شرایط خرید امریه سربازی
نوشته شده توسط : nezam

 

شرایط خرید امریه سربازی

اینروز ها خیلی از اقایون سرباز مشغول رفتن به سربازی هستند برخی دیگر هم در انتظار اعزام در کل که شتری که دم خونه هر اقا پسری میخوابه دیر یا زود.. اما در این میان هستند بسیاری از اقایون که خیلی تمایلی به رفتن سربازی ندارند به همین علت به دنبال خرید سربازی ،خرید کسری خدمت سربازی، و حتی خرید امریه سربازی هستند لذا ما در این مقاله میخواهیم به بررسی این نکته بپردازم که ایا امریه سربازی هم میشه خریداری کرد یا خیر ؟ برای یافتن  این سوال پس از خواندن این مقاله میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

شرایط کلی امریه سربازی

  •     نداشتن غیبت سربازی
  •     مدرک تحصیلی از دیپلم تا دکتری
  •     نداشتن سابقه خدمت سربازی
  •     مدت خدمت امریه سربازی 24 ماهه
  •     ترجیحاً داشتن زمان حداقل دو ماه برای ارسال دفترچه
  •     نداشتن کسری خدمت سربازی (به دلیل عدم امکان استفاده از کسری در اکثر سازمان‌های دولتی)

 

 

 

کسری خدمت و حقوق امریه سربازی

مدت خدمت سربازی به‌عنوان امریه سربازی 24 ماه است. در اکثر سازمان‌های امریه پذیر امکان استفاده از کسری خدمت سربازی وجود ندارد. البته برخی از  سازمان‌ها امکان گرفتن کسری فرزند و یا حتی کسری بسیج با سقف محدود وجود دارد که جزئیات آن در همین مطلب بیان می‌شود. ساعت کاری امریه سربازی دقیقاً مانند ساعات کاری اداره و سازمان مربوطه است. حقوق امریه سربازی نیز همان حقوق خدمت سربازی است. البته در برخی از سازمان‌ها در صورت اضافه‌کار در ساعات غیر کاری امکان گرفتن اضافه‌کاری متناسب با مدرک تحصیلی وجود دارد

 

 

شرایط سازمان‌های دارای پذیرش امریه سربازی

یکی از چالش‌های اصلی برای متقاضیان امریه سربازی پیدا کردن ارگان‌هایی است که پذیرش امریه دارند. همچنین اکثر سازمان برای پذیرش امریه سربازی شرایط مجزا تعریف کرده‌اند. در حالت کلی سازمان‌ها برای گرفتن امریه سربازی اولویت‌های را مشخص کرده‌اند البته فرد در صورت نداشتن شرایط کلی ذکرشده نیز می‌تواند برای پذیرش اقدام کند. این شرایط به‌صورت کلی شامل موارد زیر است:

  •     متأهل بودن
  •     معافیت از خدمات رزمی
  •     خانواده ایثارگران و جانبازان
  •     خانواده تحت پوشش کمیته امداد
  •     خانواده تحت پوشش بهزیستی


البته شرط معافیت از خدمات رزمی در برخی از ارگان‌ها مانند قرارگاه سازندگی خاتم و یا مصلا تهران برای گرفتن امریه سربازی محدودیت ایجاد می‌کند. در ادامه شرایط کلی پذیرش امریه در ارگان‌ها شرح داده می‌شود.

 

 

 

متقاضیان امریه سربازی باید دارای یک سری شرایط باشند

متقاضیان امریه سربازی باید دارای یک سری شرایط و پیش شرط‌هایی که از سوی سازمان متقاضی و با تایید ستاد کل نیروهای مسلح هست باشند گفت: متقاضیان دریافت امریه ابتدا باید برگه اعزام به خدمت خود را دریافت کرده و سپس برای امریه شدن سازمان مربوطه اقدام کند. این افراد حداقل باید سه ماه قبل از اعزام به سربازی برای امریه اقدام کرده و وضعیت خود را مشخص کنند. در غیر اینصورت استفاده از امریه برایشان ممکن نخواهد بود.

کمالی با بیان اینکه سربازان غایب نیز نمی‌توانند از امریه بهره مند شوند خاطرنشان کرد: غیبت از جمله مواردی است که سبب منع بهره مندی سربازان و مشمولان از یک سری تسهیلات به سربازی می‌شود.وی درباره اینکه آیا امکان تغییر یگان خدمت یا محل خدمت به منظور دریافت امریه وجود دارد یا خیر؟ نیز گفت: با توجه به اینکه برای دریافت امریه حداقل باید سه ماه قبل از اعزام به سربازی اقدام شود. بنابراین این افراد نیز امکان دریافت امریه را نخواهند داشت.

کمالی همچنین از ضرورت ساماندهی ثبت درخواست‌های امریه سربازی خبر داد و گفت: از سازمان‌ها خواسته‌ایم تا با طراحی سایت وسامانه‌ای اطلاعات متقاضیان امریه را ثبت کرده و بر این اساس به آنان امریه تعلق بگیرد. بنابراین به زودی سهمیه آن دسته از سازمان هایی که اقدام به ایجاد این سامانه یا سایت نکرده باشند قطع خواهد شد.

 

پنج رشته مورد نیاز امریه سربازی در حوزه های علمیه در سال ۹۸

متقاضییان پذیرش امریه در حوزه های علمیه در سال ۹۸ باید فارغ التحصیل در رشته های زیر باشد:

  •     تمامی گرایش های رشته علوم انسانی
  •     مهندسی کامپیوتر
  •     مهندسی فناوری اطلاعات
  •     مهندسی عمران
  •     مهندسی معماری

 

 

امریه گرفتن سربازان روستایی

مقرر شده که طی این تفاهم‎نامه، برای هر دهستان هشت سرباز که مهارتی در یک زمینه خاص مثلا صنعت یا گردشگری دارند، صادر می‎شود و آن سرباز، دوران خدمت خود را در یک روستا، به آموزش در راستای اشتغال‎زایی و راه‎اندازی کارگاه‎های کوچک مشغول می‎‎شود.
رضوی ادامه داد: این موضوع به تمامی استان ها ابلاغ شد تا افرادی که این شرایط دارند برای اخذ امریه معرفی کنند که تاکنون یا به دلیل اینکه افراد تحصیل کرده در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری استقبال نکرده اند برای اخذ این امریه و یا عدم معرفی استان ها این امریه برای فردی دریافت نشده است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری تاکید کرد: معاونت توسعه روستایی امادگی دارد افراد دارای مدارک تحصیلی اعلام شده که تمایل دارند در حوزه آمایش سرزمین و اشتغال پایدار در روستاهای مورد علاقه خود کار کنند را در راستای اجرای این طرح، امریه سربازی آنها را با همکاری ستادکل نیروهای مسلح اخذ کند.

 

 

 منبع:شرایط خرید امریه سربازی

 

 

 

کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری --دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: شرایط خرید امریه سربازی ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: