معاف از رزم دوره کد میخوره آیا ؟
نوشته شده توسط : nezam

معاف از رزم دوره کد میخوره ؟

 

دوستان مشمول در این مقاله در خصوص معاف از رزم توضیحاتی داده و اینکه آیا معاف از رزم دوره کد میخوره یا خیر و توضیحاتی از این قبیل که به شما مشمولین عزیز پیشنهاد میکنیم برای اطلاع بیشتر در خصوص مزایا و معایب معاف از رزم این مقاله را مطالعه نماییدو یا اینکه با شماره های سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با 
تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

معاف از رزم چیست؟

معاف از رزم درواقع به حالتی می گویند که فرد دارای یک بیماری خاص است اما درجه ی آن بیماری در حدی نیست که او را به طور دائم معاف از خدمت کند. بنابراین در این حالت افراد بایستی به خدمت سربازی بروند اما از انجام برخی از وظایف معاف هستند.


یکی از مسائلی که ذهن جوانان را بسیار به خود مشغول می نماید آن است که چگونه باید به دوره خدمت سربازی نرفت؟یا اگر می روند به آسانی آن را سپری نمایند.بعضا برخی افراد مشکلات جسمی دارند که نمی توانند مانند بقیه به فعالیت های معمول در دوره خدمت بپردازند و معاف از رزم می شوند.معاف از رزم در واقع همان خدمت سربازی است که برخی فعالیت های رزمی مانند رژه و تیر اندازی از آن حذف می شود.
معمولا کارهای به ظاهر ساده تر به فرد واگذار می شود.در امور دفتری، نامه نگاری و بایگانی نامه ها مشغول به کار خواهد شد.
عموما افراد معاف از رزم به همان میزان افراد عادی خدمت می کنند.فقط یک سری از مسائل دوران آموزشی و کارهای نظامی که معمولا بیش از ۳۰ درصد فعالیت ها نیست را فرد انجام نمی دهد.

 

 

 

شرایط معاف از رزم شدن

برای معاف از رزم شدن باید از یک سری شرایط برخوردار بود.این شرایط هستند که در کمیسیون پزشکی حکم به معاف از رزم بودن شما می دهند.
از جمله این شرایط می توان مشکلات جسمی مانند: ایراد در پاها یا دستان، چشم و گوش را نام برد، یا مشکلات روحی مانند عدم تعادل روانی، تشنج هنگام کار، سردردهای ناگهانی و وضعیت نابسامان زندگی به حکم دادگاه.

 

 

 

معایب معاف از رزم

از بزرگترین معایب معاف از رزم بودن آن است که شما همان خدمتی را کرده اید که دیگران کرده اند.

ولی در کارت پایان خدمتتان معاف از رزم درج شده است.

ارگان های دولتی افرادی که معافیت از رزم دارند را استخدام نمی کنند مگر کاری کنید که استثنا برایتان قائل شوند!

از معایب معاف از رزم می توان به پذیرفته نشدن شما در سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و ارگان های دیگر اشاره کرد. 


 

 

مزایای معاف از رزم خدمت سربازی

معاف از رزم یعنی آموزشی می روید ، خدمت هم می روید فقط یه سری کارها رو انجام نمی دهید . در عوض یکسری کارهای راحت تر دیگر را انجام می دهید . یعنی شما در موقع آموزشی اردو نمی روید ، یا وقتی رژه می روید شاید به میزان کمتر . شاید هم مثل بقیه فقط ممکنه دست تون تفنگ نداشته باشید . میدان تیر هم ندارید . یا زمانیکه بقیه در حال تمرین رژه و تیراندازی و … هستند . رژه نمی روید و در تمرینات سخت شرکت نمی کنید . تیراندازی نمی کنید ، دویدن ندارید .
در عوض یه سری کارهای دیگر را انجام می دهید . در یگان خدمت فرقی با بقیه نخواهید داشت مگر در موارد محدود و جزئی .
اگه راهنمایی و رانندگی بیفتید عین بقیه هستید و فرقی نمی کند . معمولا کارهای دفتری یا بسته به میزان تحصیلات یک سری کارهای دیگر را انجام می دهید .

 

منبع:معاف از رزم دوره کد میخوره ؟

 

 

 

کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری --دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگیری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: معاف از رزم دوره کد میخوره آیا ؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: