عکس دفترچه سربازی 98
نوشته شده توسط : nezam

عکس دفترچه خدمت سربازی 98

 

اگر در مورد اعزام سربازی ،عکس دفترچه سربازی، تاریخ اعزام و ... سوالی در زهنتان دارید که جواب ان را پیدا نکرده اید به شما پیشنهاد میدهیم که این مقاله را تا پایان و با دقت مطالعه نمایی مطئن باشید که پاسخ تمامی سوالات خود را در این مقاله خواهید یافت لذا در صورت دریافت اطلاعات کامل تر و به روز با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید...

 

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصص خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

سن مشمولیت:هر فرد ذکور ایرانی از اول فروردین ماه سالی که طی آن سال وارد سن ۱۹ سالگی می شود مشمول مقررات خدمت وظیفه عمومی خواهد شد.

سال احضار: سالی که طی آن سال افراد ذکوربه سن ۱۸سال تمام می رسند سال احضار نامیده می شود که به شرح زیر محاسبه و تعیین می گردد:

سال احضار = سال تولد + ۱۸

مثال ۱۳۸۷= ۱۳۶۹+ ۱۸

تذکر: واحدهای وظیفه عمومی موظفند در طول سال احضار به وضع مشمولان مقیم یا متولد حوزه مأموریت خود رسیدگی نمایند به طوری که قبل از رسیدن به سال اعزام تکلیف کلیه مشمولان روشن شده باشد.این مسئولیت برای مشمولین ایرانی مقیم خارج از کشور بر عهده نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای خارج می باشد که می بایست وضعیت مشمولین را با هماهنگی سازمان وظیفه عمومی مشخص نمایند.

 

 

سال اعزام خدمت سربازی

سالی که طی آن سال افراد ذکور به سن ۱۹ سال تمام می رسند و جهت انجام خدمت دوره ضرورت بلامانع تشخیص داده شده و به خدمت اعزام می شوند سال اعزام نامیده می شود که به شرح زیر محاسبه و تعیین می گردد:

سال اعزام= سال تولد + ۱۹

مثال ۱۳۸۸=۱۳۶۹+۱۹

تذکر:به موجب ماده۳ قانون خدمت وظیفه عمومی سن مشمولان و افراد تحت تکفل آنان از لحاظ خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت از آن، تابع مندرجات اولیه اولین شناسنامه بوده و هر گونه تغییری که بعداً به عمل آمده باشد از لحاظ وظیفه عمومی معتبر نخواهد بود.





برگ واکسیناسیون

مشمول می بایست قبل از ارائه درخواست اعزام بخدمت با مراجعه به نزدیکترین مرکز بهداشت نسبت به واکسیناسیون مننژیت و چندگانه اقدام نماید.مرکز بهداشت پس از انجام واکسیناسیون، ضمن درج تاریخ و نام واکسیناتور، محل های تعیین شده را با مهر واکسیناسیون و مرکز بهداشت ممهور نماید. مشمول می بایست قسمت اول را پس از انجام واکسیناسیون جدا نموده و همرا با سایر مدارک به سازمان وظیفه عمومی ناجا ارسال نماید.قسمت دوم برگه نیز توسط مشمول جدا شده و نزد وی نگهداری شود تا هنگام مراجعه به مرکز آموزش ارائه گردد

تبصره) چنانچه روز اعزام با ایام تعطیلات مواجه گردید اعزام به اولین روز کاری بعد از تعطیلات موکول خواهد شد.


تبصره) در صورتی كه مشمولان مذكور به خدمت اعزام شده باشند، نمی توانند از تاخیر در اعزام استفاده نمایند.
الف : گواهی خدمت برادر حین خدمت
ب : تصویر شناسنامه كلیه افراد ذكور پدر و مادر
ج : تصویر كارت پایان خدمت كلیه برادران


- كسانی كه با روشهایی مثل جعل شناسنامه، استفاده از شناسنامه دیگران، اعمال نفوذ، شهادت كذب ،گواهی خلاف واقع مكتوم داشتن حقیقت فریب دادن مشمول و دیگر انواع تقلب موجبات معافیت خود یا دیگران را از خدمت وظیفه عمومی فراهم سازند و به ازاء هر مورد معافیت توسط دادگاه صالحه طبق قانون تعزیرات محكوم به تعریز می‌شوند
- مشمولان می بایست یك ماه قبل از موعد اعزام قانونی با مراجعه به مركز بهداشت نسبت به واكسیناسیون مننژیت و چند گانه اقدام نمایند
- مشمولانی كه سلامت آنان به وسیله پزشك تایید نگردیده لازم است نسبت به تهیه و تكمیل مدارك فصل معافیت پزشكی اقدام نمایند 

 



دفترچه سربازی چیست؟

دفترچه سربازی از بخش های مختلفی تشکیل شده است. فرد مشمول باید قبل از هر اقدامی دفترچه دفترچه اعزام به خدمت سربازی را به خوبی مطالعه کند. در دفترچه نظام وظیفه اطلاعاتی از قبیل نحوه اعزام به خدمت، انواع معافیت کفالت، معافیت پزشکی، معافیت ایثارگری و … موجود می باشد. همچنین در دفترچه سربازی یا همان دفترچه نظام وظیفه فرم های مربوط به اعزام به خدمت و انواع معافیت ها موجود است که فرد مشمول با توجه به نوع درخواست خود باید فرم های مربوطه را تکمیل نماید.


 

نحوه تهیه دفترچه نظام وظیفه (دفترچه سربازی)

در گذشته مشمولین نظام وظیفه جهت تهیه دفترچه سربازی باید یا به دفاتر پست و یا به معاونت وظیفه عمومی ناجا در شهر محل سکونت مراجعه می کردند. اما چند سالی است که با راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیکی در سطح شهرها، دیگر نیازی به مراجعه به وظیفه عمومی نیست. در واقع مشمولین برای تهیه دفترچه اعزام به خدمت سربازی یا باید به یکی از دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه نمایند و یا می توانند از طریق سایت سازمان نظام وظیفه به نشانی www.vazifeh.police.ir دانلود دفترچه سربازی را انجام دهند.



 

 

چگونه دفترچه اعزام به خدمت سربازی را تکمیل کنیم؟

همانگونه که گفته شد در دفترچه اعزام به خدمت سربازی فرم های مختلفی وجود دارد. در صورتی که فرد مشمول قصد اعزام به خدمت سربازی را داشته باشد باید فرم های مربوط به اعزام به خدمت سربازی را تکمیل کند. در دفترچه نظام وظیفه فرم های مخصوص اعزام به خدمت تشکیل شده، از فرم مشخصات فردی، فرم سوابق تحصیلی، فرم واکسیناسیون و فرم نظر اولیه پزشک. در صورتی که فرد مشمول قصد داشته باشد از انواع معافیت های پزشکی، کفالت و ایثارگری استفاده کند باید علاوه بر فرم مشخصات فردی و سوابق تحصیلی، فرم های مربوط به هر یک از معافیت ها را تکمیل نماید.

 

 

منبع:عکس دفترچه خدمت سربازی

 

 

 

کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری --دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: عکس دفترچه سربازی 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: