سربازی در کدام ارگان بهتر است؟
نوشته شده توسط : nezam

سربازی در کدام ارگان بهتر است؟

 

یکی از راه های آسان کردن خدمت نظام وظیفه سربازی پذیرش سپاه یا اخذ امریه سپاه است. اولویت پذیرش سپاه با آن دسته از مشمولینی است که از شرایط و نحوه گزینش اطلاعات کافی داشته باشند. هر سازمان و ارگانی که اقدام به جذب مشمولان خدمت نظام وظیفه سربازی می کند دارای شرایط و ضوابط خاص خود است.

سپاه نیز یکی از این نهاد ها است که شرایط خاص خود را دارد. برای پذیرش سپاه یا امریه سپاه برای خدمت نظام وظیفه عمومی باید از شرایط دریافت امریه سپاه یا شرایط پذیرش سپاه آگاهی داشته باشید. برای گرفتن پذیرش سپاه حتما لازم است مدارک لازم، فرم های ضروری، تاییده های مورد نیاز و … را در زمان مناسب به اداره مربوطه ارائه دهید.عزیزان مشمول خیلی از اقا پسرا هایی که در شرف رفتن به خدمت سربازی هستند به دنبال این میباشند که بدانند کدام ارگان برای خدمت سربازی راخت تر میباشد به همین علت ما در این مقاله به صورت خاص به این مهم پرداخته ایم لذا شما دوستان میتوانید برای کسب اطلاع بیشتر در این خصوص با سامانه صدای مشاور تماس گرفته و از راهنمای مشاوران تخصصی نظام وظیفه بهره مند شوید.

 

 

        ,,,,,,,,,        

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه"

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل 

,,,,,,,,






مزایای پذیرش خدمت در سپاه

 

  •     برخلاف امریه نیاز به مدرک تحصیلی خاصی ندارید.
  •     برخلاف امریه نیازی نیست تحت پوشش کمیته امداد یا از خانواده های جانبازان یا شهدا باشید.
  •     می توانید محل خدمتتان را به اختیار خودتان انتخاب کنید.
  •     نیازی به گذراندن دوره آموزشی ندارید (در صروت داشتن گواهینامه دوره تکمیلی بسیج).
  •     می توانید از تمامی کسری های خود استفاده نمایید (به شرط داشتن شرایط لازم).
  •     با پذیرش سپاه خدمت آسانتری خواهید داشت





موارد مهم برای پذیرش سپاه

در مناطقی که پذیرش سپاه خواهان زیادی دارد (شهرهای بزرگی مثل تهران) افراد دارای شرایط زیر برای پذیرش سپاه اولویت دارند:

  •     دارندگان کارت بسیج فعال یا عادی (ترجیحا فعال).
  •     دارندگان گواهینامه دوره تکمیلی بسیج.
  •     دارندگان مدرک تحصیلی مرتبط با فعالیت اداره مربوطه.


توجه: درصورتی که می خواهید برای پذیرش سپاه اقدام کنید یا امریه سپاه بگیرید باید دو ماه قبل از اعزام، مراحل اداری خود را انجام داده و تاییده های لازم را از بسیج محل فعالیت خود بگیرید. سپس فرم های پذیرش سپاه را تکمیل نمایید.





به نظر برخي سربازان عزیز بدترين نيرو و سخت ترين آنها از بين سه نيرو، نيروي انتظامي است،بعد ارتش و بعد هم سپاه که البته اين موضوع کاملا بستگي به روحيات هر شخص و اينکه در چه محيطي سازگارتر است يا اين که در کجا مي تواند کارهايي متناسب با علايق خود انجام دهد متفاوت است.سربازي در تجربيات خود اينچنين مي گويد: آموزشي نيروي انتظامي در پادگان هاي قديمي و با غذاي بي کيفيت تر از ساير نيروهاست و سخت گيري نسبت به سربازان بيشتر است به عنوان  نمونه مقايسه دو پادگان آموزشي 04 ارتش و محمدرسول الله نيروي انتظامي که هر دو در بيرجنده در نيروي انتظامي شما حتي اگر افسر باشيد براي شما احترامي قائل نمي شوند در صورتي که در ارتش درجه واقعا ارزش دارد و يک افسر وظيفه مهمتر از يک گروهبان کادر خدمت هست.


 در هر کدام از قسمتهاي نيروي انتظامي خطرات زيادي دارد از مرزباني تا پليس راه و کلانتري و افسر سر چهارراه حتي در مناطق مرزي اشرار از ارتشي ها بيشتر حساب مي برند و کمتر احتمال دارد به طرف ارتشي تيراندازي کنند علل خصوص در يکي دو سال اخير ارتش خيلي تغيير کرده کيفيت غذاش غير قايل مقايسه با گذشته شده شايد باور نکنين ليست غذايي که در 04 بيرجند سرو مي شود جوجه کباب يا کوبيده قيمه با ماست ، قرمه سبزي با دوغ ، مرغ با زيتون پرورده تن ماهي و خلاصه که غذاي ارتش بد نيست .در ضمن سپاه کمترين سرباز وظيفه را جذب مي کند و دليل ان استفاده ي نيرو ها  در بخشها ي خدماتي هست. نيروي زميني ارتش هم بالاترين تعداد پرسنل وظيفه را  دارد.

و سرباز ديگري مي گويد : دو سال خدمت سربازي يا همان طور که از اسمش پيداست اجباري سخت مي باشد ولي روي هم رفته با توجه به اين که ارتش يک سازمان بين الملي مي باشد مقررات ان نيز سخت است و همين سختي باعث مي شود که شخصي که اين مدت را سختي کشيده است حداقل از نظر روحي و رواني در زمان زندگي خود بتواند 1شرايط سخت زندگي را راحت تر تحمل کند  البته اين نظر شخصي من هست  چون خودم 24 ماه در دورترين نقطه صفر مرزي خدمت کرده ام و با وجود سختي هايي که کشيد ه ام تجربيات اموزنده اي دارم.



منبع:سربازی در کدام ارگان بهتر است؟




کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری --دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: سربازی در کدام ارگان بهتر است؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: