آزمون کارشناس رسمی دادگستری رشته امور ورزشی
نوشته شده توسط : nezam

کارشناس رسمی دادگستری رشته تربیت بدنی

 

کارشناس رسمی دادگستری امور ورزشی

کارشناس رسمی دادگستری امور ورزشی، ازنظر صلاحیت در گروه تخصصی فنی و هنری قرارگرفته است. امروزه موضوعات مرتبط با علوم ورزشی ارتباط تنگاتنگی با مباحث سایر علوم دارند، تخصصی شدن موضوعات و پیچیدگی‌های به وجود آمده نیاز رجوع به متخصصین این رشته‌ها را روزبه‌روز بیشتر می‌نمایاند. از این نظر تخصص کارشناس رسمی امور ورزشی حائز اهمیت بسیاری است، کارشناس امور ورزشی، پس از اخذ پروانه فعالیت حرفه‌ای به‌عنوان کارشناس رسمی در عناوین حوزه فعالیت بایستی صلاحیت‌های مربوطه را اخذ نماید.

موضوعات ورزشی به شرح رشته‌های ذیل که ازجمله صلاحیت‌های کارشناس رسمی دادگستری امور ورزشی هستند با توجه به تخصصی شدن رشته‌ها و همچنین غلبه بخش تجاری در امور ورزشی حرفه‌ای در قرن حاضر، موجب شده است که در موضوعات مرتبط و اختلافات فی‌مابین موضوعات متنوع این رشته‌ها نیازمند اظهارنظر تخصصی و کارشناسی رشته‌های مربوطه باشد. امروزه ورزش‌های حرفه‌ای خصوصاً در رشته‌های پرطرفداری مانند فوتبال، والیبال، دو و میدانی، ورزش‌های رزمی و … به جهت گردش مالی بسیار زیادی که در این عرصه وجود دارد، موردتوجه سرمایه‌داران و مجموعه‌های سرمایه‌گذاری و همچنین به جهت سرمایه اجتماعی که ورزشکاران حرفه‌ای به دست می‌آورند موردتوجه خاص سیاستمداران و جایگاه‌های قدرت هستند. موضوعات مرتبط با امور ورزشی چه از بابت نحوه و شرایط عقد قراردادهای ورزشکاران و چه ازنظر موضوعات مبتلابه رشته‌های مختلف ورزشی نیازمند داشتن اطلاعات تخصصی در حوزه‌های ورزشی است.عزیزان همراه در این مقاله در خصوص

شرایط عمومی ثبت‌نام کارشناس رسمی دادگستری امور ورزشی

 کارشناس رسمی دادگستری رشته تربیت بدنی

نوشته ایم و سعی داشته ایم این مطالب را طوری بیاوریم تا شما عزیزانی که این مقاله را مطالعه میکنید به راحتی به پاسخ سوالات خود در زمینه کارشناس رسمی دادگستری رشته تربیت بدنی دست پیدا نمایید لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با شماره های سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

کارشناس رسمی دادگستری رشته تربیت بدنی


اطلاعات تخصصی درزمینهٔ موضوعات مربوط به ورزشکاران، تیم‌های ورزشی، مسابقات، شرایط و نحوه قراردادها با باشگاه‌ها، نقل‌وانتقال ورزشکاران بین باشگاه‌های ورزشی و … ازجمله موارد و موضوعاتی است که هر از چند گاهی موضوع روز جراید ورزشی می‌گردد و از باب اهمیت مخاطب فراوانی را نیز به خود جلب می‌نماید… کارشناس امور ورزشی لازم است علاوه بر سابقه فعالیت، تخصص لازم و شناخت کامل نسبت به موضوعات فوق‌الذکر، اطلاعات خود را در حوزه‌هایی که صلاحیت رسیدگی دارد را نیز همواره به‌روز و مطلع نگه دارد.

کارشناسان این رشته می‌توانند با اخذ صلاحیت داوری در حوزه‌های بین‌المللی در امور مربوط به امور ورزشی در حوزه‌های باشگاه‌های خارجی طرف قرارداد با باشگاه‌های ورزشی داخلی و همچنین ورزشکاران داخلی و خارجی که بین تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی ردوبدل می‌شوند اظهارنظر کارشناسی و حکمیت نمایند. عناوین و شرح صلاحیت کارشناس رسمی دادگستری امور ورزشی ذیلاً آورده شده است، شرکت آرمان سنجش با سنجش و گزینش‌های تخصصی از بین کارشناسان این رشته، همکارانی را با شرایط و سوابق بسیار درخشان و عالی به‌عنوان همکار جذب نموده است و در کلیه پروژه‌ها و مواردی که نیاز به اظهارنظر کارشناسی در حوزه‌های تخصصی این رشته باشد، آماده ارائه خدمات به شخصیت‌های حقیقی و حقوقی متقاضی می‌باشد.

  •     امور ورزش تیراندازی
  •     امور ورزش دومیدانی
  •     امور ورزش ژیمناستیک و آمادگی جسمانی
  •     امور ورزش سوارکاری
  •     امور ورزش فوتبال
  •     امور ورزش کوهنوردی
  •     امور ورزش‌های باستانی (پهلوانی)
  •     امور ورزش‌های توپی سالنی
  •     امور ورزش‌های راکتی و توپی
  •     امور ورزش‌های رزمی
  •     امور ورزش‌های زمستانی
  •     امور ورزش‌های موتوری و رکابی
  •     امور ورزشی نجات‌غریق و شنا
  •     عناصر ورزشی

 

 

 

شرایط عمومی ثبت‌نام کارشناس رسمی دادگستری امور ورزشی


متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری، بر طبق ماده ۱۵ قانون علاوه بر وثاقت باید واجد شرایط ذیل باشند.متدین به دین اسلام، یا یکی از اقلیت‌های دینی شناخته‌شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی.


    داشتن تابعیت ایرانی
    نداشتن پیشینه کیفری
    عدم اعتیاد به مواد مخدر
    نداشتن وابستگی و سابقه عضویت و هواداری در گروه‌های غیرقانونی، یا مخالف اسلام
    داشتن دانشنامه کارشناسی یا بالاتر- نه معادل- در رشته مورد تقاضا از یکی از دانشگاه‌های معتبر داخلی (اعم از دولتی یا غیردولتی)، یا خارجی مورد تأیید وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری یا بهداشت و درمان و آموزش پزشکی
    داشتن حداقل ۵ سال سابقه کار تجربی در رشته مورد تقاضا بعد از اخذ مدرک تحصیلی مذکور در روز ثبت‌نام،
    داشـتن حـداقل ۲۵ سال سن
    داشتن معافیت یا کارت پایان خدمت وظیفه عمومی (برای آقایان)
    داشتن سلامت جسمی لازم که شخصاً بتواند امور کارشناسـی را بدون نیاز به کمک دیگران انجام دهد

- شرایط اختصاصی ثبت‌نام کارشناس رسمی دادگستری امور ورزشی

متقاضیان شرکت در آزمون پذیرش کارشناسان رسمی امور ورزشی، علاوه بر داشتن شرایط عمومی بایستی حائز شرایط اختصاصی نیز باشند:

 

 

مدرک معتبر از رشته‌ تربیت بدنی

گواهی معتبر مبنی بر داشتن حداقل ۵ سال سابقه کار تجربی در رشته مورد تقاضا (پس از اخذ مدرک کارشناسی یا بالاتر) در روز ثبت‌نام و تسلیم تأییدشده و ارائه اصل آن‌ها هنگام مصاحبه علمی و تجربی الزامی است.کارشناس رسمی امور ورزشی





 

 آزمون کارشناس رسمی دادگستری رشته امور ورزشی

افرادی که شرایط کارشناس رسمی دادگستری را دارند، برای ورود به این حرفه باید در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کنند. این آزمون که از آن با عنوان آزمون کارشناس رسمی قوه قضائیه نیز یاد می شود، راهی است برای انتخاب کارشناسان رسمی دادگستری که قرار است برای روشن شدن حقایق پرونده ها، با قضات همکاری داشته باشند.

 

 

آزمون کارشناس رسمی دادگستری امور ورزشی


برای شرکت در آزمون کارشناس رسمی دادگستری باید در رشته مورد تقاضا، تخصص و تحصیلات داشته باشید. یکی از رشته هایی که در آزمون های کارشناس رسمی دادگستری مورد نیاز بوده است، رشته امور ورزشی می باشد.

آزمون کارشناس رسمی دادگستری توسط چه مراکزی برگزار می شود؟
طبق قوانین موجود آزمون کارشناس رسمی دادگستری توسط دو مرکز کانون کارشناسان رسمی دادگستری و مرکز امور مشاوران و کارشناسان رسمی قوه قضائیه برگزار می شود.

 

 

 

تفاوت کارشناس رسمی دادگستری با کارشناس رسمی قوه قضائیه

در خصوص تفاوت کارشناس رسمی دادگستری با کارشناس رسمی قوه قضاییه سخن بسیار است اما در مجموع و به طور خلاصه می توان گفت که این دو تقریبا هیچ تفاوت قابل توجهی با هم ندارند. در واقع، اگر چه کارشناس رسمی قوه قضائیه از طریق آزمون کارشناس رسمی مرکز امور مشاوران، وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه و کارشناس رسمی دادگستری از طریق آزمون کانون کارشناسان رسمی دادگستری انتخاب می شود، اما هر دو در نهایت صاحب عنوان کارشناس رسمی دادگستری هستند.

لازم به ذکر است، در پروانه کارشناسی هر دو به طور یکسان عنوان کارشناس رسمی دادگستری درج می شود و وظایف کارشناس رسمی و نیز درآمد کارشناس رسمی نیز از هر کدام از این مسیرها که باشد یکسان است و ربطی به نوع آزمون او ندارد.





 

بهترین منابع برای آمادگی آزمون کارشناس رسمی دادگستری چیست ؟

به دلیل آنکه معمولا منابع مشخصی برای آزمون کارشناس رسمی دادگستری ارائه نمی شود، یکی از بهترین راه ها برای کسب آمادگی لازم برای آزمون کارشناس رسمی، استفاده از سوالات سال های قبل این آزمون می باشد. ما سعی کرده ایم تا مجموعه کامل سوالات کارشناس رسمی دادگستری امور ورزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

 

 

 

آزمون کارشناس رسمی دادگستری امور ورزشی 99

در خصوص اینکه آزمون بعدی کارشناس رسمی دادگستری امور ورزشی در چه زمانی و توسط کدام مرکز برگزار می شود، اطلاعات مشخص و دقیقی منتشر نشده است. در واقع، طبق تجربیات آزمون های سال های قبل، تاریخ اعلام نیاز و برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری از قبل مشخص نبوده و روال و ترتیب مشخصی نداشته است. در زمان نیاز و در صورت آمادگی کانون کارشناسان یا مرکز امور مشاوران، آگهی آزمون کارشناس رسمی منتشر می شود. البته در این زمان ما نیز به روال دوره های قبل، بلافاصله از طریق صفحه اول سایت، نسبت به پوشش کامل اخبار و اطلاعیه ها و نیز انتشار آگهی آزمون کارشناس رسمی دادگستری اقدام خواهیم کرد.






منبع:کارشناس رسمی دادگستری رشته تربیت بدنی

 

 

آیا نظام قدیمی ها می توانند در کنکور 99 شرکت کنند-هزینه گرفتن پاسپورت-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی98 -میزان حقوق سربازان بر حسب مدرک تحصیلی98 -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-شرایط استخدامی نیرو انتظامی زن در سال 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98زمان و شرایط ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی  98 - 99-نحوه اطلاع از محل خدمت سربازی-نحوه دریافت کارت ایثارگری-هزینه گرفتن پاسپورت 98-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی-لیست بهترین پادگان های ایران-شرط معدل ورود به هنرستان-تاریخ واریز حقوق سربازان نظام وظیفه 98 -شرایط و نحوه استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سال 98 -ترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98 -ثبت نام آزمون سردفتری اسناد در سال 98  99 -مدارک لازم جهت خرید بیمه خدمت سربازی در سال  98 - وام خودرو جانبازان سال -کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگیری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی-نحوه استخدام صدا و سیما 98 - 99





:: برچسب‌ها:  آزمون کارشناس رسمی دادگستری رشته امور ورزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: