زمان خدمت سربازی برای لیسانس 98
نوشته شده توسط : nezam

مدت زمان خدمت سربازی برای لیسانس

 

عزیزان مشمولی که میخواهید در خصوص مدت زمان خدمت سربازی برای لیسناسه ها بیشتر بدانید در این مقاله به این مهم پرداخته ایم لذادر مورد کاهش مدت زمان سربازی مشمولان لیسانس و بالاتر از لیسانس گفت: مدت خدمت مشمولین لیسانس یک ماه، فوق لیسانس دو ماه، دکترا سه ماه و فوق دکترا 4 ماه کسر شد.سرتیپ کمالی همچنین در مورد بسیجیان فعال گفت: بسیجیانی که از سن 16 سال تمام عضو بسیج نیروی مقاومت سپاه پاسداران باشند و به طور منظم با آن نیرو همکاری داشته باشند هر سال خدمت آنان متناسب با میزان فعالیت معادل 45 روز تا 3 ماه جزء خدمت وظیفه عمومی آنان محسوب شده و حداکثر 9 ماه از خدمت دوره ضرورت آن‌ها کسر خواهد شد.

وی همچنین در مورد جانبازان گفت: خدمت سربازی یکی از فرزندان جانبازانی که کمتر از 25 درصد جانبازی دارند به تناسب کسر خواهد شد. ولی در هر حال این مشمولان لازم است آموزش نظامی خود را طی کنند. قبلا طی مصوبه‌ای از سوی ستاد کل نیروهای مسلح یکی از فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر و دو فرزند از جانبازان 50درصد به بالا از دوره خدمت ضرورت معاف شدند.در این مقاله در خصوص 

خدمت دوره ضرورت

کسر خدمت‌های ناشی از ایثارگری

مدت زمان معافیت سربازی در معافیت تحصیلی

 

مطالبی گرداوری کرده ایم و سعی بران داشته ایم مطالب را طوری بیاوریم که مورد تایید و رضایت همگی شما همراهان باشد در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با 
تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

خدمت دوره ضرورت

کمالی افزود: همچنین در مورد افرادی که سابقه رزمندگی آن‌ها کمتر از 30 ماه حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس باشد به تناسب از خدمت یکی از فرزندان آن‌ها کسر خواهد شد اما در هر حال آموزش نظامی باید طی شود. ستاد کل نیروهای مسلح قبلا همچنین در مورد رزمندگانی که دارای 30 ماه سابقه جبهه بودند اعلام کرده بود که یک فرزند آن‌ها و افرادی که 60 ماه سابقه جبهه داشتند دو فرزند آن‌ها از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.

وی در مورد خانواده‌هایی که سه فرزند آن‌ها خدمت سربازی را انجام داده باشند گفت: یکی از فرزندان خانواده‌هایی که سه فزرزند آنان خدمت دوره سربازی را انجام داده باشند معاف می‌شوند.کمالی همچنین مشمولینی که دارای فرزند معلول هستند را نیز از انجام خدمت دوره ضرورت معاف اعلام کرد و گفت: خانواده‌هایی که یکی از فرزندان آنها در حین خدمت فوت کرده باشد فرزند دیگر از انجام خدمت دوره ضرورت معاف خواهد شد.


 

 

کسر خدمت‌های ناشی از ایثارگری

در صورتی که مجموع کسر خدمت‌های ناشی از ایثارگری و مدارک تحصیلی دانشگاهی مشمولان معادل کل خدمت دوره ضرورت (۱۸ماه) آنان شود این دسته از مشمولان از کارت معافیت بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: در صورتی که مشولان در حین خدمت یا با سابقه خدمت قبلی از این کسر خدمت‌ها بهره‌مند شوند، کارت پایان خدمت با درج مدت خدمت انجام شده دریافت خواهند کرد.رییس اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: کسر خدمت‌های ناشی از مدارک تحصیلی دانشگاهی توسط معاونت نیروی انسانی یگان‌های خدمتی مشمولان اعمال خواهد شد.



 

مدت زمان معافیت سربازی در معافیت تحصیلی

در صورت وجود وقفه ی تحصیلی برای دانش آموز مشمول(ترک تحصیل– اخراج و یا انصراف از تحصیل) حداکثر ظرف مدت ۳ ماه، نامه موافقت واحد آموزشی به مرکز خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰ ) محل تحصیل ارائه شود .در صورت عدم قرار گرفتن در سیر مراحل معافیت پزشکی برای بیماریهایی که معافیت تحصیلی مانع آن است یا عدم اعزام به خدمت، احیاء معافیت تحصیلی توسط مرکز خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰ ) و ارسال به واحد آموزشی .




 

مدت خدمت دوره ضرورت

ستاد کل نیروهای مسلح مدت خدمت دوره ضرورت برای کارکنان وظیفه درنیروهای مسلح و یگان‌های حفاظت 21 ماه و این مدت برای کارکنان وظیفه مامور به دستگاه‌های غیرنظامی به جز یگان حفاظت 24 ماه است و همچنین مدت خدمت کارکنان وظیفه در مناطق جنگی و امنیتی درگیر 18 ماه و برای کارکنان وظیفه غیربومی در مناطق امنیتی غیردرگیر و مناطق عملیاتی و مناطق محروم و بد آب و هوا 19 ماه است.

 



مدت زمان سربازي در حال حاضر چقدر است و براي افراد تحصيل كرده چقدر كم مي‌شود؟

طبق قانون طول خدمت سربازي 30 سال است كه به چهار دوره تقسيم مي‌شود. دوره ضرورت 2 سال ، دوره احتياط هشت سال ، دوره ذخيره اول 10 سال و دوره ذخيره دوم نيز 10 سال است اما مدت آن به صورت پيوسته 2 سال است.ستاد كل نيروهاي مسلح چندي پيش مدت خدمت سربازي را از 2 سال به 18 ماه كاهش داد كه براي بعضي از مناطق و افراد تحصيلكرده كمتر از آن است.

 


 منبع:مدت زمان خدمت سربازی برای لیسانس

 

 

 

کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری --دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگیری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: زمان خدمت سربازی برای لیسانس 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: