فاصله بین ارسال دفترچه و اعزام 99
نوشته شده توسط : nezam

مشمولین عزیز خدمت سربازی توجه داشته باشید که ارگان های نظامی مختلف، قوانین خاص خود را در خصوص اعزام دارند، برای مثال، زمان و ماه های اعزام به خدمت نیروی انتظامی، تابع قواعد همین ارگان است. همین موضوع درمورد ماه های اعزام به خدمت سپاه نیز صدق میکند.

مدرک تحصیلی و محل سکونت، از مهمترین عوامل برای تعیین زمان اعزام است.به همین ترتیب ما در این مقاله در خصوص الان دفترچه بفرستم کی اعزامم مطالبی نوشته ایم و توضیحات تکمیلی داده ایم تا شما همراهان با خواندن این مقاله به پاسخ پرسش های خود در خصوص الان دفترچه بفرستم کی اعزامم دست پیدا نمایید .....

 

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,,

 

 

 

مهلت معرفی مشمولین به مراکز وظیفه عمومی

با توجه به قوانین ، آخرین مهلتی که برای افراد با شرایط مختلف ، جهت اعزام به خدمت در نظر گرفته می شود ، به شرح زیر می باشد.
افراد مشمولی که زیر دیپلم هستند ، حداکثر تا اول ماه تولدشان در سالی که 18 سال آن ها ، تمام می شود ، می توانند نسبت به معرفی خود اقدام کنند.آن دسته از افرادی که زیر دیپلم هستند اما به صورت حضوری در حال تحصیل بوده و سال اعزام آن ها گذشته است ، اگر ترک تحصیل نمایند ، حداکثر تا یک سال فرصت دارند که به تعیین وضعیت مشمولیت خود بپردازند.فارغ التحصیلان دانشگاهی که جزو مشمولین هستند ، حداکثر تا یک سال پس از تاریخ فارغ التحصیلی ، فرصت دارند که وضعیت مشمولیت خود را مشخص کنند. این قسمت شامل حال دانشجویان مقاطع کارشناسی پیوسته ، کارشناسی ارشد و دکتری که با دریافت مدرک مقطع پایین تر فارغ التحصیل شده اند نیز ، می شود.

دانشجویان پسری که ترک تحصیل کرده ، از دانشگاه انصراف داده و یا اخراج شده اند ، حداکثر تا یک سال فرصت دارند که برای تعیین وضعیت مشمولیت خود ، اقدام کنند.دارندگان مدرک تحصیلی زیر دیپلم ، دیپلم و فوق دیپلم که جزو مشمولین هستند ، در روز 19 هر ماه ، به خدمت اعزام می شوند.اعزام مشمولانی که دارای مدرک کارشناسی و بالاتر هستند ، در روز اول ماه های زوج سال انجام می شود.با توجه به این که زمان های فوق ، همگی حداکثر مهلت معرفی مشمولان می باشند ، حتی با یک روز تأخیر ، فرد وارد غیبت سربازی می شود. بنابراین به تمام واجدین شرایط توصیه می شود حداقل تا 15 روز پیش از پایان مهلت معرفی ، به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و با ثبت درخواستشان ، وضعیت مشمولیت خود را مشخص کنند.

 

 

 

اقدامات لازم برای اعزام به خدمت دوره ضرورت

داوطلبان جهت اعزام به خدمت ، می توانند مطابق زیر ، مراحل معرفی خود را طی کنند.

ابتدا از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +10 و یا درگاه خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) به نشانی evazifeh.epolice.ir باید دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی را دریافت کرده و مدارک مورد نیاز درخواست اعزام به خدمت را تکمیل کنند.
سپس به همراه تمام مدارک مورد نیاز ، باید به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +10 مراجعه نمایند.
درخواست اعزام توسط کاربر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) در سامانه مذکور ثبت شده و سپس تاریخ اعزام به خدمت ، تعیین می شود. اگر مشمولین ، در مهلت قانونی که برای آن ها در نظر گرفته شده است این مراحل را طی کنند ، می توانند تاریخ پیشنهادی خود را برای اعزام ، تعیین نمایند. اما باید توجه کنند که تاریخ اعزام آن ها ، در بازه زمانی مقرر باشد.
پس از تعیین تاریخ اعزام به خدمت مشمولین ، برگ آماده به خدمت از طریق دفاتر الکترونیک انتظامی پلیس +10 صادر می شود






اقدام به خدمت سربازی

الان دفترچه بفرستم کی اعزامم:برای مشمولینی که میخوان برای اعزام به خدمت سربازی اقدام کنند شرایطی رو بوجود بیاره که : 1 فاصله ی زمانی بین ارسال دفترچه تا اعزام بیشتر از 2 ماه نباشه که اتلاف وقت هست و کسانی که میخوان دیرتر اعزام بشن خودشون اعلام کنن و باهاشون موافقت بشه تا حد امکان 2 معافیت های تحصیلی رو مجددا برگردونن با سپاس" ؛ "لطفا از مسئولین درباره ی اعزام مجدد به خدمت سوال بپرسید . من الان 1 ماه برای خدمت ثبت نام کرده ام اما بهم گفتن ماه 4 سال 95 اعزام میشی در حالی که من قبلا خدمت رفته بودم و 6 ماه خدمت کرده ام و برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد معافیت تحصیلی گرفته بودم حالا که تحصیلم تموم شده نمیتونم باور کنم باید نزدیک یکسال برای اعزام به خدمت صبر کنم یعنی باید یک سال از عمرم هدر برود، الان دفترچه بفرستم کی اعزامم:مگه انسان چقدر عمر میکنه؟ خواهشاً بپرسد ماهایی که قبلا آموزشی رفتیم چه نیازی هست که دوباره در صف اعزام باشیم و چرا مستقیم به یک یگان یا یگان خدمتی سابق معرفی نمیشیم، تا اینگونه بلاتکلیف نباشیم؟؟؟ خواهشاً این موضوع را مطرح کنید."


در همین زمینه سازمان نظام وظیفه پاسخ داد: فارغ التحصیلان دانشگاهی در ماه های زوج سال به خدمت اعزام می شوند. شما بعد از ارسال مدارک به احتمال زیاد در اولین لیست اعزامی ها قرار می گیرید. مثلاً تاریخ فارغ التحصیلی شما شهریور است. شما تا پایان اسفند برای ارسال مدارک فرصت دارد.الان دفترچه بفرستم کی اعزامم: اگر اسفند ماه مدارک را بفرستید احتمالاً برای اولین ماه زوج بعدی (یعنی اردیبهشت ماه) به خدمت فراخوانده خواهید شد. شما می توانستید با تنظیم زمان فرستادن مدارک (و البته کوتاه کردن فرجه ۶ ماه خود) اعزامی آبان، دی و یا اسفند باشید. البته ناگفته نماند که بعضی اوقات اولین لیست اعزامی پر است و به شما می گویند که باید تا ماه زوج بعدی هم صبر کنید. یعنی در همان مثال قبلی احتمال داشت شما اعزامی تیرماه هم بشوید.

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

منبع:الان دفترچه بفرستم کی اعزامم

 

سرباز معلم :شرایط گرفتن امریه سرباز معلم 99 1400-مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -سایت ثبت نام سرباز معلم 99-نحوه گزینش سرباز معلم در سال99 -استخدام رسمی سرباز معلم در سال 99-سوالات مصاحبه حضوری سرباز معلم 99-لیست ارگان های امریه سربازی در سال 99-استخدام سرباز معلم های 79 تا 91-مرخصی تحصیلی با احتساب سنوات چیست؟-طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی -

معافیت :بالاترین شماره ضعیفی چشم-معافیت تحصیلی چیست؟-منظور از معافیت تحصیلی چیست؟-استعلام معافیت تحصیلی 99-استعلام معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی به چه صورت است-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 99 - 1400-نحوه و شرایط شرایط معافیت کفالت مادر برای فرزند دوم 99-معافیت مشمولان بالای 30 سال 99-معافیت مادر در سال 99 چه شرایطی دارد-چه مدت بعد از طلاق می توان معافیت کفالت گرفت 99-

کسرخدمت:کدام شهرها کسری خدمت دارند؟-کسری خدمت بعد از قطعنامه-مراحل معافیت یا کسر خدمت به خاطر حضور پدر در منطقه عملیاتی-مدارک لازم برای کسری خدمت 12 روزه-استعلام کسری خدمت ایثارگری-نحوه استعلام کسری خدمت 99-شرایط کسر خدمت سربازی 99-معافیت | آیا قوانین جدید معافیت سربازی در سال 99 تغییر خواهد کرد ؟-قوانین جدید کسری خدمت-

آموزشی:آموزشی کجا میفتم-بهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-جذب مشمولانی که بیش از دو سال غیبت دارند توسط سپاه 99-آدرس پادگان های دوره آموزشی 99-آموزشی مرزبانی چند ماه است؟-مدت خدمت سربازی در سال 99 چند ماه است

خرید خدمت سربازی:خرید خدمت سربازی 99 - 1400-آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گردد-جزئیات طرح خرید خدمت سربازی 99-قانون جدید مدت خدمت سربازی 99-تمدید مهلت پرداخت اقساط جریمه مشمولان غایب 99

کد سخا:نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 99-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی در سال 9-نحوه استعلام اینترنتی وضعیت نظام وظیفه-سامانه سخا سربازی _ نحوه استعلام کد سخا-کد سخا را در سال 99 چگونه دریافت کنیم؟ 





:: برچسب‌ها: فاصله بین ارسال دفترچه و اعزام 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: