کد سوابق تحصیلی دانش آموزان پایه دوازدهم نظام جدید (3-3-6)
نوشته شده توسط : nezam

دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور 99

سوابق تحصیلی که در حال حاضر شامل نمرات امتحانات نهایی سال های آخر مقطع متوسطه می باشد و یکی از عوامل مهم در رتبه دهی کنکور و قبولی دانشگاه می باشد.میزان تاثیر سوابق تحصیلی کنکور 99 هر ساله توسط سازمان سنجش مشخص می شود،اما برای بهره مندی از سوابق تحصیلی باید کد آن را دریافت و در فرم ثبت نام سازمان سنجش وارد کنید، ما نیز در این مطلب قصد داریم تا شما داوطلبان عزیزان را با نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور 99 دوازدهم و پیش دانشگاهی و دیپلم سوم دبیرستان و تشریح تمامی مراحل دریافت آن آشنا کنیم لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با شماره های سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 



,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی "

 مشاوره دهنده تخصصی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

کد سوابق تحصیلی دانش آموزان پایه دوازدهم نظام جدید (3-3-6)

دانش آموزان دوازدهمی که در سال تحصیلی جدید (سال 99) فارغ التحصیل می شونددانش آموزان دوزادهمی که در حال تحصیل پایه دوازدهم هستند و در خرداد ماه 99 فارغ التحصیل می شوند،این داوطلبان باید در دی و یا بهمن (تاریخ دقیق اطلاع داده می شود) اطلاعات و مشخصات شخصی خود ر در سامانه تایید کنند و کد دریافتی را در هنگام ثبت نام در کنکور 99 در فرم مربوطه وارد کنند.

مرحله دوم اما برمی گردد به پس از برگزاری کنکور 99 ،زمانی که شما در امتحانات نهایی خرداد ماه 99 شرکت کرده اید و نمرات شما آماده است،و در این بازه باید به سایت سنجش وارد شوید و نمراتتان را که از طرف آموزش و پرورش به سازمان سنجش ارسال شده را تایید کنید.


 



دانش آموزان دوازدهمی که فارغ التحصیل و یا پشت کنکوری هستند


برای دریافت کد سوابق تحصیلی داوطلبان پشت کنکوری دوزادهم کنکور 99 که در پایه دوزادهم فارغ التحصیل شده اند باید همزمان با مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99 به آدرس سامانه ای که در همین پست معرفی می شود وارد شوند و نمرات وارد شده در سامانه با نمرات کارنامه خود را تطبیق دهند و در صورت تائید، کد سوابق تحصیلی کنکور 99 خود را دریافت کنند.

داوطلبان در صورت عدم وجود کد سوابق تحصیلی  خود در سایت این سازمان و یا مشاهده اشکال در نمرات سوابق تحصیلی خود مي‌بايست به اداره آموزش و پرورش منطقه اخذ مدرك تحصیلی مراجعه نمايند. بديهي است.

 
– زمان دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنکور 98 (نظام قدیم)
کد سوابق تحصیلی برای دیپلمه‌های سال 1384 تا سال 1398

برای دریافت کد سوابق تحصیلی داوطلبان پشت کنکوری نظام قدیم 99 که در پایه های دیپلم و پیش دانشگاهی فارغ التحصیل شده اند باید همزمان با مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99 به آدرس سامانه ای که در همین پست معرفی می شود وارد شوند و نمرات وارد شده در سامانه با نمرات کارنامه خود را تطبیق دهند و در صورت تائید، کد سوابق تحصیلی کنکور 99 خود را دریافت کنند.

چنانچه داوطلب کنکوری نظام قدیم هستید و در خرداد ماه فارغ التحصیل خواهید شد لازم است تا در تیرماه در مهلتی که برای داوطلبان نظام جدید در نظر گرفته می شود،نسبت به دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور 98 اقدام کنید.

 

 

نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور سراسری 98

دانش آموزان دوره پيش دانشگاهي سال جاري لازم است پس از دريافت كد سوابق تحصيلي دوره پيش دانشگاهي از سامانه جمع‌آوري اطلاعات و سوابق تحصيلي داوطلبان آزمون سراسري مربوط به وزارت آموزش وپرورش که سایت(مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی)http://dipcode.medu. ir و ثبت آن درسایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به مشاهده سوابق تحصیلی خوداقدام نمایند. بدیهی است منحصرا سوابق تحصیلی داوطلبانی که ازطریق وزارت آموزش وپرورش وحداکثر تا تاریخ 1/5/97 به این سازمان واصل گردداعمال خواهد شد.



 

 

مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی – چه افرادی نیاز به این کد دارند؟


تنها افرادی به این کد نیاز دارند که دیپلم خود را در یکی از رشته های نظر مثل ریاضی، تجربی، انسانی از سال 1384 به بعد گرفته باشند به این کد نیاز دارند که می بایست با مراجعه به سایت و مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی ، این کد را دریافت نمایند.

همچنین تنها افرادی به کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی نیاز دارند که مدرک پیش دانشگاهی خود را از سال 1391 به بعد گرفته باشند. این افراد نیز می بایست با مراجعه به سایت و مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی، این کد را دریافت نموده نزد خویش نگه دارند.بنابراین افراد دارای دیپلم نظام قدیم یا فنی حرفه ای یا کاردانش یا افرادی که دیپلم خود را قبل از سال 1384 گرفته اند





منبع:دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور 99

 

 

 

 

 

آیا نظام قدیمی ها می توانند در کنکور 99 شرکت کنند-هزینه گرفتن پاسپورت-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی98 -میزان حقوق سربازان بر حسب مدرک تحصیلی98 -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-شرایط استخدامی نیرو انتظامی زن در سال 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98زمان و شرایط ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی  98 - 99-نحوه اطلاع از محل خدمت سربازی-نحوه دریافت کارت ایثارگری-هزینه گرفتن پاسپورت 98-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی-لیست بهترین پادگان های ایران-شرط معدل ورود به هنرستان-تاریخ واریز حقوق سربازان نظام وظیفه 98 -شرایط و نحوه استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سال 98 -ترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98 -ثبت نام آزمون سردفتری اسناد در سال 98  99 -مدارک لازم جهت خرید بیمه خدمت سربازی در سال  98 - وام خودرو جانبازان سال -کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگیری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی-نحوه استخدام صدا و سیما 98 - 99





:: برچسب‌ها: کد سوابق تحصیلی دانش آموزان پایه دوازدهم نظام جدید (3-3-6) ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: