: سایر هزینه‌ها از جمله هزینه اسکان در خوابگاه، تغذیه و ... بر عهده خود دانشجو می‌باشد.

7)چنانچه پس از اعطای بورسیه تحصیلی معدل هر نیمسال دانشجو در رشته‌های علوم انسانی و هنر کمتر از 17 و در رشته‌های فنی مهندسی کمتر از 16 شود، بورسیه دانشجو بصورت موقت لغو خواهد شد. چنانچه دانشجو، معدل نیمسال  بعد خود را به بالاتر از معدل اشاره شده ارتقا بخشد، می‌تواند مجددا  از تسهیلات عنوان شده بهره‌مند شود.



 

نحوه ثبت نام بورسیه داشگاه امام رضا

1) متقاضیان می توانند فقط از تاریخ 3   لغایت 15 مرداد (ساعت 14) ضمن ارسال مدارک زیر نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی اولیه و دریافت کد رهگیری از طریق پورتال دانشگاه به نشانی www.Imamreza.ac.ir  اقدام نمایند:

                    الف) اسکن عکس رنگی ۴*۳

                    ب) اسکن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی

                    ج) اسکن سوابق قرآنی، پژوهشی، ورزشی، فرهنگی در صورت وجود

                    د) اسکن مدارک سازمان حامی (کمیته امداد، بهزیستی و ...) ویژه دانش آموزان کم برخوردار

2) زمان ثبت نام به هیچ عنوان قابل تمدید نمی­باشد.

3) بدیهی است ثبت نام اولیه به منزلة گزینش نهایی نیست. گزینش نهایی، پس از شرکت در مصاحبه حضوری و ارسال نامه کتبی پذیرش اولیه از طریق پورتال دانشگاه برای پذیرفته شدگان است. همچنین ضرورت دارد پذیرفته شدگان مذکور در زمان انتخاب رشته، کد رشته محل مربوط به دانشگاه امام رضا علیه السلام را انتخاب نمایند و قبولی ایشان از طرف سازمان سنجش آموزش کشور در شهریور ماه به دانشگاه اعلام گردد.

4) صرفا داوطلبانی که در این بازه برای ثبت نام اقدام نموده و مورد پذیرش قرار می­گیرند، امکان استفاده از این سهمیه را دارا می­باشند.

5) تحویل اصل مدارک در هنگام ثبت نام نهایی الزامی بوده و چنانچه مغایرتی با نسخه بارگذاری شده مشاهده شود، بورسیه داده شده کان لم یکن تلقی می‌گردد.

6) زمان و سایر شرایط مصاحبه متعاقباً از طریق پورتال دانشگاه اعلام خواهد گردید.

 

 

منبع:شرایط بورسیه دانشگاه امام رضا

 

 

 

 

امریه 



:: برچسب‌ها: بورسیه دانشگاه امام رضا ,
:: بازدید از این مطلب : 81

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: