امریه جذبی ستاد کل چیست؟
نوشته شده توسط : nezam

مشمولان عزیز خدمت سربازی در این مقاله در خصوص امریه و جذب سازمان ستاد كل وضعیت تنظيم شده نوع جذبي مطالبی نوشته ایم به صورت کلی در این مورد توضیحاتی داده ایم تا شما همراهان یا خواندن این مقاله به پاسخ تمام سوالات خود در خصوص امریه و جذب سازمان ستاد كل وضعیت تنظيم شده نوع جذبي دست پیدا نمایید ....

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,,

 

 

 

دریافت امریه سربازی چگونه است؟

نحوه دریافت امریه سربازی و چگونگی اقدام برای اخذ امریه همواره موضوعی است که برای متقاضیان حائز اهمیت است. اگر شما متقاضی دریافت امریه هستنید و تا به حال به تحصیل مشغول بوده اید، بعد از پایان تحصیل و در مدت مشخصی قبل از اینکه وارد دوره غیبت از سربازی شوید، باید برای این اخذ امریه اقدام کنید. همچنین لازم است که با دانشگاه ی مرکز آموزشی محل تحصیلتان تسویه کنید و مدارک تحصیلی و… را در دست داشته باشید. حال باید از بین ارگان هایی که سرباز امریه میگیرند، بر اساس مرک تحصیل و توانایی و مهارتی که دارید؛ یکی را انتخاب کنید و مطابق با قوانین آن ارگان مدارک مورد نیاز را تهیه کنید و درخواست خود را به آن سازمان ارائه دهید.

نکته ای که برای دریافت امریه باید به آن توجه کنید تحویل به موقع برگه ی اعزام، به سازمان مربوطه است؛ باید این برگه را سه ماه زودتر از موعد اعزام به ارگان مورد نظرتان ارائه دهید. سازمان مورد نظرتان بررسی های نهایی را انجام میدهد که در صورت تایید مدارک برگه ی امریه را در اختیارتان قرار میدهد.

 

 

مراحل دریافت امریه خدمت سربازی

سر زدن به بخش کارگزینی اداره ها و سازمانهای دولتی برای پذیرش امریه.
تنها ۶ ماه از تاریخ فارغ التحصیلی فرصت وجود دارد تاافراد مدارک خود را به سازمان وظیفه عمومی ارسال نمایند.
از زمان ارسال مدارک به سازمان وظیفه عمومی حدود یک ماه طول می کشد تا برگ سبز به دست افراد برسد.
افراد بایستی برگ سبز خود را که تاریخ اعزام آن مطابق با تاریخ معرفی به شرکت است سه ماه قبل تر از این تاریخ به این شرکت تحویل دهند.

 

 

 

شرایط امریه سربازی چگونه است؟

امریه سربازی مفهوم مهمی است که سازمان وظیفه عمومی کشور به آن پرداخته است و بخشی از قوانین و مقررات این سازمان به مضووع امریه تخصص یافته است. امریه به نوعی راهی برای برقراری تعادل در تعداد نیروهای حاضر در پادگان ها و یگان های نظامی است که البته به نفع سربازان و مشمولان نظام وظیفه است و میتوانند دوره سربازی راحت تری داشته باشند.

اما قبل از هر چیز باید بدانیم که مفهوم امریه چست؟ در پاسخ باید بگوییم که سازمان وظیفه هر ساله خدمت سربازی تعداد زیادی از سربازان و مشمولان با شرایط خاص را به عنوان نیروی کار به سازمان و ارگان های مختلف واگذار میکند. این افراد بایستی دوره دو ساله سربازی را که بدون انجام خدمات رزمی و پست های شبانه و… است در ارگان مربوطه بگذرانند.

لذا با توجه به این مزیت ها هر سال تعداد زیادی از مشمولان خدمت وظیفه به دنبال راهی هستند که به عنوان امریه خدمت کنند

 

 

 

اعزام به خدمت

۱ – مشمولیکه تقاضای معافیت پزشکی نموده اگر معاف نگردد و سرباز شناخته شود آیا برای وی غیبت درج می شود؟
اگر موقع صدور نظریه شورای پزشکی از موعد اعزام بخدمت قانونی وی نگذشته باشد غیبت برای وی درج نمی گردد ولی اگر از موعد اعزام بخدمت وی گذشته باشد ۳ ماه اضافه خدمت برای وی درج می شود.

۲ – گر مشمول قبل از زمان اعزامش برای معافیت پزشکی اقدام نماید و معاف از رزم شود آیا برای وی غیبت اولیه درج می شود؟
در صورتیکه مشمول معاف از رزم شود و در اولین اعزام که اعلام گردیده به خدمت اعزام شود ، غیبت اولیه برای او درج نمی‌شود. به شرط آنکه با غیبت وارد شورای پزشکی نشده باشد.

۳ – آیا مشمولان غایب می توانند به استخدام نیروهای مسلح درآیند؟
خیر – مشمولان غایب قانوناً نمی توانند به استخدام نیروهای مسلح درآیند مگر اینکه غیبت مشمول توسط سازمان وظیفه عمومی جهت استخدام در نیروهای مسلح موجه تلقی شود که این امر صرفاً در صورت داشتن معاذیر موجه از سوی مشمول امکان پذیر می باشد.

۴ – آیا مشمولانیکه سابقه خدمت قبلی دارند و بعلل قانونی از خدمت ترخیص می‌گردند(مانند قبولی در دانشگاه)برای ادامه خدمت باید به یگان قبلی اعزام گردند؟
بله ، اینگونه مشمولان جهت ادامه خدمت باید به همان یگان خدمتی قبلی اعزام گردند.

۵ – غایب بین راه به چه مشمولانی گفته می شود؟
یه مشمولانیکه مرکز آموزش آنان مشحص گردیده است و در حین عزیمت به مرکز آموزش مرتکب غیبت شود غایب بین راه گویند.

۶ – مشمولانیکه خدمت قبلی داشته انددر صورتیکه مرتکب غیبت منجر به فرار شوند و مجدداً با کتمان حقیقت به یگان دیگری اعزام شوند وضعیت ایشان چگونه است؟
برابر ماده ۲۲ آئین نامه اجرائی خدمت ثانویه کان لم یکن تلقی شده و باید مجددا خدمت خود را از یگان اولیه ادامه و به پایان رساند.ه چند که با توجه به راه اندازی سیستم مکانیزه در وظیفه عمومی کتمان این موضوع عملاً وجود ندارد.

۷ – مدت زمانی که فارغ التحصیلان دانشگاهها و سایر موسسات آموزش عالی فرصت دارند پس از فارغ التحصیلی خود برای خدمت وظیفه عمومی اقدام نمایند چند ماه است؟
از زمان فراغت از تحصیل حداکثر بمدت شش ماه مهلت دارند که مدارک خود را از طریق دفاتر پلیس+۱۰ در سیستم مکتنیزه وظیفه عمومی ثبت نمایند و نسبت به پیگیری وضعیت مشمولیت خود اقدام کنند.

۸ – آیا مشمولین غایب می توانندبرای شرکت در آزمایشات رانندگی و دریافت گواهینامه اقدام نمایند؟
خیر ، زیرا شرکت در آزمایشات رانندگی و اخذ گواهینامه ،منوط به ارائه برگه اعزام بخدمت بدون غیبت یا کارت معافیت یا کارت پایان خدمت یا گواهی صادره از نیروهای مسلح مبنی بر استخدام می باشد.

۹ – واکسن مننژیت و دو گانه تا چند روز قبل از اعزام باید تلقیح شود؟
این واکسن حداقل باید ۱۵ روز قبل از اعزام تلقیح شود مشمولین باید توجه داشته باشند از آنجائیکه عمل تولید Anti body توسط این واکسن صورت گیرد لذا می بایست بین یک تا دو هفته زمان سپری شود و مراکز آموزش از پذیرفتن مشمولانیکه کمتر از این زمان واکسن را تلقیح کرده باشند خودداری خواهند نمود.

۱۰-نحوه به تاخیر انداختن خدمت سربازی مشمولی که برادر دیگرش در خدمت می باشد چگونه است؟
از دو یاسه برادر واجد شرایط اعزام به خدمت یکی از آنان که سن او از دیگران کمتر است به شرطی که خود و برادری که به خدمت رفته است فاقد غیبت باشد با ارائه گواهی اشتغال به خدمت برادر یا برادران دیگر می تواند به تاریخ خاتمه خدمت برادر یا یکی از برادران دفترچه آماده به خدمت در یافت نماید.

 

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

 

منبع:امریه جذبی ستاد کل چیست؟

 

سرباز معلم :شرایط گرفتن امریه سرباز معلم 99 1400-مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -سایت ثبت نام سرباز معلم 99-نحوه گزینش سرباز معلم در سال99-استخدام رسمی سرباز معلم در سال 99-سوالات مصاحبه حضوری سرباز معلم 99-لیست ارگان های امریه سربازی در سال 99-استخدام سرباز معلم های 79 تا 91-مرخصی تحصیلی با احتساب سنوات چیست؟-طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی -

معافیت :بالاترین شماره ضعیفی چشم-معافیت تحصیلی چیست؟-منظور از معافیت تحصیلی چیست؟-استعلام معافیت تحصیلی 99-استعلام معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی به چه صورت است-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 99 - 1400-نحوه و شرایط شرایط معافیت کفالت مادر برای فرزند دوم 99-معافیت مشمولان بالای 30 سال 99-معافیت مادر در سال 99 چه شرایطی دارد-چه مدت بعد از طلاق می توان معافیت کفالت گرفت 99-

کسرخدمت:کدام شهرها کسری خدمت دارند؟-کسری خدمت بعد از قطعنامه-مراحل معافیت یا کسر خدمت به خاطر حضور پدر در منطقه عملیاتی-مدارک لازم برای کسری خدمت 12 روزه-استعلام کسری خدمت ایثارگری-نحوه استعلام کسری خدمت 99-شرایط کسر خدمت سربازی 99-معافیت | آیا قوانین جدید معافیت سربازی در سال 99 تغییر خواهد کرد ؟-قوانین جدید کسری خدمت-

آموزشی:آموزشی کجا میفتم-بهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-جذب مشمولانی که بیش از دو سال غیبت دارند توسط سپاه 99-آدرس پادگان های دوره آموزشی 99-آموزشی مرزبانی چند ماه است؟-مدت خدمت سربازی در سال 99 چند ماه است

خرید خدمت سربازی:خرید خدمت سربازی 99 - 1400-آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گردد-جزئیات طرح خرید خدمت سربازی 99-قانون جدید مدت خدمت سربازی 99-تمدید مهلت پرداخت اقساط جریمه مشمولان غایب 99

کد سخا:نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 99-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی در سال 9-نحوه استعلام اینترنتی وضعیت نظام وظیفه-سامانه سخا سربازی _ نحوه استعلام کد سخا-کد سخا را در سال 99 چگونه دریافت کنیم؟ 





:: برچسب‌ها: امریه جذبی ستاد کل چیست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: