جزئیات افزایش زمان مرخصی سربازان وظیفه _مرخصی استحقاقی
نوشته شده توسط : nezam

مشمولان عزیز خدمت سربازی در ایتن مقاله در خصوص افزایش زمان مرخصی سربازان وظیفه 99 توضیحاتی نوشته ایم تا شما همراهان با خواندن این مقاله به پاسخ پرسش های خود در خصوص افزایش زمان مرخصی سربازان وظیفه 99 دست پیدا نمایید عناوین مهم آمده در این مقاله :

جزئیات افزایش زمان مرخصی سربازان وظیفه

مرخصی استحقاقی سربازان وظیفه

 

 

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

  ,,,,,,,,,

 

 

 

 

جزئیات افزایش زمان مرخصی سربازان وظیفه

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه نظام وظیفه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر افزایش زمان مرخصی سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح اظهار کرد: مدت مرخصی سربازان همانند کارکنان پایور شده است.وی افزود: به سربازان وظیفه ماهی ۲.۵ روز مرخصی تعلق می‌گیرد.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: به سربازانی که در مناطق محروم و بد آب و هوا خدمت می‌کنند در سال تا ۴۵ روز مرخصی تعلق می‌گیرد.امیر رحیمی پور ادامه داد: به سربازان وظیفه‌ای که در مناطق عادی خدمت می‌کنند در سال ۳۰ روز مرخصی تعلق می‌گیرد.



 

مرخصی استحقاقی سربازان وظیفه

در قانون جدید سربازی، شرط عبور از کنکور برای بهره‌مندی از معافیت تحصیلی برداشته شده و در حال حاضر نیز هر یک از مشمولان در صورتی که وارد غیبت نشده باشند، می‌توانند با ثبت‌نام در دانشگاه‌ها، نسبت به اخذ معافیت تحصیلی اقدام کنند.همچنین مشکل آن دسته از دانشجویانی که در پردیس‌های بین‌المللی دانشگاه‌های مختلف دولتی در مناطقی نظیر کیش، چابهار، قشم و … پذیرفته شده و به دلیل عدم‌اطلاع کافی از قوانین، وارد غیبت از سربازی می‌شدند، نیز حل شد.

دانشجویان انصرافی در صورتی که بخواهند در مقطع جدید ادامه تحصیل بدهند، مدت بهره‌مندی از معافیت تحصیلی برای آنان از نو محاسبه می‌شود و سال‌های قبل در مدت بهره‌مندی‌اش از معافیت تحصیلی تاثیری نخواهد داشت.

 

 

 

مرخصی سربازان متاهل

در حال حاضر مشمولان لیسانس به بالا با تایید وزارت علوم و سپردن وثیقه‌ای که مقدار آن از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا تعیین می‌شود،می‌توانند به راحتی از کشور خارج شوند.‌ در حال حاضر مقدار این وثیقه حدود، ۱۵۰ میلیون ریال است.

مرخصی سربازان متاهل ۱۰ روز در سال بیشتر از مرخصی سربازان مجرد است.مدت مرخصی در مناطق بد آب و هوای درجه ۲ شش روز، درجه ۳ هشت روز و درجه۴، ۱۰ روز اضافه می‌شود . ۳۰ روز مرخصی نیز در اختیار فرماندهان و مسئولان است که به مقتضای ابراز لیاقت و شایستگی به سربازان داده می‌شود. ایام تعطیل جزو مرخصی سربازان محسوب نمی‌شود، روزهای پنجشنبه دربرخی از یگان‌ها تعطیل است که این روز نیز برای سربازان مشغول به خدمت مانند جمعه‌ها و سایر ایام تعطیل به عنوان تعطیلات حساب شده و جزو مرخصی آنان محسوب نمی‌شود.


 

 

قوانین کامل مرخصی استحقاقی سربازان وظیفه

توسط سردبیر
۶ ماه قبل
بدون دیدگاه

قوانین کامل مرخصی استحقاقی سربازان وظیفه
قوانین و مقررات کامل مرخصی استحقاقی سربازان وظیفه

مدت مرخصی استحقاقی سالیانه سربازان وظیفه مناطق عادی 12 روز و یا به ازای هر ماه یک روز می باشد.
به مدت مرخصی سالیانه کارکنان وظیفه ای که فاصله ی محل سکونت و یگان خدمتی آن ها بیش از صد کیلومتر باشد، به ازای هر صد کیلومتر یک روز اضافه میگردد.

محل سکونت سربازان وظیفه همان آدرسی می باشد که بر روی برگه اولیه ی اعزام درج شده است.
سربازانی که محل خدمت یا شرایط آن ها تغییر میابد و بیش یا کمتر از صد کیلومتر جا به جا شده یا متاهل میگردند به نسبت حضور خود در مکان جدید و شرایط جدید از مرخصی مربوطه استفاده می نمایند، مثلا اگر سربازی در شهری به فاصله ی کمتر از صد کیلومتر از محل سکونت خود خدمت نموده و پس از سپری کردن چند ماه از خدمت به منطقه ی دور تر از صد کیلومتر از محل زندگی خود انتقال پیدا کند به نسبت باقی مانده خدمت خود (یک دوازدهم) به وی مرخصی استحقاقس تعلق میگیرد.

به مرخصی کارکنان وظیفه ای که در مناطق مرزی، کوهستانی و کویری خدمت می کنند یک روز و در سایر مناطق برای مسافت سیصد تا ششصد کیلومتر 1 روز و برای مسافت بیشتر از ششصد کیلومتر 2 روز مرخصی تو راهی (جهت رفت و برگشت) و حداکثر سالی سه مرتبه اضافه می گردد.
به مدت مرخصی استحقاقی سالیانه سربازان وظیفه ای که در مناطق بد آب و هوا به کارگیری می شوند به تناسب درجه ی بدی آب و هوا به ترتیب (درجه 2) شش روز (درجه3) هشت روز و (درجه4) ده روز اضافه می گردد.

تبصره 1:

استفاده از مرخصی استحقاقی موکول به تقاضای کتبی کارکنان و موافقت کتبی مسول مربوط می باشد.
تبصره 2:

مرخصی موضوع این ماده حسب موارد در یک مرحله یا به تدریج داده می شود.
تبصره3:

مرخصی استحقاقی سالیانه به سربازانی که از مرخصی در شرایط جنگی، بحرانی و بسیج همگانی (عملیاتی) استفاده می نمایند تعلق نمی گیرد.

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

 

منبع:افزایش زمان مرخصی سربازان وظیفه 99

 

کسرخدمت:کدام شهرها کسری خدمت دارند؟-کسری خدمت بعد از قطعنامه-مراحل معافیت یا کسر خدمت به خاطر حضور پدر در منطقه عملیاتی-مدارک لازم برای کسری خدمت 12 روزه-استعلام کسری خدمت ایثارگری-نحوه استعلام کسری خدمت 99-شرایط کسر خدمت سربازی 99-معافیت | آیا قوانین جدید معافیت سربازی در سال 99 تغییر خواهد کرد ؟-قوانین جدید کسری خدمت-

دوره آموزشی سربازی:آموزشی کجا میفتم-بهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-جذب مشمولانی که بیش از دو سال غیبت دارند توسط سپاه 99-آدرس پادگان های دوره آموزشی 99-آموزشی مرزبانی چند ماه است؟-مدت خدمت سربازی در سال 99 چند ماه است

خرید خدمت سربازی:خرید خدمت سربازی 99 - 1400-آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گردد-جزئیات طرح خرید خدمت سربازی 99-قانون جدید مدت خدمت سربازی 99-تمدید مهلت پرداخت اقساط جریمه مشمولان غایب 99

کد سخا:نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 99-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی در سال 9-نحوه استعلام اینترنتی وضعیت نظام وظیفه-سامانه سخا سربازی _ نحوه استعلام کد سخا-کد سخا را در سال 99 چگونه دریافت کنیم؟ 

سرباز معلم :شرایط گرفتن امریه سرباز معلم 99 1400-مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -سایت ثبت نام سرباز معلم 99-نحوه گزینش سرباز معلم در سال99-استخدام رسمی سرباز معلم در سال 99-سوالات مصاحبه حضوری سرباز معلم 99-لیست ارگان های امریه سربازی در سال 99-استخدام سرباز معلم های 79 تا 91-مرخصی تحصیلی با احتساب سنوات چیست؟-طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی -

معافیت :بالاترین شماره ضعیفی چشم-معافیت تحصیلی چیست؟-منظور از معافیت تحصیلی چیست؟-استعلام معافیت تحصیلی 99-استعلام معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی به چه صورت است-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 99 - 1400-نحوه و شرایط شرایط معافیت کفالت مادر برای فرزند دوم 99-معافیت مشمولان بالای 30 سال 99-معافیت مادر در سال 99 چه شرایطی دارد-چه مدت بعد از طلاق می توان معافیت کفالت گرفت 99





:: برچسب‌ها: جزئیات افزایش زمان مرخصی سربازان وظیفه _مرخصی استحقاقی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: