کارت معافیت پزشکی اعصاب و روان|معرفی به صدور کارت معافیت پزشکی
نوشته شده توسط : nezam

کارت معافیت پزشکی برای گواهینامه یکی از دغدغه های افرادی است که کارت معافیت پزشکی دریافت کرده اند چرا که محدودیت هایی برای این افراد وجود دارد...مشمولان عزیز خدمت سربازی در این مقاله در خصوص معرفی به صدور کارت معافیت پزشکی مطالبی نوشته ایم و امیدواریم این مقاله هم مورد رضایت و توجه همه شما دوستان قرار گیرد ....عناوین مهم آمده در این مقاله :

معافیت پزشکی چیست؟چگونه میتوان از این نوع معافیت برخوردار شد؟

کارت معافیت پزشکی اعصاب و روان

 

 

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,,

 

 

 

معافیت پزشکی چیست؟چگونه میتوان از این نوع معافیت برخوردار شد؟

این سوالی است که تقریبا تمام مشمولان خدمت سربازی با آن مواجه شده اند که مراحل معافیت پزشکی چیست؟. حال در این مقاله سعی میکنیم به این پرسش و بسیاری سوالات دیگر پاسخ درست و مناسب بدهیم. همه ی افراد مذکری که به سن ۱۸ سالگی میرسند باید دو سال را به عنوان سرباز به کشورشان خدمت کنند. اما برخی افراد شرایط لازم را برای انجام خدمت سربازی ندارند.یکی از شرایط معافیت پزشکی که برای رفتن به خدمت باید در نظر گرفته شود مربوط به وضعیت جسمی و روانی فرد مشمول است.

میدانید که دوره ی سربازی با سختی ها و مشکلات خاصی مانند فعالیت های سخت بدنی همراه است. لازمه گذر از این مشکلات داشتن سلامت و توان کامل روحی و جسمی میباشد. لذا افرادی که از سلامت کامل برخوردار نباشند برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، از اعزام به خدمت سربازی معاف میشوند.برای پیشگیری از بروز مشکلات و تحت الشعاع قرار گرفتن زندگی مشمولان، همه ی افردی که مشمول خدمت سربازی شناخته میشوند، قبل از اعزام شدن به خدمت باید برای بررسی وضعیت سلامتشان به پزشک مراجعه کنند. بعد از انجام بررسی های همه جانبه افرادی که بیماری خاصی داشته باشند از اعزام به خدمت بازداشته میشوند.

 

 


کارت معافیت پزشکی اعصاب و روان

کارت معافیت پزشکی اعصاب و روان همانطور که از نامش پیداست ، برای آن دسته از افرادی صادر میشود که از بیماری های اعصاب و روان رنج میبرند . البته دریافت این کارت نیز مانند دریافت سایر معافیت ها ی پزشکی مستلزم اثبات بیماری افراد میباشد . برای این منظور ارائه ی مدارک و مراحل بسیاری در نظر گرفته شده است . از این موارد میتوان به تایید و امضای گواهی بیماری توسط پزشک اولیه اشاره کرد . که به دنبال آن بیمارستان و کمیسیون پزشکی سازمان وظیفه نیز باید رای خود را مبنی بر بیماری فرد مشمول را صادر کنند . از دیگر شرایط لازم برای کارت معافیت پزشکی اعصالب و روان داشتن سابقه بیماری میباشد چرا که ابتلا به این بیماری ها به یکباره اتفاق نمیفتد .

نکته ی دیگری که وجود دارد این است که ؛ به مشمولان توصیه میشود تا حد ممکن از دریافت کارت معافیت پزشکی اعصاب و روان جلوگیری کنند . چرا که اخذ این نوع معافیت محدودیت هایی را به دنبال دارد . از جمله برای استخدام در ادارات و سازمان ها ممکن است دچار مشکل شوند.


 

 

کارت معافیت پزشکی برای گواهینامه

کارت معافیت پزشکی برای گواهینامه یکی از دغدغه های افرادی است که کارت معافیت پزشکی دریافت کرده اند چرا که محدودیت هایی برای این افراد وجود دارد . یکی از محدودیت هایی که برای افراد دارای معافیت های پزشکی به وجود میاید ، مربوط به اخذ گواهی نامه رانندگی میباشد . در این مورد لازمه ی دریافت گواهی نامه گذراندن چند مرحله میباشد . که طی آن سلامت روحی و جسمی افراد مورد بررسی قرار میگیرد . در این مراحل سلامت افراد باید با مراجعه به پزشک معتمد تایید گردد . در غیر این صورت اعطای گواهی نامه رانندگی به آن ها امکان پذیر نیست . اما در صورت تایید پزشک باید صلاحیت رانندگی افراد توسط آموزشگاه های رانندگی نیز تایید گردد . با گذر از این مراحل امکان دریافت گواهینامه برای این افراد وجود دارد

 

 

صدور كارت های پایان خدمت و معافیت از سربازی

سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام كرد: در مواردی مشاهده می شود كه سربازان و مشمولان به علت عدم آگاهی از روند صدور كارت های پایان خدمت و معافیت از سربازی، برای دریافت كارت خود دچار سردرگمی می شوند.
در این اطلاعیه در خصوص روند صدور كارت های مذكور آمده است، اطلاعات كاركنان وظیفه منقضی خدمت توسط یگان خدمتی، در سامانه مشترك نیروهای مسلح ثبت و سازمان وظیفه عمومی پس از بررسی اطلاعات وتایید آن، كارت هوشمند پایان خدمت را صادر می كند .
لازم به ذكر است ؛ با ورود اطلاعات مربوط به كارت های پایان خدمت یا معافیت از سربازی در سامانه وظیفه عمومی، ظرف مدت یك هفته كارت هوشمند صادر می شود.گفتنی است همزمان با صدور كارت هوشمند، پیامكی از سوی سازمان وظیفه عمومی مبنی بر آماده شدن كارت، برای متقاضی ارسال می شود، چنانچه حداكثر ظرف مدت 15 روز پس از دریافت پیامك، كارت مورد اشاره برای شما ارسال نشد ابتدا برای پیگیری به ادارات پست مراجعه ودر صورت نبودن كارت در آن مراكز، می بایست از طریق دفاتر خدمات الكترونیك انتظامی (پلیس+10) ، درخواست ارسال مجدد آن را ثبت كنید..

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

منبع:معرفی به صدور کارت معافیت پزشکی

کسرخدمت:کدام شهرها کسری خدمت دارند؟-کسری خدمت بعد از قطعنامه-مراحل معافیت یا کسر خدمت به خاطر حضور پدر در منطقه عملیاتی-مدارک لازم برای کسری خدمت 12 روزه-استعلام کسری خدمت ایثارگری-نحوه استعلام کسری خدمت 99-شرایط کسر خدمت سربازی 99-معافیت | آیا قوانین جدید معافیت سربازی در سال 99 تغییر خواهد کرد ؟-قوانین جدید کسری خدمت-

دوره آموزشی سربازی:آموزشی کجا میفتم-بهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-جذب مشمولانی که بیش از دو سال غیبت دارند توسط سپاه 99-آدرس پادگان های دوره آموزشی 99-آموزشی مرزبانی چند ماه است؟-مدت خدمت سربازی در سال 99 چند ماه است

خرید خدمت سربازی:خرید خدمت سربازی 99 - 1400-آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گردد-جزئیات طرح خرید خدمت سربازی 99-قانون جدید مدت خدمت سربازی 99-تمدید مهلت پرداخت اقساط جریمه مشمولان غایب 99

کد سخا:نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 99-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی در سال 9-نحوه استعلام اینترنتی وضعیت نظام وظیفه-سامانه سخا سربازی _ نحوه استعلام کد سخا-کد سخا را در سال 99 چگونه دریافت کنیم؟ 

سرباز معلم :شرایط گرفتن امریه سرباز معلم 99 1400-مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -سایت ثبت نام سرباز معلم 99-نحوه گزینش سرباز معلم در سال99 -استخدام رسمی سرباز معلم در سال 99-سوالات مصاحبه حضوری سرباز معلم 99-لیست ارگان های امریه سربازی در سال 99-استخدام سرباز معلم های 79 تا 91-مرخصی تحصیلی با احتساب سنوات چیست؟-طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی -

معافیت :بالاترین شماره ضعیفی چشم-معافیت تحصیلی چیست؟-منظور از معافیت تحصیلی چیست؟-استعلام معافیت تحصیلی 99-استعلام معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی به چه صورت است-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 99 - 1400-نحوه و شرایط شرایط معافیت کفالت مادر برای فرزند دوم 99-معافیت مشمولان بالای 30 سال 99-معافیت مادر در سال 99 چه شرایطی دارد-چه مدت بعد از طلاق می توان معافیت کفالت گرفت 99-





:: برچسب‌ها: کارت معافیت پزشکی اعصاب و روان|معرفی به صدور کارت معافیت پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: