شرایط بورسیه دانشگاه امام رضا
نوشته شده توسط : nezam

شرایط بورسیه دانشگاه امام رضا

 

شرايط اختصاصي متقاضيان


1)ثبت‌نام در آزمون تحصيلات تكميلي سال 1398 و دارا بودن شرايط عمومي مندرج در دفترچه شماره 1 و 2 سازمان سنجش آموزش كشور

2)فارغ­ التحصيلان رشته هاي علوم انساني و هنر : دارا بودن حداقل معدل كل كارشناسي 17 و بالاتر براي دانشگاه هاي دولتي و معدل كل كارشناسي 18 و بالاتر براي ساير دانشگاه ها

3)فارغ ­التحصيلان رشته هاي فني و مهندسي  و علوم پايه : دارا بودن حداقل معدل كل كارشناسي 16 و بالاتر براي دانشگاه هاي دولتي و معدل كل كارشناسي 17 و بالاتر براي ساير دانشگاه ها

تبصره1: براي دانشجويان سال آخر مقطع كارشناسي و كارشناسي ناپيوسته، معدل كل تا 30/ 11/ 1398 اعلام گردد. (معدل اعلام شده به سازمان سنجش آموزش كشور ملاك عمل خواهد بود.)

تبصره2: كليه متقاضيان بايد حداكثر تا تاريخ 31/ 6/ 98 فارغ التحصيل شوند.دوستان عزیز برای کسب اطلاع بیشتر میتوانید با شماره های سامانه صدای مشاور تماس حاصل کرده و از راهنمایی مشاوران بهره مند شوید..


 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی "

 مشاوره دهنده تخصصی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

نكات مهم بورسیه داشگاه امام رضا


1)داوطلب بايد از سوي سازمان سنجش آموزش كشور مجاز به انتخاب رشته شود.

2)داوطلبان مستعد و كم برخوردار كه تحت پوشش نهادهاي حمايتي كميته امداد و سازمان بهزيستي مي باشند از ظرفيت پذيرش خاص برخوردار هستند. اين قبيل داوطلبان لازم است معرفي نامه معتبر از سازمان حامي را در هنگام ثبت نام اسكن و بارگذاري نمايند. بديهي است صحت مدارك ارسالي از مراجع ذيصلاح استعلام خواهد گرديد.

3)علاوه بر معدل كل، سوابق پژوهشي و سوابق فرهنگي از قبيل كسب مقام هاي قرآني و ورزشي در پذيرش متقاضيان موثر مي‌باشد و در صورت وجود لازم است مستندات لازم در زمان ثبت نام اسكن و بارگذاري شود.

4)دانشگاه با توجه به ظرفيت موجود در هر رشته از بين داوطلبان واجد شرايط، تعداد چند برابر ظرفيت را جهت مصاحبه تخصصي علمي و فرهنگي دعوت خواهد نمود و گزينش نهايي منوط به شركت در مصاحبه و قبولي در آن است.

5)ارائه اين تسهيلات در قالب "بورسيه تحصيلي امام رضا عليه السلام" صرفا بورسيه تحصيلي مي باشد و  جنبه استخدامي ندارد.

6)منظور از بورسيه تحصيلي صرفاً عدم پرداخت شهريه توسط دانشجو اعم از شهريه ثابت و متغير، حداكثر به مدت 4 نيمسال تحصيلي است.

تبصره: ساير هزينه‌ها از جمله هزينه اسكان در خوابگاه، تغذيه و ... بر عهده خود دانشجو مي‌باشد.

7)چنانچه پس از اعطاي بورسيه تحصيلي معدل هر نيمسال دانشجو در رشته‌هاي علوم انساني و هنر كمتر از 17 و در رشته‌هاي فني مهندسي كمتر از 16 شود، بورسيه دانشجو بصورت موقت لغو خواهد شد. چنانچه دانشجو، معدل نيمسال  بعد خود را به بالاتر از معدل اشاره شده ارتقا بخشد، مي‌تواند مجددا  از تسهيلات عنوان شده بهره‌مند شود.



 

نحوه ثبت نام بورسیه داشگاه امام رضا

1) متقاضيان مي توانند فقط از تاريخ 3   لغايت 15 مرداد (ساعت 14) ضمن ارسال مدارك زير نسبت به تكميل فرم ثبت نام الكترونيكي اوليه و دريافت كد رهگيري از طريق پورتال دانشگاه به نشاني www.Imamreza.ac.ir  اقدام نمايند:

                    الف) اسكن عكس رنگي ۴*۳

                    ب) اسكن مدرك ديپلم و پيش دانشگاهي

                    ج) اسكن سوابق قرآني، پژوهشي، ورزشي، فرهنگي در صورت وجود

                    د) اسكن مدارك سازمان حامي (كميته امداد، بهزيستي و ...) ويژه دانش آموزان كم برخوردار

2) زمان ثبت نام به هيچ عنوان قابل تمديد نمي­باشد.

3) بديهي است ثبت نام اوليه به منزلة گزينش نهايي نيست. گزينش نهايي، پس از شركت در مصاحبه حضوري و ارسال نامه كتبي پذيرش اوليه از طريق پورتال دانشگاه براي پذيرفته شدگان است. همچنين ضرورت دارد پذيرفته شدگان مذكور در زمان انتخاب رشته، كد رشته محل مربوط به دانشگاه امام رضا عليه السلام را انتخاب نمايند و قبولي ايشان از طرف سازمان سنجش آموزش كشور در شهريور ماه به دانشگاه اعلام گردد.

4) صرفا داوطلباني كه در اين بازه براي ثبت نام اقدام نموده و مورد پذيرش قرار مي­گيرند، امكان استفاده از اين سهميه را دارا مي­باشند.

5) تحويل اصل مدارك در هنگام ثبت نام نهايي الزامي بوده و چنانچه مغايرتي با نسخه بارگذاري شده مشاهده شود، بورسيه داده شده كان لم يكن تلقي مي‌گردد.

6) زمان و ساير شرايط مصاحبه متعاقباً از طريق پورتال دانشگاه اعلام خواهد گرديد.

 

 

منبع:شرایط بورسیه دانشگاه امام رضا

 

 

 

 

امریه 



:: برچسب‌ها: شرایط بورسیه دانشگاه امام رضا ,
:: بازدید از این مطلب : 75

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: