سامانه تاک و درخواست وکالتنامه 98
نوشته شده توسط : nezam

سامانه تاک درخواست وکالتنامه

 

 

عزیزان همیشه همراه سایت نظام وظیفه در این مقاله در خصوص سامانه تاک و درخواست وکالتنامه توضیحاتی داده این که اصلا سامانه تاک چیست و چه کاربردی دارد؟برای دریافت این اطلاعات با ما همراه باشید.... وفق مقررات جدید برای تنظیم و تائید هر گونه وکالتنامه و تائید امضاء ، باید در سامانه الکترونیک تائید مدارک ( سامانه تاک -tak.mfa.ir) ثبت نام و دربخش وکالتنامه برای هر وکالت و تائید امضاء کد رهگیری جداگانه دریافت نمائید و با همراه داشتن کد رهگیری ،وچک بانکی یرداخت هزینه تاپید وکالت ویاپرداخت الکترونیکی هزینه وارائه رسید پرداخت بانضمام سایر مدارک ذکر شده در ذیل جهت تائید و امضاء وکالتنامه به سفارت مراجعه نمائید.

با توجه به اهمیت موضوع و با عنایت به اینکه اطلاعات وارد شده توسط متقاضی در وکالتنامه چاپ خواهد شد، مشخصات و اطلاعات مورد نیاز را به طور دقیق و کامل بعداز هماهنگی با اداره ای که قراراست وکالتنامه به آن اداره یا دفترخانه اراپه شود در سامانه تاک دربخش وکالتنامه ها وارد نمائیدتا احیانامتن وکالت  از طرف اداره یادفترخانه درکشور ایرادی نداشته باشد وبعد از تاپید وارسال قابل استفاده باشد . عواقب ناشی از نقص و مغایرت اطلاعات وارد شده به عهده متقاضی می باشد.دوستان عزیز  در این مقاله میخواهیم در خصوص

نکات مهم برای نگارش وکالتنامه

تنظیم وکالتنامه/تصدیق امضاء

تکمیل فرم وکالتنامه

 

برای شما همراهان گرامی مطالبی گردآوری نماییم و امیدواریم این مطالب مورد توجه و رضایت شما قرار گیرد و بعد از خواندن این مقاله به پاسخ سوالات خود دست پیدا نمایید.

 

 

 

,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی "

 مشاوره دهنده تخصصی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل


,,,,,,,

 

 

 

نکات مهم برای نگارش وکالتنامه

1. جهت ایجاد حساب کاربری فقط از مرورگر Google Chrome استفاده نمایید به قسمت "ثبت نام" در سامانه tak.mfa.ir وارد شده وفرم مربوطه را کامل پر نمایید.
توجه کنید که فقط برای یک بار بایستی ثبت نام نمایید. در صورتی که قبلاً در سامانه ثبت نام کرده اید با
وارد کردن نام کاربری خود )که همان کد ملی شما بدون خطوط فاصله می باشد( و اسم رمزی که هنگام
ثبت نام انتخاب کرده ایدترجیحا شماره شناسنامه یاشماره ای که فراموش نکنیدوارد سامانه شوید و به مرحله دوم بروید.


2. در غیر اینصورت برای ورود اطلاعات به زبان فارسی و یا انگلیسی نیازی به تغییر زبان کامپیوتر نمیباشد. هر کجا لازم باشد.فارسی تایپ میشود. برای کمک به شما صفحه کلید مجازی وجود است

 

 

 

تنظیم وکالتنامه/تصدیق امضاء

1 .پس از ورود به سامانه جامع تایید اسناد قسمت" تصدیق امضائ  را انتخاب نمایید.
2.پس از انتخاب نوع وکالتنامه مورد نظر خود، اطلاعات خواسته شده در فرم را تکمیل نمایید. لازم به
توضیح است که "مورد وکالت" که متن آن از قبل پر شده است، فقط بصورت نمونه ای از نوع وکالت
انتخابی شماست. مسئولیت متن وکالتنامه برعهده وکالت دهنده میباشد.
3. اطلاعات مربوط به خود را با دقت چک نمایید
4.اطلاعات مربوط به وکیل را تکمیل کنید.
5.پس از کامل نمودن کلیه موارد خواسته شده و اطمینان از صحت کلیه مطالب کلید "تایید" را کلیک
کنید.

 



تکمیل فرم وکالتنامه

- حضور فرد وکالت دهنده (موکل) و امضاء سند وکالتنامه در حضور مامور کنسولي الزامي است

- تنظيم وکالتنامه صرفاً با در دست داشتن اصل شناسنامه جديد و يا اصل گذرنامه معتبر ايراني امکان پذير است، در مورد وکالتنامه هاي مربوط به امور ازدواج و طلاق فقط با ارائه اصل شناسنامه امکان پذير است.

- ذکر موضوع کامل و صحيح وکالتنامه از موارد مهم در رسيدن به نتيجه بوده، لذا مقتضي است متن آن را قبلاً تهيه و سپس در فرم وکالتنامه انتقال دهيد.

- هرگونه خط خوردگي ويا اضافه نمودن مشخصات و اطلاعات در متن وکالتنامه پس از تصديق، آن را از اعتبار ساقط مي سازد.

- ذکر مشخصات کامل سجلي و آدرس دقيق محل سکونت وکيل الزامي است.

- ارائه رسيد پرداخت هزينه تآييد اسناد بر اساس جدول هزينه هاي خدمات کنسولي

 



تنظیم وکالتنامه خارج از کشور

 

تمام ایرانیان مقیم خارج از کشور، از جمله ایرانیان مقیم امریکا برای تنظیم وکالتنامه خارج از کشور برای انجام امور اداری خود در ایران  باید مراحل زیر را انجام دهند:

مراجعه به سايت تایید اسناد کنسولی(تاک)، و ثبت نام در سایت. توجه نمائید که اطلاعات مربوط به شما به عنوان موکل، و همچنین اطلاعات وکیلتان، باید کامل و عیناً مطابق شناسنامه ایرانی‌تان باشد. نام کاربری و کلمه عبور برای خودتان انتخاب کنید.
پس از ورود به سامانه تاک با مراجعه به قسمت پروفایل، نمایندگی یا کنسولگری ایران در کشوری که در آن زندگی می کنید را انتخاب کنید. در مورد ایرانیان مقیم آمریکا باید گزینه “دفتر حفاظت منافع جمھوری اسلامی ایران-واشنگتن” انتخاب شود. وارد قسمت “وکالتنامه” شوید و نوع وکالتنامه مدنظرتان را انتخای کنید.وکالتنامه را تنظیم و تکمیل کنید، بعد از اطمینان از متن وکالتنامه دکمه تایید را بزنید.کد رهگیری وکالتنامه شما در صفحه بعد به شما داده می شود. حتما قبل از تایید وکالتنامه خارج از کشور موارد زیر را مطالعه کنید.






انواع وکالتنامه خارج از کشور

  •     وکالتنامه ازدواج (موکل زن)
  •     وکالتنامه ازدواج  (موکل مرد)
  •     وکالتنامه اقامه دعوی
  •     وکالتنامه امور اداری
  •     وکالتنامه امور بانکی و…

 

 

 

 

نمونه وکالتنامه خارج از کشور


متن وکالتنامه‌های انتخابی به عنوان نمونه بوده، کلیه قسمت‌های وکالتنامه خارج از کشور شامل مشخصات وکیل، مورد وکالت، و حدود اختیارات قابل ویرایش بوده، و می‌توانید مورد وکالت و حدود اختیارات را مطابق با نیاز خود تغییر دهید. دقت کنید که مسئولیت مفاد وکالتنامه به عهده موکل بوده و سامانه تاک، هیچگونه مسئولیتی در قبال کامل و صحیح بودن متن وکالتنامه ندارد.
ویرایش وکالتنامه

به دستورالعمل‌های مندرج در ایمیل ارسالی دقت کنید. کنسولگری ها و دفتر حفاظت منافع واشنگتن صرفا وکالتی را که تنظیم نموده اید بصورت چاپی به ایمیل‌تان ارسال می‌کند هیچگونه دخل و تصرفی در محتوای وکالت تنظیمی ندارد. لازم به ذکر است در صورت نیاز امکان ویرایش وکالتنامه در حساب کاربری شما در سامانه تاک وجود دارد. در صورت نیاز به ویرایش، بعد از هر بار ویرایش باید مجددا، کد ملی و کد رهگیری خود را به آدرس ایمیل Takmfa@gmail.com ارسال کنید.

 

 

 

تایید و دریافت وکالتنامه خارج از کشور ، در کشور مبدا

تایید وکالتنامه هم از طریق مراجعه حضوری، و هم از طریق پستی قابل انجام می باشد. اگر وکالتنامه شما بار مالی داشته باشد یعنی به وکیل شما در ایران اجازه انجام امور مالی را اعطا کند، که نیازمند نقل و انتقالات مالی باشد، باید با در دست داشتن کدرھگیری و مدارک شناسایی معتبر به دفتر حفاظت مراجعه و وکالتنامه را تحویل بگیرید. اگر وکالتنامه شما بار مالی نداشته باشد (برای مثال راجع به انجام امور صرفا اداری در ایران باشد) می توانید با ارسال کد رھگیری برای دفترحفاطت از طریق ایمیل متن وکالتنامه را دریافت و برای تایید امضا خود به public notary در شهر خود مراجعه کنید.

 

 

منبع:سامانه تاک درخواست وکالتنامه

 

 

آیا نظام قدیمی ها می توانند در کنکور 99 شرکت کنند-هزینه گرفتن پاسپورت-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی98 -میزان حقوق سربازان بر حسب مدرک تحصیلی98 -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-شرایط استخدامی نیرو انتظامی زن در سال 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98زمان و شرایط ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی  98 - 99-نحوه اطلاع از محل خدمت سربازی-نحوه دریافت کارت ایثارگری-هزینه گرفتن پاسپورت 98-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی-لیست بهترین پادگان های ایران-شرط معدل ورود به هنرستان-تاریخ واریز حقوق سربازان نظام وظیفه 98 -شرایط و نحوه استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سال 98 -ترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98 -ثبت نام آزمون سردفتری اسناد در سال 98  99 -مدارک لازم جهت خرید بیمه خدمت سربازی در سال  98 - وام خودرو جانبازان سال -کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگیری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: سامانه تاک و درخواست وکالتنامه 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: