جزئیات کسری خدمت جبهه پدر
نوشته شده توسط : nezam

تمام افرادی که فرزندان جانبازان و ایثارگران هستند برای ثبت نام و استفاده از مقررات و ضوابطکسری خدمت، باید به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی یا همان پلیس + ۱۰ مراجعه کرده و درخواست خود را به ثبت برسانند...عزیزان مشمول خدمت سربازی در این مقاله در خصوص کسری خدمت سربازی پدر مطالبی نوشته ایم و امیدواریم این مقاله هم مورد رضایت وتوجه همه شما دوستان قرار گیرد ....

 

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,,

 

 

 

انواع کسری خدمت

بر اساس قانون خدمت وظیفه عمومی ، انواع کسری خدمت به شرح زیر می باشد:

کسرخدمت ایثارگران
کسر خدمت مناطق امنیتی و مناطق محروم و بد آب و هوا
کسر خدمت فرزند
کسر خدمت نخبگان
کسر خدمت مشمولان و سربازان جانباز

 

 

شرایط کسری خدمت ایثارگران

آن دسته از مشمولانی که سابقه ایثارگری والدین آن ها به حد نصاب معافیت از خدمت سربازی نمی رسد بر اساس آیین نامه ستاد کل نیروهای مسلح ، می توانند طبق شرایط زیر از تسهیلات کسری خدمت بهره مند شوند.

ایثارگرانی که حدنصاب معافیت یک فرزند را ندارند می توانند برای دریافت کسری خدمت فقط یک فرزند خود اقدام نمایند.
اگر رزمنده ای در بیش از یک سازمان دارای سابقه حضور در جبهه و جانبازی است ، چنانچه جمع آن مدت به حدنصاب معافیت یک فرزند برسد ، باید هر یک از این سازمان ها به طور جداگانه مدت جبهه و جانبازی را به سازمان وظیفه عمومی ارائه نمایند تا توسط این سازمان تجمیع شود.

نکته: اگر تجمیع مدت جبهه و جانبازی به حدنصاب معافیت یک فرزند نرسد و فرد ایثارگر متقاضی دریافت کسرخدمت برای فرزند خود باشد ، هر یک از سازمان ها باید به صورت مجزا برای فرزند مشمول ، کسری خدمت صادر نمایند.

تبصره 1: آن دسته از خانواده هایی که فرزند پسر دو یا چند قلو دارند چنانچه به صورت همزمان به خدمت سربازی اعزام شوند در صورت درخواست ، امکان تقسیم کسری خدمت بین آن ها وجود دارد.

تبصره 2: برای مشمولان ایثارگر که غیبت نداشته اند ، به ازای هر درصد جانبازی ، هر ماه اسارت و هر ماه رزمندگی به مدت 12 روز از کسر خدمت برخوردار می شوند.

 

 

 

شرایط کسر خدمت مناطق امنیتی و مناطق محروم و بد آب و هوا

خدمت سربازی در بعضی از مناطق کشور سختی ها و دشواری هایی را به همراه دارد. به همین علت سازمان نظام وظیفه تسهیلاتی را برای مشمولانی که در مناطق مرزی ، مناطق محروم و یا بد آب و هوا در حال خدمت سربازی هستند در نظر گرفته است.آن دسته از سربازان غیربومی که در مناطق امنیتی و مرزی در حال خدمت سربازی هستند از 3 ماه کسر خدمت برخوردار خواهند بود و به جای 21 ماه ، 18 ماه خدمت خواهند کرد.افرادی که در مناطق محروم و بد آب و هوا مشغول به خدمت مقدس سربازی هستند نیز مشمول 2 ماه کسری خدمت خواهند بود و 19 ماه خدمت خواهند کرد.

 

 

 

شرایط کسر خدمت فرزند

بر اساس آیین نامه خدمت وظیفه عمومی ، تسهیلاتی برای مشمولانی که متاهل و دارای فرزند هستند در نظر گرفته شده است. بر اساس آخرین آیین نامه خدمت نظام وظیفه ، به ازای هر فرزند ، 3 ماه از مدت خدمت کم خواهد شد.

 

 

 

شرایط کسر خدمت نخبگان

بر اساس توصیه فرمانده معظم کل قوا ؛ مقام معظم رهبری ؛ در ارتباط با تولید و توسعه علم و نظریه پردازی در کشور ، بنیاد نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح ، اقدام به کارگیری عده ای از مشمولان برای انجام پروژهای تحقیقاتی و استفاده بهینه از سرمایه انسانی در بخش های مختلف علمی و تحقیقاتی می نماید.

پروژه های تحقیقاتی این افراد مورد بررسی و ارزیابی توسط هیئت داوران قرار می گیرد و در صورت به تایید رسیدن ، مشمول امتیازاتی از قبیل کسر خدمت و یا پس از طی دوره آموزش کارت پایان خدمت دریافت می نمایند.البته ناگفته نماند که این دسته از مشمولان می توانند پروژه تحقیقاتی خود را در حین تحصیل سپری کرده و از امتیازات آن استفاده کنند. لازم به ذکر است که کسر خدمت این مشمولان از طریق سیستم ارتباطی بنیاد نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا ثبت می گردد.

 

 

جزئیات کسری خدمت جبهه پدر

کسری خدمت جبهه پدر چیست و شامل چه افرادی خواهد شد ؟ قبل از توضیحات در مورد مسائلی مانند کسری خدمت جبهه پدر ، مدت زمان کسری خدمت ، مدارک مورد نیاز کسری خدمت سربازی و معافیت های مختلف باید مشمولین بدانند که رفتنبه خدمت سربازی امری واجب برای همه ی پسران در کشور می باشد . نه تنها ایران بلکه بسیاری از کشورهای دیگر نیز از این قانون در کشور خود استفاده می کنند . برای کسری خدمت باید به مشاوره نظام وظیفه بپردازید.

در ایران نیز این قانون برای پسرانی که به سن ۱۸ سال می رسند واجب می شود . اما باعث خوشحالی درصد زیادی از جوانان است که می توانند از برخی قوانین استفاده کرده و به خدمت سربازی نروند . یا برخی دیگر با رعایت قانون می توانند از انواع کسری خدمت مانند کسری خدمت جبهه پدر ، کسری خدمت نخبگان ، کسری خدمت متاهلین دارای فرزند ، کسری خدمت بسیجان فعال و سایر کسری های خدمت سربازی استفاده کنند .

 

 

قوانین کسری خدمت جبهه پدر

قوانین کسری خدمت جبهه پدر اگر چه در سال های اخیر با تغییراتی همراه بوده است . اما فرزندان ایثارگر و جانبازان و آزادگان می توانند با ارائه ی مدارک کسری خدمت ایثاگری ، از قوانین کسری خدمت جبهه پدر استفاده کرده و کسری خدمت بگیرند . اما این قوانین کسری خدمت جبهه پدر دارای شرایط خاصی می باشد که مشمولین باید از آن ها مطلع شوند .مشمولین برای استفاده از قوانین و مقررات کسری های خدمت جبهه والدینباید مدارک و مستندات آن را از اداره مربوطه دریافت کرده و سپس این مستندات باید به سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا تخویل داده شود . این مورد یکی از مهم ترین قوانین و ضوابط کسری خدمت محسوب می شود . زیرا با نبود مستندات مشمولین نمی توانند از این قوانین و شرایط بهره مند بوده و از کسری های خدمت جبهه برای والدین استفاده کنند .

 

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

منبع:کسری خدمت سربازی پدر

 

 

سرباز معلم :شرایط گرفتن امریه سرباز معلم 99 1400-مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -سایت ثبت نام سرباز معلم 99-نحوه گزینش سرباز معلم در سال99 -استخدام رسمی سرباز معلم در سال 99-سوالات مصاحبه حضوری سرباز معلم 99-لیست ارگان های امریه سربازی در سال 99-استخدام سرباز معلم های 79 تا 91-مرخصی تحصیلی با احتساب سنوات چیست؟-طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی -

معافیت :بالاترین شماره ضعیفی چشم-معافیت تحصیلی چیست؟-منظور از معافیت تحصیلی چیست؟-استعلام معافیت تحصیلی 99-استعلام معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی به چه صورت است-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 99 - 1400-نحوه و شرایط شرایط معافیت کفالت مادر برای فرزند دوم 99-معافیت مشمولان بالای 30 سال 99-معافیت مادر در سال 99 چه شرایطی دارد-چه مدت بعد از طلاق می توان معافیت کفالت گرفت 99-

کسرخدمت:کدام شهرها کسری خدمت دارند؟-کسری خدمت بعد از قطعنامه-مراحل معافیت یا کسر خدمت به خاطر حضور پدر در منطقه عملیاتی-مدارک لازم برای کسری خدمت 12 روزه-استعلام کسری خدمت ایثارگری-نحوه استعلام کسری خدمت 99-شرایط کسر خدمت سربازی 99-معافیت | آیا قوانین جدید معافیت سربازی در سال 99 تغییر خواهد کرد ؟-قوانین جدید کسری خدمت-

آموزشی:آموزشی کجا میفتم-بهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-جذب مشمولانی که بیش از دو سال غیبت دارند توسط سپاه 99-آدرس پادگان های دوره آموزشی 99-آموزشی مرزبانی چند ماه است؟-مدت خدمت سربازی در سال 99 چند ماه است

خرید خدمت سربازی:خرید خدمت سربازی 99 - 1400-آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گردد-جزئیات طرح خرید خدمت سربازی 99-قانون جدید مدت خدمت سربازی 99-تمدید مهلت پرداخت اقساط جریمه مشمولان غایب 99

کد سخا:نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 99-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی در سال 9-نحوه استعلام اینترنتی وضعیت نظام وظیفه-سامانه سخا سربازی _ نحوه استعلام کد سخا-کد سخا را در سال 99 چگونه دریافت کنیم؟ 





:: برچسب‌ها: جزئیات کسری خدمت جبهه پدر ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: