شرایط تمدید اعزام به خدمت مشمولان سربازی مرداد و شهریور 98
نوشته شده توسط : nezam

اعلام شرایط تمدید اعزام به خدمت مشمولان سربازی مرداد و شهریور

 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان شرایط تمدید اعزام به خدمت مشمولان مرداد و شهریور ماه که در آزمون ورودی دانشگاه ها در سالجاری شرکت کرده اند را اعلام کرد.به همین منظور مشمولان می توانند برای درخواست تمدید به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + 10) مراجعه و با ارائه برگه اولیه نتایج آزمون در خواست تمدید خود را ثبت کنند.عزیزان همراه در این مقاله میخواهیم در خصوص

 

تمدید و تعجیل اعزام خدمت

شرایط تمدید یا تعجیل در خدمت سربازی

 

برای شما همراهان مظالب بنویسیم تا شما همراهان سایت نظام وظیفه با خواندن این مقاله به پاسخ تمامی سوالات خود دست پیدا کنید لذا در صورت دریافت راهنمایی بیشتر میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با 
تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

تمدید و تعجیل اعزام خدمت

- ارايه درخواست تمديد و يا تعجيل صرفا براي يك بار قابل رسيدگي مي باشد.
- ارايه درخواست تمديد و تعجيل به منزله موافقت تلقي نشده و مشمولان مي توانند نتيجه درخواست خود را پس از گذشت حداكثر يك هفته از همان دفتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس+10) ثبت كننده، دريافت نمايند.
- مشمولان متقاضي تمديد در موعد اعزام كه تا كنون از تسهيلات تمديد و يا تعجيل استفاده ننموده اند، مي توانند حداقل تا 40 روز قبل از موعد اعزام نسبت به تكميل فرم و ثبت درخواست در يكي از دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس+10) اقدام و پس از يك هفته نسبت به دريافت پاسخ از طريق همان دفتر اقدام نمايند.
- مشمولان متقاضي تعجيل در موعد اعزام مي توانند با مراجعه به يكي از دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس+10) و تكميل فرم نسبت به ارايه درخواست تعجيل اقدام و پس از يك هفته نسبت به دريافت پاسخ از طريق همان دفتر اقدام نمايند. لازم به ذكر است تعجيل در موعد اعزام در صورت وجود ظرفيت انجام پذيرفته و مشمولان ديپلم و زير ديپلم نيز مي بايست در سال اعزام قرار داشته باشند.‌ ( مثلا متولد 76 در سال 94 ).
- آن دسته از مشمولان متقاضي تمديد كه داراي معاذير زير مي باشند مي توانند با در دست داشتن مدارك مورد نياز و مرتبط با هر يك از معاذير قيد شده به مراكز وظيفه عمومي استان محل سكونت (حتي در روز اعزام) مراجعه نمايند.

 


 الف - مشمولانی که به علت بیماری قادربه انجام خدمت دوره ضرورت نباشند باتأیید پزشک معتمد بهداری استان موعداعزام آنان حداکثربه مدت دوماه به تعویق می افتد، مشمولانی که نیازمند استراحت بیش از دوماه باشند می بایست به وضعیت آنان پس از ابطال اعزام در شورای پزشکی وظیفه عمومی موردبررسی قرارگیرد.

ب - فوت بستگان درجه یک مشمول( پدر،مادر،برادر،خواهر،همسر، فرزند) اعزام مشمول از زمان فوت حداکثر 2 ماه به تعویق می افتد.

ث- مشمولانی که به علت بروز بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله ویاوقوع حوادثی مانند سقوط هواپیما، آتش سوزی و... خود یا یکی از اعضای درجه یک خانواده (پدر،مادر، همسر وفرزند) به طور جدی آسیب دیده باشند موعداعزام آنان حسب مورد وبه تناسب میزان آسیب وارده باتأیید استانداری ویافرمانداری ها، ازیک تا شش ماه به تعویق می افتد.

ج - پذیرفته شدگان قطعی دانشگاه ها ومراکزآموزش عالی (داخل وخارج از کشور) که زمان ثبت نام وادامه تحصیل آنان بعد از موعداعزام باشد، اعزام آنان حسب مورد حداکثر تا شش ماه به تعویق می افتد.

د- دارندگان برگ اعزام ماه های مرداد، شهریور و دی هرسال که منتظر اعلام نتیجه آزمون مراکزسنجش آموزش عالی هستند موعداعزام آنان حسب موردحداکثر تا دوماه به تعویق می افتد.

و- ورزشکاران تیم های ملی بادرخواست فدراسیون مربوط جهت اعزام به مسابقات آسیایی، جهانی والمپیک، موعداعزام آنان بنا به تشخیص سازمان حداکثر تا چهارماه به تعویق می افتد.

ط- مشمولانی که درحال طی مراحل نهایی گزینش واستخدام در نیروهای مسلح می باشند، درصورت تأیید موضوع ازسوی سازمان مربوط ، اعزام آنان حداکثر تا چهارماه به تعویق می افتد.

ظ- مشمولان متأهلی که دارای شرایط خاص، (تولدفرزند، بیماری شدید همسر وفرزند و...) می باشند موعداعزام آنان حداکثر تا دوماه به تعویق می افتد.

ل- مشمولانی که قصد تشرف به حج تمتع رادارند موعداعزام آنان حداکثر به مدت دوماه به تعویق می افتد.

ی- درسایرموارد درصورت احراز معاذیر موجه بنا به تشخیص رئیس سازمان وظیفه عمومی موعداعزام مشمولان حسب مورد ازیک ماه تایکسال به تعویق می افتد. 






شرایط تمدید یا تعجیل در خدمت سربازی

    ۱- به درخواست تمدید مشمولان غایب رسیدگی نخواهد شد.
    ۲- میزان تمدید تاریخ اعزام برای مشمولان دیپلم و زیردیپلم یک دوره یکماه و برای مشمولان فوق دیپلم و بالاتر یک دوره دو ماهه می باشد.
    ۳- ارایه درخواست تمدید و یا تعجیل صرفا برای یک بار قابل رسیدگی می باشد.
    ۴-ارایه درخواست تمدید و تعجیل به منزله موافقت تلقی نشده و مشمولان می توانند نتیجه درخواست خود را پس از گذشت حداکثر یک هفته از همان دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) ثبت کننده، دریافت نمایند.
    ۵-مشمولان متقاضی تمدید: در موعد اعزام که تا کنون از تسهیلات تمدید و یا تعجیل استفاده ننموده اند، می توانند حداقل تا ۴۰ روز قبل از موعد اعزام نسبت به تکمیل فرم و ثبت درخواست در یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) اقدام و پس از یک هفته نسبت به دریافت پاسخ از طریق همان دفتر اقدام نمایند.
    ۶-مشمولان متقاضی تعجیل: در موعد اعزام می توانند با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) و تکمیل فرم نسبت به ارایه درخواست تعجیل اقدام و پس از یک هفته نسبت به دریافت پاسخ از طریق همان دفتر اقدام نمایند. لازم به ذکر است تعجیل در موعد اعزام در صورت وجود ظرفیت انجام پذیرفته و مشمولان دیپلم و زیر دیپلم نیز می بایست در سال اعزام قرار داشته باشند.‌ ( مثلا متولد ۷۶ در سال ۹۴ ).
    ۷- آن دسته از مشمولان متقاضی تمدید که دارای معاذیر زیر می باشند می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و مرتبط با هر یک از معاذیر قید شده به مراکز وظیفه عمومی استان محل سکونت (حتی در روز اعزام) مراجعه نمایند.

الف – مشمولانی که به علت بیماری قادربه انجام خدمت دوره ضرورت نباشند باتأیید پزشک معتمد بهداری استان موعداعزام آنان حداکثربه مدت دوماه به تعویق می افتد، مشمولانی که نیازمند استراحت بیش از دوماه باشند می بایست به وضعیت آنان پس از ابطال اعزام در شورای پزشکی وظیفه عمومی موردبررسی قرارگیرد. ب – فوت بستگان درجه یک شمول(پدر،مادر،برادر،خواهر،همسر، فرزند) اعزام مشمول از زمان فوت حداکثر ۲ ماه به تعویق می افتد. ث- مشمولانی که به علت بروز بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله ویاوقوع حوادثی مانند سقوط هواپیما، آتش سوزی و… خود یا یکی از اعضای درجه یک خانواده (پدر،مادر، همسر وفرزند) به طور جدی آسیب دیده باشند موعداعزام آنان حسب مورد وبه تناسب میزان آسیب وارده باتأیید استانداری ویافرمانداری ها، ازیک تا شش ماه به تعویق می افتد.

ج – پذیرفته شدگان قطعی دانشگاه ها ومراکزآموزش عالی (داخل وخارج از کشور) که زمان ثبت نام وادامه تحصیل آنان بعد از موعداعزام باشد، اعزام آنان حسب مورد حداکثر تا شش ماه به تعویق می افتد

د- دارندگان برگ اعزام ماه های مرداد، شهریور و دی هرسال که منتظر اعلام نتیجه آزمون مراکزسنجش آموزش عالی هستند موعداعزام آنان حسب موردحداکثر تا دوماه به تعویق می افتد

 



روند رسیدگی به درخواست اعزام به خدمت


فرايند مراجعه و اقدام

    1. دريافت دفترچه راهنماي خدمت وظيفه عمومي از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +10 و یا ازطریق درگاه خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) به نشانی www.evazifeh.epolice.ir و تكميل مدارك مورد نياز درخواست اعزام به خدمت .
    2. مراجعه به دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس+10) به همراه كليه مدارك مورد نياز.
    3. ثبت درخواست در سامانه توسط كاربر خدمات الکترونیک انتظامی ( پليس+10 ) و تعیین تاریخ اعزام به خدمت .
    نکته : انتخاب تعیین تاریخ اعزام مشمولانی که در فرجه قانونی برای اعزام به خدمت اقدام می کنند همزمان با ثبت درخواست اعزام در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی( پلیس +10 ) می توانند تاریخ اعزام پیشنهادی خود را از نیز اعلام نمایند ، همچنین تاریخ اعزام پیشنهادی باید درفرجه قانونی باشد ، پس از تعیین تاریخ اعزام به خدمت ، برگ آماده به خدمت از طریق دفاتر الکترونیک انتظامی (پلیس +10) صادر می شود .
    4. ده روز قبل از موعد اعزام به خدمت ، مرکز آموزش از سوی سازمان وظیفه عمومی تعیین می شود و مشمولان یک هفته قبل از تاریخ اعزام به خدمت می بایست همراه با کارت ملی خود به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10 ) مراجعه نمایند و برگ معرفي نامه مشمولان به مراكز آموزش نيروهاي مسلح را که نام مركز آموزش و آدرس محل اعزام به خدمت مشخص شده است را دریافت نمایند .

 

 

منبع:اعلام شرایط تمدید اعزام به خدمت مشمولان سربازی مرداد و شهریور

 

کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری --دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگیری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: شرایط تمدید اعزام به خدمت مشمولان سربازی مرداد و شهریور 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: