مهاجرت مشمولین سربازی چگونه می توان گذرنامه
نوشته شده توسط : nezam

مهاجرت مشمولین سربازی همواره یکی از دغدغه های افرادی است که به سن ۱۸ سال می‌رسند و قصد دارند از کشور خارج شوند اما دارای کارت پایان خدمت و یا برگه معافیت نمی‌باشند. برای افراد مذکری که قبل از سن ۱۸سالگی قصد مهاجرت و خروج از کشور را دارند، نیاز به مجوز از سازمان نظام وظیفه نیست.

البته گفتنی است، افرادی که به قصد تحصیل از کشور خارج شده اند اما به هر دلیلی همچون ترک تحصیل و اخراج، قادر به ادامه تحصیل در خارج از کشور نبودند، می‌بایست خود را به سازمان وظیفه عمومی معرفی نمایند.عزیزان مشمول خدمت سربازی در این مقاله در خصوص شرایط مهاجرت مشمولین سربازی مطالبی نوشته ایم تا شما همراهان با خواندن این مطالب به پاسخ سوالات خود در خصوص شرایط مهاجرت مشمولین سربازی دست پیدا نمایید ...

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,,

 

 

 

 

مهاجرت مشمولین سربازی

سرباز ها و به طور کلی مهاجرت مشمولین سربازی برای سفرهای علمی، زیارتی و مطالعاتی ممکن می‌باشد. البته با توجه به هر کدام از انواع، نیاز به وثیقه بانکی می‌باشد. نوع سفر در میزان وثیقه تاثیر گذار خواهد بود. فرصت مطالعاتی برای افرادی که هنوز خدمت سربازی را پشت سر نگذاشته اند در دوره کارشناسی ارشد ۶ ماه و در دوره دکتری ۱ سال می‌باشد.همانگونه که در قبل نیز عنوان شد تمام آقایانی که بیش از ۱۸ سال سن دارند برای انواع سفرها همچون علمی، ورزشی، سیاحتی و یا کاری نیاز به تاییدیه سازمان نظام وظیفه دارند. شرایط عمومی برای خروج از کشور این افراد به صورت زیر است:

دارای غیبت سربازی نباشند. به عبارت دیگر در زمان مقرر خود را به سازمان نظام وظیفه معرفی نموده باشند.دارای معافیت تحصیلی باشند.
وضعیت تحصیلی آنها مشخص باشد ( یا دارای گواهی اشتغال به تحصیل باشند و یا فارغ التحصیل باشند)

اگر سربازی دارای معافیت تحصیلی می باشد و قصد خروج از کشور را دارد، در گام اول می بایست از دانشگاه خود گواهی اشتغال به تحصیل دریافت نموده و به سازمان نظام وظیفه ارائه کند. سازمان نظام وظیفه پس از تایید مدارک گواهی را برای ناجا ارسال می نمایند که پس از آن شخص بتواند برای دریافت پاسپورت اقدام نماید.

 



برای مهاجرت مشمولین سربازی چگونه می توان گذرنامه تهیه نمود؟

پس از آنکه مشخص شد سرباز مورد نظر شرایط دریافت گذرنامه و معافیت سربازی را دارد لازم است تا وثیقه و مدارک خود را به سازمان نظام وظیفه تحویل دهد. سازمان مذکور شرایط وی را بررسی نموده و پس از حدود ۱هفته الی ۱۰ روز نتیجه را اعلام می نماید. چنانچه شرایط ایشان تایید شده باشد، نام سرباز مذکور به اداره گذرنامه جهت صدور گذرنامه ارسال می گردد.

 

 

 

وثیقه مورد نیازبرای مهاجرت مشمولین سربازی به چه شکلی اخذ می گردد؟

برای مهاجرت مشمولین سربازی عموما وثیقه دریافت می شود. این وثیقه به صورت سفته، پول نقد و یا سند ملکی می باشد. در زیر شرایط هر کدام به تفصیل شرح داده شده است:

استفاده از سند:

چنانچه قصد داشته باشید برای مهاجرت از سند خانه به عنوان وثیقه استفاده نمایید، می‌بایست سند شش دانگ منزل را در گرو نماینده سازمان نظام وظیفه قرار دهید. در این روش سند زمین مورد قبول نمی باشد. چنانچه منزل مسکونی در تهران بزرگ باشد پس حضور نماینده سازمان وظیفه عمومی و شما در دفتر خانه، ملک مد نظر به تصرف و گرو سازمان نظام وظیفه در می آید. اگر خانه و یا ملک در شهرستان واقع شده باشد برای دریافت مجوز لازم است تا ابتدا توسط نماینده رسمی دادگستری قیمت و ارزش گذاری شده و سپس تاییدیه و نامه مهر شده به تهران ارسال گردد. در گام آخر می توانید با حضور در دفتر ثبت اسناد رسمی وثیقه خود را منتقل نمایید.

ارائه ضمانت های بانکی:

 شما می توانید سفته و یا پول نقد را برای مهاجرت مشمولین سربازی نزد بانک گذاشته و به ازای آن سند یا ضمانت نامه های بانکی دریافت نمایید. در نظر داشته باشید که این مورد توسط بعضی از بانک ها ارائه می شود.

پول نقد:

 برای افرادی که دوره سربازی را پشت سر نگذاشتند و قصد مهاجرت دارند، این امکان وجود دارد تا از پول نقد به عنوان ضمانت استفاده نمایند. در این حالت پول نقدی با توجه به نوع گذرنامه (سیاحتی، زیارتی، تحصیلی و …) مبلغی به عنوان سرمایه گذاری بلند مدت نزد بانک قرار داده می شود. بانک به ازای این سرمایه گذاری به شما ضمانت نامه بانکی ارائه می نماید که می توانید بهاداره نظام وظیفه ارائه دهید.

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

منبع:شرایط مهاجرت مشمولین سربازی

 

سرباز معلم :شرایط گرفتن امریه سرباز معلم 99 1400-مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -سایت ثبت نام سرباز معلم 99-نحوه گزینش سرباز معلم در سال99-استخدام رسمی سرباز معلم در سال 99-سوالات مصاحبه حضوری سرباز معلم 99-لیست ارگان های امریه سربازی در سال 99-استخدام سرباز معلم های 79 تا 91-مرخصی تحصیلی با احتساب سنوات چیست؟-طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی -

معافیت :بالاترین شماره ضعیفی چشم-معافیت تحصیلی چیست؟-منظور از معافیت تحصیلی چیست؟-استعلام معافیت تحصیلی 99-استعلام معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی به چه صورت است-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 99 - 1400-نحوه و شرایط شرایط معافیت کفالت مادر برای فرزند دوم 99-معافیت مشمولان بالای 30 سال 99-معافیت مادر در سال 99 چه شرایطی دارد-چه مدت بعد از طلاق می توان معافیت کفالت گرفت 99-

کسرخدمت:کدام شهرها کسری خدمت دارند؟-کسری خدمت بعد از قطعنامه-مراحل معافیت یا کسر خدمت به خاطر حضور پدر در منطقه عملیاتی-مدارک لازم برای کسری خدمت 12 روزه-استعلام کسری خدمت ایثارگری-نحوه استعلام کسری خدمت 99-شرایط کسر خدمت سربازی 99-معافیت | آیا قوانین جدید معافیت سربازی در سال 99 تغییر خواهد کرد ؟-قوانین جدید کسری خدمت-

آموزشی:آموزشی کجا میفتم-بهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-جذب مشمولانی که بیش از دو سال غیبت دارند توسط سپاه 99-آدرس پادگان های دوره آموزشی 99-آموزشی مرزبانی چند ماه است؟-مدت خدمت سربازی در سال 99 چند ماه است

خرید خدمت سربازی:خرید خدمت سربازی 99 - 1400-آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گردد-جزئیات طرح خرید خدمت سربازی 99-قانون جدید مدت خدمت سربازی 99-تمدید مهلت پرداخت اقساط جریمه مشمولان غایب 99

کد سخا:نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 99-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی در سال 9-نحوه استعلام اینترنتی وضعیت نظام وظیفه-سامانه سخا سربازی _ نحوه استعلام کد سخا-کد سخا را در سال 99 چگونه دریافت کنیم؟ 





:: برچسب‌ها: مهاجرت مشمولین سربازی چگونه می توان گذرنامه ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: