مزایای عضویت در سامانه سحاب بسیجیان
نوشته شده توسط : nezam

دوستان عزیز در این مقاله هدف اصلی ما توضیح در خصوص سحاب بسیجیان میباشد اما ترجیحا این مقاله را به صورت مفصل در خصوص سامانه سحاب نوشته ایم تا شما خواننده محترم اطلاعات جامعی در خصوص سحاب در بانکداری و همچنین سحاب بسیجیان که موضوع اصلی این مقاله میباشد کسب کرده باشیدعناوین مهم این مقاله :

شرایط عضویت سامانه سحاب بسیجیان

مزایای عضویت در سامانه سحاب بسیجیان

 

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,,

 

 

 

شرایط عضویت سامانه سحاب بسیجیان

بسیجیانی که حداقل یک سال بطور‌مستمر عضو رده‌های مقاومت بوده و همچنان به صورت بسیجی فعال ادامه‌خدمت می‌دهند .
بسیجیانی که بیش از سه ماه در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشته‌اند و همچنان به صورت بسیجی فعال ادامه‌خدمت می‌دهند
عدم عضویت در سایر صندوق های ذخیره
تبصره : اولویت عضوگیری بر اساس سیاست ها و ماموریت های سازمان بسیج می باشد. 

 

 

 

مزایای عضویت در سامانه سحاب بسیجیان

حق عضویت هایسالانه پرداختی توسط عضو پس از اتمام دوره عضویت به حساب فرد واریز خواهد شد.
پرداختسود متعلق بهحق عضویت هایواریزی سالانه اعضاء.
سالانه بر اساس سود آوری صندوق مبلغی به عنوان سرانه خدمات رفاهیعضو تعیین می گردد که اعضای محترم می توانند بر اساس سرانه رفاهی خود از خدمات متنوع صندوق بهره مند گردند.
مشارکت معنویاعضاء در پرداختهای قرض الحسنه صندوق به بسیجیان عضو .
بهره مندی از خدمات، گردشگری، فروشگاهی، بیمه و تسهیلات در طول دوره

 

 

خدمات پیش بینی شده در صندوق ذخیره بسیجیان

صندوق ذخیره بسیجیان در راستای ارائه خدمات حمایتی و اقتصادی به بسیجیان عضو صندوق، علاوه بر واریز مبالغ حق عضویت واریزی و سود متعلقه به حساب عضو در پایان دوره عضویت، نسبت به سرانه خدمات رفاهی سالانه به ارائه خدمات در حوزه های ذیل خواهد پرداخت:

ارایه خدمات در حوزه بیمه
ارائه تسهیلات قرض الحسنه
ارائه خدمات فروشگاهی
ارائه خدمات گردشگری
ارائه خدمات علمی و آموزشی
ارائه خدمات در حوزه توانمند سازی طرحهای اقتصادی و دانش بنیان و تعاونی های بسیجیان عضو صندوق 

 



صندوق ذخیره بسیجیان

بیمه تکمیلی برای هر فرد حدود یک میلیون تومان می باشد، اما ۹۳۰ هزار تومان را سازمان پرداخت می کند و مابقی را افراد می پردازند. به گزارش اول فارس ، دکتر سید علی اکبر اشراقی مدیر صندوق ذخیره بسیجیان فارس با بیان اینکه از  کلیه خدمات به رزمندگان، بسیجیان مدیر صندوق ذخیره بسیجیان فارس گفت: بیمه تکمیلی برای هر فرد حدود یک میلیون تومان می باشد، اما ۹۳۰ هزار تومان را سازمان پرداخت می کند و مابقی را افراد می پردازند.

دکتر سید علی اکبر اشراقی مدیر صندوق ذخیره بسیجیان فارس با بیان اینکه از سال ۹۸ کلیه خدمات به رزمندگان، بسیجیان و معیشت بگیران به صندوق ذخیره بسیجیان واگذار شده است، اظهار داشت: کلیه خدمات رفاهی بسیجیان منوط به ثبت اطلاعات در سامانه سحاب (سامانه حمایتی اجتماعی بسیجیان) است.

 

 

 

سحاب چیست؟

دوستان عزیز در این مقاله هدف اصلی ما توضیح در خصوص سحاب بسیجیان میباشد اما ترجیحا این مقاله را به صورت مفصل در خصوص سامانه سحاب نوشته ایم تا شما خواننده محترم اطلاعات جامعی در این خصوص کسب کرده باشید یکی از سامانه‌های بانکداری الکترونیک، سامانه حواله بین بانکی است. سحاب سامانه‌ای است که به مشتریان بانک امکان می‌دهد با استفاده از کارت خود بتوانند به هر بانک دیگر عضو مرکز «شتاب» حواله کنند. گفتنی است، استفاده از این سامانه بر اساس مبلغ کارت به کارت بین ۵۰۰ تومان تا ۳ هزار و ۳۰۰ تومان کارمزد دارد.

 

 

 

 

ویژگی‌های سحاب در بانک

استفاده از سحاب هم در شعبه و هم در خوپردازها و هم در اینترنت بانک میسر است.

برای استفاده از خدمات سحاب در شعبه، از دستگاه کارتخوان (pin pad) و منوی تحویلداری استفاده می شود.

برای استفاده از خدمات «سحاب در شعب، مشتری باید فرم مخصوص انتقال را تکمیل کند.

حواله های «سحابی» فقط با کارت امکانپذیر است.

سقف سحاب چقدر است؟

سقف حواله کارت به کارتی بین بانکی «سحابی» از طریق خودپردازها و اینترنت بانک برای هر کارت در هر شبانه روز معادل ۳ میلیون تومان است.

سقف حواله کارت به کارتی بین بانکی«سحابی» ‌ از طریق شعب برای هر کارت در هر شبانه روز معادل ۱۵ میلیون تومان است.

کارمزد کارت به کارت:

بنابراین تا مبلغ یک میلیون تومان کارت به کارت، ۵۰۰ تومان و به ازای هر یک میلیون اضافه، ۲۰۰ تومان به کارمزد افزوده می شود.

در سامانه حواله الکترونیک بین بانکی (سحاب) امکان بررسی محدود مشخصات انتقال گیرنده پیش از عمل انتقال وجود دارد.

انتقال به صورت آنی صورت پذیرفته و وجه بلافاصله به حساب انتقال گیرنده منتقل می شود، پس از انجام انتقال، نتیجه به صادرکننده دستور پرداخت اعلام می شود.

تسویه بین بانکی از طریق مرکز «شتاب» و پس از تصفیه کلیه تبادلات روزانه مرکز مزبور صورت می گیرد. امکان برگشت دستور پرداخت در «سحاب» وجود ندارد.

 

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "




منبع:سامانه سحاب چیست؟

 

 

سرباز معلم :شرایط گرفتن امریه سرباز معلم 99 1400-مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -سایت ثبت نام سرباز معلم 99-نحوه گزینش سرباز معلم در سال99-استخدام رسمی سرباز معلم در سال 99-سوالات مصاحبه حضوری سرباز معلم 99-لیست ارگان های امریه سربازی در سال 99-استخدام سرباز معلم های 79 تا 91-مرخصی تحصیلی با احتساب سنوات چیست؟-طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی -

معافیت :بالاترین شماره ضعیفی چشم-معافیت تحصیلی چیست؟-منظور از معافیت تحصیلی چیست؟-استعلام معافیت تحصیلی 99-استعلام معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی به چه صورت است-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 99 - 1400-نحوه و شرایط شرایط معافیت کفالت مادر برای فرزند دوم 99-معافیت مشمولان بالای 30 سال 99-معافیت مادر در سال 99 چه شرایطی دارد-چه مدت بعد از طلاق می توان معافیت کفالت گرفت 99-

کسرخدمت:کدام شهرها کسری خدمت دارند؟-کسری خدمت بعد از قطعنامه-مراحل معافیت یا کسر خدمت به خاطر حضور پدر در منطقه عملیاتی-مدارک لازم برای کسری خدمت 12 روزه-استعلام کسری خدمت ایثارگری-نحوه استعلام کسری خدمت 99-شرایط کسر خدمت سربازی 99-معافیت | آیا قوانین جدید معافیت سربازی در سال 99 تغییر خواهد کرد ؟-قوانین جدید کسری خدمت-

آموزشی:آموزشی کجا میفتم-بهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-جذب مشمولانی که بیش از دو سال غیبت دارند توسط سپاه 99-آدرس پادگان های دوره آموزشی 99-آموزشی مرزبانی چند ماه است؟-مدت خدمت سربازی در سال 99 چند ماه است

خرید خدمت سربازی:خرید خدمت سربازی 99 - 1400-آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گردد-جزئیات طرح خرید خدمت سربازی 99-قانون جدید مدت خدمت سربازی 99-تمدید مهلت پرداخت اقساط جریمه مشمولان غایب 99

کد سخا:نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 99-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی در سال 9-نحوه استعلام اینترنتی وضعیت نظام وظیفه-سامانه سخا سربازی _ نحوه استعلام کد سخا-کد سخا را در سال 99 چگونه دریافت کنیم؟ 





:: برچسب‌ها: مزایای عضویت در سامانه سحاب بسیجیان ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: