دانلود مدارک لازم برای معافیت کفالت طلاق
نوشته شده توسط : nezam

مشمولان عزیز خدمت سربازی در این مقاله در خصوص مدارک لازم برای معافیت کفالت طلاق مطالبی نوشته ایم و امیدواریم شما دوستانبا خواندن این مقاله به پاسخ تمامی پرسش های خود در خصوص مدارک لازم برای معافیت کفالت طلاق دست پیدا نمایید ....عناوین مهم آمده در این مقاله :

مدارک لازم برای معافیت کفالت چیست؟

شرایط اخذ معافیت کفالت چیست ؟

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,,

 

 

 

مدارک لازم برای معافیت کفالت چیست؟

مدارک لازم برای معافیت کفالت چیست و پس از تکمبل کردن ، آن ها باید به چه سازمانی ارسال شوند ؟ باید قبل از هرچیز بگوییم که معافیت کفالت انواع مختلفی دارد که مشمولین می توانند با داشتن شرایط معافیت کفالت از آن ها استفاده کنند .

به طور کلی چه کسانی می توانند از معافیت کفالت بهره مند شوند ؟

برای رسیدن به پاسخ تمام این سوالات ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید . قبل از هر چیز باید بگوییم مشمول به کسی گفته می شود که سن ۱۸ سالگی خود را به پایان رسانده و از اولین روز ورود به سن ۱۹ سالگی وارد سن مشمولیت شده و باید برای رفتن به سربازی اقدام کرده و مراحل اعزام به خدمت خود را انجام دهند . اما این حرف به ظاهر ساده به نظر می آید . فکر کنید که این مشمولین پس از اعزام به خدمت باید ۲۱ ماه دوره خدمت ضرورت خود را بگذرانند .

امروزه مشمولین قبل از رسیدن به سن مشمولیت به دنبال راه و روشی می گردند تا هرطور که شده از رفتن به سربازی معاف شوند . حال اینکه چگونه معافیت سربازی بگیرند و یا مدارک لازم برای معافیت کفالت آن ها چیست بسی سوال برانگیز است . اما برخی افراد نیز به دنبال راهی هستند تا بتوانند از کسر خدمت استفاده کرده تا حداقل کمی از دوره ی ۲۱ ماهه خدمت را کاهش داده و ۲ تا ۶ ماه کسری خدمت بگیرند .


 

 

انواع مدارک لازم برای معافیت کفالت

مدارک لازم برای معافیت کفالت از مسائل مهمی است که مشمولین باید دقت لازم داشته باشند. قبل از توضیحات درباره مدارک لازم برای معافیت کفالت مشمولین باید کمی راجع به این نوع معافیت اطلاعات کسب کنند . معافیت کفالت به آن دسته از معافیت هایی گفته می شود که مشمولین می خواهند کفالت یکی از اعضای خانواده خود را به عهده گرفته و از آن نگهداری و مراقبت کنند . اما برای گرفتن این نوع معافیت مشمولین قبل از آماده کردن مدارک لازم برای معافیت کفالت باید از شرایط بهره مندی از این نوع معافیت مطلع باشند . ما در اینجا سه شرط اصلی برای بهره مندی از معافیت کفالت را به طور کامل توضیح خواهیم داد .

یکی از شروط اصلی این است که مشمولین باید به سن ۱۹ سالگی رسیده باشند تا بتوانند برای معافیت سربازی کفالت اقدام کرده و پرونده ی آن ها در هیئت رسیدگی در سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا مورد بررسی قرار بگیرد .
شرط دیگر برای اقدام این نوع معافیت ، نداشتن غیبت می باشد . ( منظور از نداشتن غیبت این است که مشمول با ورود به سن مشمولیت برای روشن شدن وضعیت خدمت خود به سازمان های مربوطه مراجعه کنند . اگر هم مشمول از انواع معافیت ها بهره مند می شوند باید پس از ورود به سن مشمولیت درخواست معافیت خود را از طریق دفاتر الکترونیک انتظامی یا همان پلیس + ۱۰ ثبت کند .
شرط سوم این است که مشمول باید تنها مراقب و نگهدارنده ی اعضای خانواده ی خود باشد تا بتوانند مدارک لازم برای معافیت کفالت را ارائه داده و از این نوع معافیت بهره مند شود

 

 

شرایط اخذ معافیت کفالت چیست ؟

اگر پدر بالای 60 سال باشد ؛ طبق قانون.اگر مادر همسر خود را یا از دست داده باشد یا طلاق گرفته باشد. یعنی درکل فاقد همسر باشد می توان برای معافیت کفالت اقدام کرد.اگر پدربزرگ فرد مشمول بیش از 70 سال سن داشته باشد و فرزند پسر نداشته باشد و طبق نظر پزشک نیازمند مراقب باشد کمیسیون نظام وظیفه رأی به اخذ معافیت کفالت می نماید.

برای گرفتن کفالت مادر بزرگ زمانی این کار امکان پذیر خواهد بود که ،‌ مادر بزرگ او همسر یا فرزند پسر نداشته باشد.دسته بندی معافیت کفالت به این صورت می باشد که باید بدانید از کدام راه می خواهید معافیت کفالت بگیرید. عده ای هستند که شرایطشان به این صورت است که می خواهند از طریق پدر معافیت کفالت بگیرند . عده ای دیگر نیز می خواهند معافیت کفالت مادر خود را بسته به این که پدر فوت کرده باشد و یا پدر و مادر از هم دیگر جدا شده باشند می خواهد معافیت بگیرد.این دو مورد فوق الذکر دارای مدارک متفاوتی است و افراد برای دانستن مدارک لازم برای معافیت کفالت باید موارد زیر را دنبال نمایند .

 

 

 

مدارک لازم برای معافیت کفالت پدر چه می باشد؟

برای آنکه مدارک شما کامل باشد و بتوانید به راحتی معافیت کفالت پدر خود را دریافت کنید باید مدارکی را تهیه کنید که مجموع این مدارک 10 عدد می باشد ولی در این مقاله ما به چند نمونه از این مدارک اشاره خواهیم کرد.

اول آنکه باید تصویر شناسنامه پدر و مادر مشمول همراهش باشد.

باید تصویر شناسنامه خواهر و برادر مشمول در صورت وجود همراه فرد باشد و چنانچه هر یک از آن ها در قید حیات نبودند باید برگ فوت آنان همراه شخص باشد.

عکس پدر فرد متقاضی بایستی توسط کلانتری محل تأیید و گواهی شود.

 

 

 

مدارک لازم برای معافیت کفالت مادر چه می باشد؟

اگر همسر او فوت شده باشد باید گواهی فوت به همراه داشت

تصویر شناسنامه مادر

طلاقنامه مادر چنانچه مادر او طلاق گرفته باشد و بخواهد برای معافیت کفالت مادر مطلقه اقدام نماید.

تصویر شناسنامه پدر چنانچه مادر از پدر جدا شده باشد.

تصویر شناسنامه های خواهر و برادر فرد مشمول

مدارک لازم برای معافیت کفالت برادر

تصویر شناسنامه برادر بیمار مشمول

تصویر شناسنامه سایر برادران مشمول

برگ تحقیق وضعیت





معافیت کفالت سربازی شرایط و مدارک

معافیت کفالت سربازی چیست شاید سوالی باشد که ذهن متقاضیان اخذ معافیت کفالترا به خود مشغول ساخته است . معافیت کفالت سربازی چیست پاسخی را می تواند به متقاضیان بدهد که دربرگیرنده شرایط معافیت کفالتو نحوه دریافتمعافیت کفالت است .به طور کلی ، یکی از راههای معاف شدن از دوره خدمت سربازی نظام وظیفه، اخذ معافیت کفالت می باشد . تمام افراد متقاضی نمی توانند موفق به اخذ معافیت کفالت شوند . برای اخذ معافیت کفالت متقاضیان باید از شرایط معافیت کفالت و نحوه دریافت معافیت کفالت آگاهی کامل داشته باشند .

 

 

 

انواع معافیت کفالت

معافیت کفالت سربازی چیست سوالی است که در ابتدای پاسخ به آن ، می توان انواع معافیت کفالت را بیان کرد . معافیت کفالت انواع مختلفی دارد که متقاضیان بر اساس نوع معافیت کفالت مربوطه، اقدام به اخذ آن می نمایند .مشاوره معافیت کفالت راهنمایی است برای دانستن اطلاعاتی در زمینه معافیت از سربازی، که می تواند مفید و موثر واقع شود .

 

 

 

 

شرایط احراز انواع معافیت کفالت 

متقاضیان برای اینکه بتوانند موفق به اخذ معافیت کفالت مربوطه شوند، باید از شرایط معافیت کفالت آگاهی کامل داشته باشند . همچنین برای یافتن پاسخی جامع برای سوال ” معافیت کفالت سربازی چیست ” ، باید از جزئیات معافیت کفالت و قوانین معافیت کفالت آگاهی کامل داشته باشند . برای مثال ، یکی از شرایط احراز معافیت کفالت این است که، مشمول یگانه مراقب و نگهدارنده شخص مکفول باشد .

 

 

 

 

شرايط احراز انواع معافيت كفالت

فرد به سن مشموليت رسيده باشد . (18سال تمام) و فرد فاقد غيبت باشد . همچنین درمعافيت پدر بزرگ ومادربزرگ، مكفول فاقد نوه پسر بالاي 18سال سالم ديگري باشد . و پدربزرگ مشمول فرزندی اعم از ذکور و اناث نداشته باشد . و پدر بزرگ مشمول برابر نظريه شوراي پزشكي وظفه عمومي قادر به اداره امور خود نباشد . در مورد کفالت خواهر ، خواهر مشمول فاقد همسر (فوت یا طلاق)باشد . خواهر فاقد فرزند ذکور سالم باشد . در مورد فرزند صغیر، همسر مشمول فوت کرده باشد . و از او دارای فرزند صغیر باشد . یا همسر مشمول بعد از ازدواج معلول شده و نیازمند مراقبت باشد .

 

 

 

نکات قابل توجه در مورد انواع معافیت کفالت

برای اینکه مشمولین بتوانند پاسخی جامع برای معافیت کفالت سربازی چیست بیابند، نیاز است که از نکات معافیت کفالت آگاهی کامل داشته باشند . ما در اینجا به چند نمونه از نکات اشاره خواهیم کرد .

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مرکز مشاوره سامانه صدای مشاور دانش تماس حاصل نمایند . مشمولین در حین استفاده از معافیت تحصیلی می توانند تقاضای معافیت کفالت نمایند . همچنین فرد متقاضی باید به سن مشمولیت رسیده باشد . آگاهی از اخبار معافیت کفالت پیش زمینه ای است برای کسب اطلاعات جامع در اخذ انواع معافیت کفالت .


 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

منبع:مدارک لازم برای معافیت کفالت طلاق

 

 

سرباز معلم :شرایط گرفتن امریه سرباز معلم 99 1400-مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -سایت ثبت نام سرباز معلم 99-نحوه گزینش سرباز معلم در سال99-استخدام رسمی سرباز معلم در سال 99-سوالات مصاحبه حضوری سرباز معلم 99-لیست ارگان های امریه سربازی در سال 99-استخدام سرباز معلم های 79 تا 91-مرخصی تحصیلی با احتساب سنوات چیست؟-طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی -

معافیت :بالاترین شماره ضعیفی چشم-معافیت تحصیلی چیست؟-منظور از معافیت تحصیلی چیست؟-استعلام معافیت تحصیلی 99-استعلام معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی به چه صورت است-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 99 - 1400-نحوه و شرایط شرایط معافیت کفالت مادر برای فرزند دوم 99-معافیت مشمولان بالای 30 سال 99-معافیت مادر در سال 99 چه شرایطی دارد-چه مدت بعد از طلاق می توان معافیت کفالت گرفت 99-

کسرخدمت:کدام شهرها کسری خدمت دارند؟-کسری خدمت بعد از قطعنامه-مراحل معافیت یا کسر خدمت به خاطر حضور پدر در منطقه عملیاتی-مدارک لازم برای کسری خدمت 12 روزه-استعلام کسری خدمت ایثارگری-نحوه استعلام کسری خدمت 99-شرایط کسر خدمت سربازی 99-معافیت | آیا قوانین جدید معافیت سربازی در سال 99 تغییر خواهد کرد ؟-قوانین جدید کسری خدمت-

آموزشی:آموزشی کجا میفتم-بهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-جذب مشمولانی که بیش از دو سال غیبت دارند توسط سپاه 99-آدرس پادگان های دوره آموزشی 99-آموزشی مرزبانی چند ماه است؟-مدت خدمت سربازی در سال 99 چند ماه است

خرید خدمت سربازی:خرید خدمت سربازی 99 - 1400-آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گردد-جزئیات طرح خرید خدمت سربازی 99-قانون جدید مدت خدمت سربازی 99-تمدید مهلت پرداخت اقساط جریمه مشمولان غایب 99

کد سخا:نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 99-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی در سال 9-نحوه استعلام اینترنتی وضعیت نظام وظیفه-سامانه سخا سربازی _ نحوه استعلام کد سخا-کد سخا را در سال 99 چگونه دریافت کنیم؟ 





:: برچسب‌ها: دانلود مدارک لازم برای معافیت کفالت طلاق ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: