کسری خدمت از طریق بسیج
نوشته شده توسط : nezam

عزیزان مشمول در این مقاله در خصوص سامانه کسری خدمت مطالبی نوشته ایم و امیدواریم این مقاله هم مورد رضایت و توجه همه شما دوستان همراه قرار گیرد ...عناوین مهم آمده در این مقاله :

سامانه استعلام کسری خدمت

استعلام کسری خدمت سربازی از طریق ایثارگری پدر

 

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,,

 

 

 

سامانه استعلام کسری خدمت

براساس قوانین مصوبه ی کشور هر پسری موظف می باشد تا سن 30 سالگی ، 2 سال از خدمت خود را در خدمت دولت بگذراند . با توجه به شرایط فعلی جوانان ، گذراندن 2 سال در خدمت دولت بدون دریافت هیچ مبلغی واقعا سخت و کاری بیهوده تلقی می شود.به همین دلیل یکی از دغدغه های جوانان کشور ، گذراندن دوره ی سربازی و طول مدت آن می باشد . لذا اولین قدمی که باید بردارند ، ورود به سامانه استعلام کسری خدمت سربازی و اطلاع از کسری مربوط به پرونده خود می باشد.




 

استعلام کسری خدمت سربازی از طریق ایثارگری پدر

به اشتباه بعضی ها تصور می کنند که کسری خدمت فقط به کسانی تعلق می گیرد که فرزند شهید ، آزاده یا جانباز باشند . ولی این تفکر غلط است . منظور از ایثارگر ، یعنی کسی که در جهه حضور داشته باشد (حتی کسانی که در جنگ اتفاقی برایشان نیافتاده است) . برای استعلام کسری خدمت از طریق ایثارگری پدر به طور دقیق می بایست ابتدا به سازمان نظام وظیفه رجوع کنید یا با کارشناسان با تجربه ی ما در این حوزه تماس بگیرید .

 

 

 

کسری خدمت از طریق بسیج

بسیج به غیر از مزایایی که در کسری خدمت دارد مزایایی از قبیل اولویت قرار گرفتن در استخدام شرکت های دولتی ، افزایش حقوق در شرکت های دولتی ، شرکت در اردوهای تفریحی و……. را نیز دارد . یعنی شما با گذراندن دوره های بسیج علاوه بر اینکه از خدمت سربازی خود کم می کنید می توانید از مزایای دیگر آن نیز برخوردار شوید .شما پس از دریافت کارت فعال با ارائه ی آن به سازمان نظام وظیفه و اداره های مربوطه و اقدام از طریق پلیس +10 ، می توانید درخواست کسری خدمت خود را صادر کنید .

 

 

 

استعلام کسری خدمت سربازی بسیج

قوانین مربوط به کسری خدمت سربازی هر ساله توسط سازمان نظام وظیفه مطابق جدیدترین تغیرات خدمت سربازی بروزرسانی می شوند و ممکن است دستخوش تغییراتی شوند که روند کسری خدمت سربازی شما را تغییر می دهد . برای مثال مثال چند سال پیش میزان کسری حضور در جبهه توسط پدر به ازای هر ماه حضور درجبهه هجده روز بود . ولی سازمان نظام وظیفه با بروز رسانی جدیدش اعلام کرد که میزان آن به 12 روز کاهش یافته . یعنی به ازای هر ماه دوازده روز کسری تعلق می گیرد.لذا کلیه مشمولان گرامی حتما قبل از اقدام به ارسال دفترچه اعزام به خدمت با سامانه استعلام کسری خدمت سربازی تماس گرفته و میزان کسری خود را استعلام بگیرید.

 

 


 

کسری خدمت ایثارگری به چهار دسته تقسیم می شوند

کسری خدمت فرزند ایثارگر (حضور در جبهه)

بحث های زیادی در این رابطه شده مثلا یکی از بحث های مهم راجع به آن این بود که می گفتند باید به ازای هر یک ماه خدمت یک ایثارگر یک ماه از خدمت فرزند کاسته شود ولی با این حال با تفکرات سازمان نظام وظیفه مدت کاسته شدن خدمت سربازی به ازای هر ماه را به میزان دوازده روز اعلام کردند و این خبر را در سامانه ی استعلام کسری خدمت سربازی منتشر کردند

 

 

ثبت تاییدیه گواهی کسر خدمت

به منظور تسهیل و تسریع درثبت کسر خدمت جبهه و جانبازی و بسیج در سال جاری، مقرر شده است، یگان های صادرکننده گواهی کسر خدمت از طریق سامانه ارتباطی نسبت به ثبت و ارسال تاییدیه گواهی کسر خدمت به سامانه جامع وظیفه عمومی، اقدام کنند.سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد: تاییدیه گواهی کسر خدمت سربازان حین خدمت توسط یگان های صادرکننده در سیستم جامع یگان خدمتی سرباز قابل رویت خواهد بود و سربازان از این پس، برای پیگیری ثبت تاییدیه کسر خدمت خود نیازی به مراجعه به معاونت های وظیفه عمومی را نخواهند داشت.

این سازمان تاکید کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای پیگیری ثبت تاییدیه های کسرخدمت فقط می‌بایست به یگان های صادرکننده گواهی کسر خدمت مراجعه کنند.گفتنی است، در گذشته، نمایندگان یگان های صادر کننده گواهی کسر خدمت، ضمن مراجعه به سازمان وظیفه عمومی نسبت به تحویل گواهی فوق اقدام می کردند.

 

 

 

 

 

 

امتیاز کسرخدمت ایثارگری 99

جانشین سازمان وظیفه عمومی با تاکید بر این مطلب که امتیاز کسرخدمت ایثارگری شامل کارکنان وظیفه غایب نمی شود، افزود: مشمولان باید درنظر داشته باشند که قبل از اتمام مهلت معرفی، وضع خدمتی خود را مشخص کنند تا حین خدمت سربازی بتوانند از این تسهیلات بهره مند شوند.
وی گفت: گواهی کسرخدمت ایثارگری والدین فقط برای یک فرزند توسط سازمان های مربوطه صادر می شود مگر در مواردی که مدت کسرخدمت بیشتر از مدت باقی مانده خدمت سربازی مشمول باشد، در این صورت فرزند دوم نیز می تواند از بقیه سوابق بهره مند شود.
سردار کریمی ادامه داد: همه کارکنان وظیفه حین خدمت که قبلا از کسرخدمت ایثارگری نه روز به ازای هرماه حضور در جبهه ،هر درصد جانبازی و....بهره مند شده اند ، می توانند با مراجعه به یگان محل خدمت والدین،گواهی مربوطه را اصلاح و کسرخدمت برمبنای 12 روز را دریافت کنند.
وی افزود: سربازان فراری به شرط آنکه به جرم فرار آنان رسیدگی شده باشد، می توانند از مقررات کسرخدمت ایثارگری بهره مند شوند.
این مقام ارشد انتظامی در خصوص معافیت از خدمت دارندگان امتیاز ایثارگری 28 و 29  گفت: معافیت این دسته از مشمولان تا رسیدن به سقف 20 هزار نفر ادامه خواهد شد....

 

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

منبع:سامانه کسری خدمت

 

سرباز معلم :شرایط گرفتن امریه سرباز معلم 99 1400-مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -سایت ثبت نام سرباز معلم 99-نحوه گزینش سرباز معلم در سال99-استخدام رسمی سرباز معلم در سال 99-سوالات مصاحبه حضوری سرباز معلم 99-لیست ارگان های امریه سربازی در سال 99-استخدام سرباز معلم های 79 تا 91-مرخصی تحصیلی با احتساب سنوات چیست؟-طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی -

معافیت :بالاترین شماره ضعیفی چشم-معافیت تحصیلی چیست؟-منظور از معافیت تحصیلی چیست؟-استعلام معافیت تحصیلی 99-استعلام معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی به چه صورت است-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 99 - 1400-نحوه و شرایط شرایط معافیت کفالت مادر برای فرزند دوم 99-معافیت مشمولان بالای 30 سال 99-معافیت مادر در سال 99 چه شرایطی دارد-چه مدت بعد از طلاق می توان معافیت کفالت گرفت 99-

کسرخدمت:کدام شهرها کسری خدمت دارند؟-کسری خدمت بعد از قطعنامه-مراحل معافیت یا کسر خدمت به خاطر حضور پدر در منطقه عملیاتی-مدارک لازم برای کسری خدمت 12 روزه-استعلام کسری خدمت ایثارگری-نحوه استعلام کسری خدمت 99-شرایط کسر خدمت سربازی 99-معافیت | آیا قوانین جدید معافیت سربازی در سال 99 تغییر خواهد کرد ؟-قوانین جدید کسری خدمت-

آموزشی:آموزشی کجا میفتم-بهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-جذب مشمولانی که بیش از دو سال غیبت دارند توسط سپاه 99-آدرس پادگان های دوره آموزشی 99-آموزشی مرزبانی چند ماه است؟-مدت خدمت سربازی در سال 99 چند ماه است

خرید خدمت سربازی:خرید خدمت سربازی 99 - 1400-آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گردد-جزئیات طرح خرید خدمت سربازی 99-قانون جدید مدت خدمت سربازی 99-تمدید مهلت پرداخت اقساط جریمه مشمولان غایب 99

کد سخا:نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 99-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی در سال 9-نحوه استعلام اینترنتی وضعیت نظام وظیفه-سامانه سخا سربازی _ نحوه استعلام کد سخا-کد سخا را در سال 99 چگونه دریافت کنیم؟ 





:: برچسب‌ها: کسری خدمت از طریق بسیج ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: