بهترین راه معافیت پزشکی
نوشته شده توسط : nezam

بهترین راه معافیت پزشکی

 

 

ساده ترین راه معافیت سربازی :اکثر مشمولین خدمت سربازی در پی آسان ترین و ساده ترین راه معافیت سربازی هستند که بتوانند به خدمت سربازی نروند و معافیت سربازی بگیرند . در واقع شرایط و نحوه پذیرش در هر کدام از معافیت ها سختی و آسانی مختص به خود را دارد .

طبیعتا به طور دقیق نمی توان گفت که کدام معافیت از سایر معافیت ها آسان تر می باشد . زمانی که فردی مشمول خدمت سربازی می شود بر اساس قوانین و مقررات تعین شده در دفترچه خدمت سربازی می تواند به خدمت سربازی نرود . این فرد به طور قانونی معاف شناخته می شود . لازم به ذکر است بدانید ساده ترین راه معافیت سربازی انواع مختلفی دارد و شرایط گرفتن هر کدام متفاوت است . مشمولین عزیز در این مقاله میخواهیم بیشتر در خصوص

 

ابهامات ایجاد شده برای گرفتن ساده ترین راه معافیت سربازی

معافیت پزشکی سربازی

 

برای شما همراهان سایت نظام وظیفه مطالبی گردآوری نماییم تا شما عزیزان با خواندن این مقاله به پاسخ تمامی سوالات خود در زمینه بهترین راه های معافیت پزشکی دست پیدا نمایید لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با 
تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

ابهامات ایجاد شده برای گرفتن ساده ترین راه معافیت سربازی

1. انواع معافیت سربازی برای گرفتن ساده ترین راه معافیت سربازی

2. مدارک گرفتن معافیت سربازی برای گرفتن ساده ترین راه معافیت سربازی

3. مراحل گرفتن معافیت سربازی برای گرفتن ساده ترین راه معافیت سربازی

4. شرایط گرفتن معافیت سربازی برای گرفتن ساده ترین راه معافیت سربازی

5. راههای گرفتن معافیت سربازی برای اخذ ساده ترین راه معافیت سربازی

6. شیوه گرفتن معافیت سربازی برای اخذ ساده ترین راه معافیت سربازی


 

 

معافیت پزشکی سربازی

یکی از ساده ترین راه های معافیت سربازی گرفتن معافیت پزشکی سربازی است. مشمولین خدمت سربازی می توانند با استفاده از بهترین مشاورین در مرکز مشاوره آویژه دانش اطلاعات کافی در خصوص شرایط و نحوه گرفتن معافیت پزشکی بدست آورند. با توجه به قوانینی که وجود دارد افراد خاصی مشمول معافیت پزشکی می شوند. در کل دو نوع معافیت پزشکی وجود دارد که عبارتند از معافیت موقت و معافیت دائم .





موارد معافیت تحصیلی سربازی

1. معافیت تحصیلی دانشجویان انصرافی

2. مدت زمان معافیت تحصیلی خدمت سربازی

3. تمدید معافیت تحصیلی برای دانشجوان

4. شرایط و نحوه گرفتن معافیت موقت تحصیلی خدمت سربازی




جانشين اداره منابع انساني نيروهاي مسلح با اشاره به معافيت پزشكي براي كساني كه ضعف دندان دارند، اظهار مي‌كند: مثلا در اين خصوص بايد ثابت شود كه از دست دادن دندان ها به​خاطر بيماري بوده و اگر كسي بدون دليل 14 دندان خود را بكشد، نمي‌تواند از اين معافيت استفاده كند.

كمالي از قوانين جديد سربازي و ساز وكارهاي تعريف شده براي جلوگيري از اين گونه سوءاستفاده‌ها خبر مي‌دهد و مي‌گويد: اين ساز و كارها بزودي اجرايي مي‌شود، ضمن اين‌كه هر زمان كه با دستگيري باند يا افرادي مشخص شود مشمولي با روش‌هاي كاذب اقدام به دريافت معافيت كرده است، معافيت او ملغي خواهد شد.






معافیت پزشکی

شاید جذاب ترین بخش برای مشمولانی که قصد نرفتن به سربازی را دارند بخش معافیت پزشکی می باشد که افراد با شرایط و بی شرایط شانس خود را برای معافیت از خدمت سربازی آزمایش می کنند. چه بسا افرادی با به خطر انداختن جان خود و خوردن یا آشامیدن مواد شیمیایی که از نام بردنش معذوریم سعی در معاف کردن خود از خدمت سربازی هستند.

قانون ایران مشمولان خدمت سربازی را از نظر وضع مزاجی، استعداد جسمی و روانی به چهار دسته تقسیم کرده‌است:

۱-افرادی که از نظر جسمی و روانی سالم و قادر به انجام خدمت سربازی هستند.

۲- افرادی که به علت نقص عضو یا ابتلا به بیماری از سلامتی کامل برخوردار نبوده اما قادر به انجام خدمت سربازی در امور غیررزمی می‌باشند

۳- افرادی که به علت عدم رشد یا ابتلا به بیماری موقتاً قادر به انجام خدمت سربازی نیستند.

۴- افرادی که به علت نقص عضو یا ابتلا به بیماری جسمی یا روانی به‌طور دائم قادر به انجام خدمت سربازی نیستند.

معافیت در بخش پزشکی خیلی گسترده است و اگر در هر نقطه بدن احساس ضعف یا درد دارید و یا همچنین شکستگی یا بیماریهایی که در گذشته داشته اید,شما شانس معافیت از خدمت سربازی را دارید و برای این کار باید برای مشاوره به پرشک مراجعه کنید. باید عرض کنم بین ۴۰ تا ۵۰ درصد افرادی که دنبال معافیت پزشکی رفتند موفق شدند.

 

منبع:بهترین راه معافیت پزشکی

 

 

 

 

کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری --دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگیری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: بهترین راه معافیت پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: