سپاه استانی کفایت از آموزش
نوشته شده توسط : nezam

سپاه استانی کفایت از آموزش

همراهان عزیز و سربازان گرامی در این مقاله در خصوص سپاه استانی کفایت از آموزش نوشته ایم با خواندن این مقاله به پاسخ تمامی سوالات خود در زمینه  کفایت از آموزش؟ سپاه استانی کفایت از آموزش و ... خواهید رسید در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

عناوین مرتبط با موضوع و مفید برای خواننده:

معنی کفایت از آموزش چیست؟ 

زمان برگزاری دوره تکمیلی بسیج 98 

 

شروع ثبت نام دوره های تکمیلی بسیج 98

 

 

 

امریه سربازی سپاه

امریه سربازی سپاه ، همانطور که میدانید مشمولین خدمت سربازی برای گرفتن امریه باید به یکی از سازمان ها یا ارگان های امریه گیر نظیر میراث فرهنگی وگردشگری ، سازمان ثبت اسناد و املاک ، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، سازمان گسترش ونوسازی صنایع ، وزارت اموزش وپرورش تهران ، موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ، وزارت کار و امور اجتماعی کشور ، وزارت صنایع و معادن ، وزارت مسکن و شهرسازی ، وزارت نفت ایران و … مراجعه کنند . که هر کدام از ارگان ها دارای شرایط است ‌. سپاه یکی از بهترین ارگان هایی است که مشمولان می توانند دوران خدمت سرلازی خود را در انجا به صورت امریه بگذرانند . سپاه با شرایط و ضوابط خاص خود مشمولین سربازی را به عنوان امریه میپذیرد





آشنایی با سپاه

سپاه با هدف حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تامین نیاز نظامی کشور در کنار ارتش و همچنین آبادانی شهرها و روستاها تشکیل گردیده است . در راس این نهاد نظامی پس از فرماندهی کل قوا و ستاد نیروهای مسلح ، ستاد مشترک سپاه پاسداران قرار دارد و به بخشهای نیروی زمینی ، نیروی هوایی ، نیروی دریایی ، قرارگاه سازندگی ، نیروی مقاومت و نیروی قدس تقسیم شده که هر یک نقش مهمی در حفظ و آبادانی کشور ایفا می نمایند .


 



کارت سبز یا دوره تکمیلی یا گرفتن کفایت از آموزش

بهترین قسمت کار همینه . . . . شما میتونید با گزراندن دوره ای 30 روزه با روزی حدودا 4 ساعت در شهر خودتان ، دوره آموزشی رو نرید! یعنی شما هر روز مثلا ساعت 6 تا 10 بعد از ظهر میرید جایی شبیه پادگان و در کلاسهای مختلف شرکت می کنید و بعد بر می گردید خونه . حتی لازم نیست موهای خود را کوتاه کنید و بعضی از قوانین دیگه که در آموزشی اجباری است ولی در این دوره نه. 

دقت کنید لازم نیست این دوره رو چند ماه مونده به اعزام طی کنید . شما میتونید در حین تحصیل و یا در ایام تابستان چند سال قبل از اعزام در این دوره شرکت کنید.دوره تکمیلی به این صورت است که شنبه ها تا 5شنبه ها از ساعت مثلا 6 تا 10 کلاس هست و جمعه ها از صبح تا غروب می روید میدان تیر برای تیر اندازی. در پایان دوره هم 3 تا 5 روز به یک اردو می روید. نه اینکه فکر کنید می روید جایی مثل پدیده شاندیز و از اینجاها بلکه به جاهایی مثل اقامت در بیابانهای فلان جا خواهید رفت.بعد از اون دوره 30 روزه باید یه دوره 15 روزه نظامی هم برید که البته توی پادگان و بعد از تعیین تاریخ اعزام و قبل از اعزام باید برید

 

 

 

مراحل شرکت در دوره تکمیلی

گرفتن کارت عادی بسیج ----> گرفتن کارت فعال بسیج ----> شرکت در دوره تکمیلی البته دقت کنید زمان شرکت در این دوره باید حداقل 6 ماه قبل از اعزام باشد.

نکته: این دوره را فقط سپاه قبول دارد و اگر شما نتوانید قبل از اعزام در جایی پذیرش شوید و یا پذیرش شما لغو شد و هنگام تقسیم در ارتش یا نیروی انتظامی بیافتید باید دوره آموزشی را شرکت کنید و به خاطر گزراندن این دوره فقط 2 ماه از خدمت شما کسر خواهد شد.

نحوه گرفتن کارت عادی و فعال بسیج رو دیگه فکر کنم همه تا حدودی بدونند.........
بعد از گرفتن کارت فعال برای ثبت نام دوره تکمیلی به «حوزه» مربوطه بروید و زمان برگزاری و شرایط ثبت نام را سوال کنید (این «حوزه» را با «حوزه علمیه» اشتباه نگیرید!)

 

 

 

برای گرفتن پذیرش در سپاه شما باید مراحل زیر را طی کنید:

1- پست کردن دفترچه 
2- پس از حدود 2هفته برگه ای که معروف به برگه سبز است از طریق پست برای شما می آید. حالا با در دست داشتن مدارک زیر به ار گانهای مختلف سپاه سر بزنید و ببینید آیا شما را پذیرش می کنند یا نه  ( البته الان دیگه تاریخ اعزامتون رو همون روز ثبت نام و ارسال مدارک بهتون میدن):
الف) اصل و کپی برگه سبز
ب) کپی شناسنامه و کارت ملی
ج) اصل و کپی کارت بسیج فعال یا عادی (بهتره که فعال داشته باشید)
د) اصل و کپی کارت دوره تکمیلی
ه) عکس






منبع:سپاه استانی کفایت از آموزش

 

 

 

کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری --دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: سپاه استانی کفایت از آموزش ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: