شهریه فرزندان جانباز زیر 25 درصد
نوشته شده توسط : nezam

تخفیف شهریه فرزندان جانباز زیر 25 درصد

 

تخفیف شهریه فرزندان جانباز زیر 25 درصد به چه صورت خواهد بود اصلا تخفیفی برای شهریه فرزندان جانباز هست یا خیر ؟این تخفیف دقیقا شامل چه کسانی میشود؟برای دریافت پاسخ تمامی این سوالات میتوانید این مقاله را مطالعه نمایید و یا با یک سرچ ساده در همین سایت به مطالعه دقیق در خصوص  کسری ها ،معافیت ها و ... بپردازید و یا اینکه با شماره های زیر تماس حاصل نمایید و از راهنمایی مشاوران با تجربه بهره مند شوید.

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

نحوه دریافت شهریه از فرزندان ایثارگران

دریافت شهریه فرزندان ایثارگران به دو بخش تقسیم می شود. بخش اول متعلق به فرزندان جانبازان بالای 25 درصد است که فرزندان این عزیزان بدون پرداخت هیچ گونه شهریه ای می توانند در دانشگاه های شهریه بگیر ادامه تحصیل بدهند. در همین رابطه دانشگاه آزاد هم همانند سایر دانشگاه ها شهریه این دانشجویان را از اداره مالی و ذیحسابی بنیاد شهید و امور ایثارگران دریافت می کند.

نصیر زاده با اشاره به قانون برنامه ششم توسعه بیان کرد: طبق قوانین ایثارگری برنامه ششم توسعه، فرزندان جانبازان زیر 25 درصد  می توانند از تخفیف 30  درصدی در پرداخت شهریه برخوردار شوند. 

وی ادامه داد: عموما دانشجویانی که فرزند جانبازان 25 درصد هستند برای دریافت تخفیف 30 درصدی به مراجعه می کنند، اما از آنجایی که دانشگاه آزاد هنوز هیچ گونه ابلاغیه ای این تخفیف دریافت نکرده است به همین خاطر نمی توانیم اقدام خاصی را برای این عزیزان انجام دهیم. 




داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران در دانشگاه های شهریه پرداز مشمول تخفیف شهریه هستند . دانشگاه های شهریه پرداز شامل دانشگاه آزاد ، دوره های نوبت دوم ( شبانه ) ، پردیس خودگردان ، غیر انتفاعی و پیام نور می شوند . مشمولان سهمیه ایثارگران به دو گروه سهمیه ایثارگران 25 درصدی و سهمیه 5 درصدی تقسیم می شوند . این دسته از افراد در صورت تحصیل در دانشگاه های مذکور مشمول تخفیف شهریه هستند که سازمان بنیاد شهید به منظور رسیدگی همه جانبه به امور آموزشی ، فرهنگی و رفاهی این دانشجویان بعد از دریافت لیست اسامی دانشجویان دارای سهمیه های مذکور از سوی دانشگاه های شهریه پرداز ، شهریه این عزیزان را پرداخت می کند . بنابر این در این مقاله بر آن شدیم تا در ارتباط با جزئیات تخفیف شهریه و مشمولان سهمیه های 5 و 25 درصدی ایثارگران مقاله بنویسیم .

 

 

مشمولین تخفیف شهریه ایثارگران


مشمولان سهمیه ایثارگران 25 درصدی :

  •      فرزندان و همسران شهید
  •     جانبازان 25 درصد به بالا و همسر و فرزندان آنان
  •     آزادگان و همسر فرزندان آنان


پذیرفته شدگان خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان 25 درصد و بالاتر در صورت قبولی و تحصیل در دانشگاه آزاد ، دوره های نوبت دوم ( شبانه ) ، پردیس خودگردان ، غیر انتفاعی و پیام نور مشمول تخفیف 100 درصدی شهریه می شوند .

 

 



مشمولان سهمیه ایثارگران 5 درصدی

 

  •      خانواده جانبازان زیر 25 درصد
  •     رزمندگان دارای حداقل 6 ماه سابقه حضور در جبهه


این دسته از جانبازان در صورت قبولی و تحصیل در دانشگاه آزاد ، دوره های نوبت دوم ( شبانه ) ، پردیس خودگردان ، غیر انتفاعی و پیام نور ، مشمول 30 درصد تخفیف پرداخت هزینه شهریه می شوند . 





احياي شوراي فرهنگ ايثار و شهادت در تمامي استان هاي كشور، پرداخت مطالبات معوق جامعه ايثارگران و سركشي از خانواده هاي معزز شهدا و جانبازان را از ديگر اقدام هاي ماندگار دولت يازدهم در حوزه ايثارگران دانست.وي با اشاره به اهتمام ويژه مسئولان اجرايي به ويژه استاندار كهگيلويه و بويراحمد نسبت به ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، تجليل و تكريم خانواده هاي شهدا و جانبازان گفت كه سال گذشته افزون بر 22 هزار سركشي از خانواده هاي معزز شهدا در اين استان انجام شده كه 400 مورد آن با حضور استاندار بوده است.

مشاور امور ايثاران رئيس جمهوري با اشاره به برخي دستاوردها و اقدام هاي دولت يازدهم در ساير حوزه ها نيز گفت كه با وجود خدمات برجسته و بي نظير در بخش هاي مختلف به ويژه در حوزه اقتصادي، اما اطلاع رساني لازم در اين راستا انجام نشده است.وي تصريح كرد كه تا پيش از آغاز دولت يازدهم ميزان ذخيره گندم در كشور كمتر از 18 روز بود اما اكنون به بيش از 700 روز رسيده و افزون بر سه ميليون تن نيز آماده صادرات است. 





تخفیف شهریه فرزندان جانباز زیر 25 درصد 

بنا بر اطلاعیه دریافت شده فقط به جانبازان ۲۵ درصد به بالا هزینه تحصیلی پرداخت می شد و جانبازان زیر ۲۵ درصد از دریافت کمک هزینه تحصیلی از سوی دولت محروم هستند.کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی مصوب کرد به جانبازان زیر ۲۵ درصد همانند جانبازان بالای ۲۵ درصد، خانواده های شاهد و ایثارگر کمک هزینه تحصیلی دانشجویی در یک مقطع پرداخت شود.اخیراٌ در راستای حمایت از اساتید و کارکنان شاهد و ایثارگر با هماهنگی اداره کل امور مالی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، بخشنامه‌ای با عنوان معافیت مالیاتی برای فرزندان شاهد، آزادگان و رزمندگان بالای ۱۲ ماه حضور در جبهه و جانبازان، تهیه و ابلاغ شده و موضوع بیمه ۷% آنان نیز در حال پیگیری جدی است.

 

 منبع:تخفیف شهریه فرزندان جانباز زیر 25 درصد

 

کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری --دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: شهریه فرزندان جانباز زیر 25 درصد ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: