امتیازات اعضای بسیج دانش آموزی
نوشته شده توسط : nezam

همانطور که ذکر گردید، استفاده از این سهمیه مزایای زیادی برای داوطلبان در تمامی مقاطع تحصیلی خواهد داشت. به همین دلیل نحوه دریافت کد دوازده رقمی بسیج فعال از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد. بنابراین نحوه استفاده از سامانه دریافت کد رهگیری بسیج فعال از جمله موارد با اهیمت می باشد. همچنین خوشبختانه امکان استفاده از سهمیه بسیج فعال برای داوطلبان در هر یک از رشته ها وجود خواهخد داشت.عزیزان همراه سایت در این مقاله در خصوص امتیازات اعضای بسیج دانش آموزی مطالبی نوشته ایم تا شما دوستان با خواندن این مقاله به پاسخ تمامی پرسش های خود در خصوص امتیازات اعضای بسیج دانش آموزی دست پیدا نمایید ....

 

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,,

 

 

 

امتیازات اعضای بسیج دانش آموزی

1- كلیه اعضای بسیج دانش آموزی بر اساس ماده 64 قانون استخدامی سپاه می توانند از امیتاز كسری دو ماه خدمت سربازی استفاده نمایند ، مشروط بر اینكه علاوه بر گذراندن آموزش آمادگی دفاعی مدارس در اردوی آموزشی متمركز 15 روزه بسیج كه معادل آموزش تكمیلی محسوب می شود، شركت نمایند.


2- براساس مفاد آیین نامه اجرایی ماده 201 قانون مقررا ت استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امتیازاتی به شرح ذیل به بسیجیان تعلق می گیرد.


ماده 10 . آیین نامه .بسیجیانی كه حداقل دارای مدرك تحصیلی دیپلم و حایز یكی از شرایط زیر باشند، مشمول قانون ایجاد تسهیلات برای ورود رزمندگان و جهاد گران داوطلب بسیجی به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی كشور –مصوب 1374 و آیین نامه اجرایی آن هستند:
الف. بسیجیانی كه موفق به حفظ حداقل (15) جزء قرآن كریم یا 3/1نهج البلاغه شده یارتبه اول حفظ و قرائت قرآن كریم را در سطح كشور كسب كنند.
ب. بسیجیانی كه دارای درجه رزمجو و بالاتر بوده وحداقل (100)امتیاز داشته باشند.
ج. بسیجیانی كه به دلیل ابراز رشادت و شایستگی موفق به اخذمدال از فرماندهی معظم كل قوا شده یا می شوند.
د. بسیجیانی نمونه ( در هر سال و در هر استان یك نفر )
ه. بسیجیانی كه در زمینه های علمی ، فرهنگی و ورزشی رتبه اول را دركشور كسب كنند.
ماده 11. وزارت آموزش و پرورش موظف است كلیه خدمات مدارس ایثارگران را به بسیجیانی كه حداقل (50) امتیاز كسب كرده باشند ، ارائه نماید و كلاس های تقویتی به منظور تقویت بنیه علمی آنان برای ورود به مراكز آموزش عالی كشور تشكیل دهد.
3- اعضای بسیبج دانش آموزی می توانند بر اساس میزان همكاری خود با واحد مقاومت از امتیازات شركت در اردوهای آموزشی ، علمی و فرهنگی استفاده نمایند.
4- كلیه برنامه ها و مراحل جذب ، آموزش و سازماندهی اعضاء متناسب با سطح تحصیلی و خصوصیات روحی ، روانی ، جسمی و علاقمندی دانش آموزان ارائه و به اجرا در می آید.


 

معرفی سامانه دریافت کد رهگیری بسیج فعال

چنانچه مایل به ثبت نام در کنکور سراسری می‌باشید، باید بدانید در صورت دارا بودن سهمیه بسیج ، خواهید توانست در آزمون سراسری با استفاده از سهمیه بسیج فعال از امتیازات ویژه‌ای برخوردار شوید. با توجه به سامانه دریافت کد رهگیری بسیج فعال امکان دریافت کد بسیج فعال برای تمامی داوطلبان فراهم شده است و با استفاده از وارد نمودن این کد خواهید توانست از این امتیازات استفاده نمایید.خوشبختانه سهیمه بسیج فعال برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد و همچنین پذیرش در هر یک از رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد و همچنین دانشگاه‌های روزانه کاربرد دارد. امتیازاتی که برای تمامی اعضای بسیج فعال در نظر گرفته می‌شود بسته به مدت فعالیت و همچنین بسته به زمان فعالیت متفاوت خواهد بود و همچنین میزان تأثیر آن نیز در کنکور دارای تفاوت‌هایی می‌باشد.

اگر بخواهیم به معرفی سامانه دریافت کد رهگیری بسیج فعال بپردازیم ، باید بگوییم که این سامانه در واقع از جمله سامانه‌هایی است که نیاز به مراجعه حضوری را برای کلیه داوطلبان را از بین برده است. با توجه به سامانه استعلام سابقه بسیج فعال می‌توانید از میزان فعالیت و امتیازات خود و جمع تمامی امیتزات ف همچنین مدت زمان خدمت به صورت دقیق اطلاع یابید. در ادامه به نحوه دریافت کد رهگیری بسیج فعال + سامانه دریافت سابقه بسیج فعال اشاره خواهیم نمود.



 

 


  " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

منبع:امتیازات اعضای بسیج دانش آموزی

 

 

سرباز معلم :شرایط گرفتن امریه سرباز معلم 99 1400-مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -سایت ثبت نام سرباز معلم 99-نحوه گزینش سرباز معلم در سال99-استخدام رسمی سرباز معلم در سال 99-سوالات مصاحبه حضوری سرباز معلم 99-لیست ارگان های امریه سربازی در سال 99-استخدام سرباز معلم های 79 تا 91-مرخصی تحصیلی با احتساب سنوات چیست؟-طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی -

معافیت :بالاترین شماره ضعیفی چشم-معافیت تحصیلی چیست؟-منظور از معافیت تحصیلی چیست؟-استعلام معافیت تحصیلی 99-استعلام معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی به چه صورت است-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 99 - 1400-نحوه و شرایط شرایط معافیت کفالت مادر برای فرزند دوم 99-معافیت مشمولان بالای 30 سال 99-معافیت مادر در سال 99 چه شرایطی دارد-چه مدت بعد از طلاق می توان معافیت کفالت گرفت 99-

کسرخدمت:کدام شهرها کسری خدمت دارند؟-کسری خدمت بعد از قطعنامه-مراحل معافیت یا کسر خدمت به خاطر حضور پدر در منطقه عملیاتی-مدارک لازم برای کسری خدمت 12 روزه-استعلام کسری خدمت ایثارگری-نحوه استعلام کسری خدمت 99-شرایط کسر خدمت سربازی 99-معافیت | آیا قوانین جدید معافیت سربازی در سال 99 تغییر خواهد کرد ؟-قوانین جدید کسری خدمت-

آموزشی:آموزشی کجا میفتم-بهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-جذب مشمولانی که بیش از دو سال غیبت دارند توسط سپاه 99-آدرس پادگان های دوره آموزشی 99-آموزشی مرزبانی چند ماه است؟-مدت خدمت سربازی در سال 99 چند ماه است

خرید خدمت سربازی:خرید خدمت سربازی 99 - 1400-آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گردد-جزئیات طرح خرید خدمت سربازی 99-قانون جدید مدت خدمت سربازی 99-تمدید مهلت پرداخت اقساط جریمه مشمولان غایب 99

کد سخا:نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 99-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی در سال 9-نحوه استعلام اینترنتی وضعیت نظام وظیفه-سامانه سخا سربازی _ نحوه استعلام کد سخا-کد سخا را در سال 99 چگونه دریافت کنیم؟ 





:: برچسب‌ها: امتیازات اعضای بسیج دانش آموزی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: