مشاوره و آموزش شرایط ثبت نام امریه سربازی
نوشته شده توسط : nezam

از آن جا که مدت زمان سربازی تقریبا طولانی است بیشتر مشمولان خدمت سربازی به دنبال گرفتن معافیت، کسری خدمت و یا امریه ادارات، سازمان ها و ارگان های دولتی هستند. یکی از دستگاه های دولتی امریه پذیر، سازمان آموزش و پرورش می باشد. فرآیند جذب سرباز معلم سازمان آموزش و پرورش استان های مختلف برای سال جاری در اردیبهشت ماه صورت می گیرد و داوطلبان واجد شرایط جذب سرباز معلم می توانند از این فرصت استفاده کنند. به این منظور علاقه مندان می بایست مدارک لازم را آماده نمایند و به سازمان آموزش و پرورش استان محل سکونت خود مراجعه کنند تا بتوانند درخواست خود را به صورت کتبی تحویل دهند.

مشمولانی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد هستند، می توانند نسبت به دریافت امریه آموزش و پرورش اقدام نمایند.مشمولان عزیز خدمت سربازی در این مقاله در خصوص مشاوره و آموزش شرایط ثبت نام امریه سربازی مطالبی نوشته ایم و امیدواریم این مقاله هم مورد رضایت و توجه همه شما دوستان قرار گیرد....

 

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,,

 

 

 

برگه آماده به خدمت _ دریافت امریه

متقاضی می بایست دارای برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت باشد.
رشته تحصیلی متقاضی نباید جزو رشته های مرتبط با پیراپزشکی مانند ارتوپدی، فوریت های پزشکی و … باشد.
متقاضی می بایست دارای مدرک لیسانس یا کارشناسی ارشد باشد. (دارندگان مدرک کارشناسی ارشد، از حق اولویت بیشتری برخوردار هستند.)
فرد مشمول باید سلامت جسمی و روحی روانی متناسب با شغل معلمی را داشته باشد.
متقاضیانی که از قبل، درخواست معافیت پزشکی یا تحصیلی داشته اند، در مهلتی که برای ثبت نام در طرح سرباز معلم دارند، می توانند نسبت به باطل کردن آن اقدام کنند. در غیر این صورت سازمان وظیفه عمومی اعزام آن ها را لغو می نماید و هم چنین اسمشان را از لیست پذیرفته شدگان امریه وزارت آموزش و پرورش خط می زند.
مشمولین نباید دارای سابقه کسری خدمت باشند و ملزم به ارائه تعهد در این زمینه هستند. متقاضیان در صورت کتمان کسر خدمت و تقاضای استفاده از آن در طول سال تحصیلی می بایست مبلغی را به عنوان جبران خسارت پرداخت نمایند. ضمن این که امکان ترخیص آن ها به علت استفاده از امتیاز کسر خدمت در طول سال تحصیلی وجود ندارد.

 

 

 

تعریف امریه خدمت سربازی چیست

امریه در واقع همان خدمت سربازی می باشد . با این تفاوت که مشمولین به جای خدمت در پادگان ها به خدمت در سازمان های دولتی کشور که امریه قبول می کنند مشغول هستند . دریافت امریه معمولا با مشکلات و سختی هایی همراه است . مشاوره امریه سربازی با استفاده از خدمات مرکز مشاوره سامانه صدای مشاور  ، دسترسی به اطلاعات مورد نیاز برای دریافت امریه را آسان خواهد کرد . مشمولانی که امریه داشته باشند بعد از گذراندن دوره دو ماه آموزشی خود را به سازمان مربوطه معرفی می کنند و دوره خدمت خود را در آن محل می گذرانند .
راهنمای دریافت امریه خدمت سربازی همه ی افرادی که میخواهند برای امریه شدن در ارگان های امریه گیر داوطلب شوند اغلب با مشکلات و ابهاماتی مواجه هستند. لذا این افراد به راهنمای دریافت امریه احتیاج دارند تا از چند و چون مسیر دریافت امریه مطلع شوند. لذا در این بخش به راهنمایی هایی را در این باره برای مشمولان وظیفه متقاضی امریه شدن ارائه میدهیم. فردی که میخواهد به عنوان امریه خدمت سربازی خود را بگذراند باید شرایط خاصی را داشته باشد.

قبل از هر چیزی لازم است که بیان کنیم تنها مشمولانی که فاقد غیبت از سربازی هستند میتوانند برای امریه سربازی اقدام کنند.
علاوه بر این اغلب شرایطی توسط ارگان های امریه گیر اعلام میشود که شامل نوع مدرک تحصیلی، رشته های تحصیلی مورد نیاز، حداکثر سن مشمولان و… میباشد. چنانچه شما این شرایط را داشته باشید میتوانید با ارائه ی مدارک مورد نیاز درخواست خود را به ارگان مورد نظرتان ارائه دهید.


 



مزایای و معایب امریه چیست؟

امریه سربازی دوره ی ۲۴ ماهه است که طی آن سربازان با لباس های شخصی و با کار کردن در ادارات و سازمان ها، دوره سربازی خود را سپری میکنند. حقوقی که این افراد دریافت میکنند مانند دیگر سربازان است اما ساعت کاریشان مانند دیگر کارمندان شرکت و ارگان امریه گیر است. لذا سربازی این افراد راحت تر است. عدم بهره مندی سربازان امریه از کسری خدمت یکی از معایب این نوع خدمت میباشد.

گاهی مشمولان وظیفه سوالاتی درباره مرخصی ها و چگونگی خدمت در ارگان های امریه گیر دارند. پاسخگویی به این سوالات نیز در حوزه ی مشاوره امریه سربازی قرار میگیرد. همانطور که میدانید سربازان امریه مانند کارمندان اداره ها و ارگان هایی هستند که در آن مشغول به خدمت میباشند؛ از این رو در دوره سربازی مانند کارمندان تنها نیمی از روز را به عنوان سرباز امریه در خدمت ارگان های مربوطه میباشند. علاوه بر این موارد مشاوره های امریه سربازی میتواند شرایط و نحوه دریافت امریه را برای مشمولان متقاضی شرح دهد. داشتن یکی از شرایط پنجگانه؛ همچون تاهل، معافیت از رزم، سرپرستی خانواده، ایثارگری والدین و مددجویی بهزیستی برای امریه شدن لازم است و مشاوره امریه سعی دارد که مشمولان واجد شرایط را در مسیر اخذ امریه یاری کند بنابراین توصیه میکنیم قبل از هر اقدامی با مشاوران این حوزه مشورت کنید.

 

  

آیا در حین خدمت می توان امریه گرفت؟

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم زمانی که مشمولان برای دریافت امریه اقدام میکنند بسیار اهمیت دارد. همانطور که عنوان کردیم معمولا زمانی که مشمولان باید برای این موضوع اقدام کنند دو یا سه ماه قبل از تاریخ اعزامشان به خدمت سربازی است. یعنی بایستی ابتدا اقدامات لازم برای اعزام به خدمت را انجام دهند و برگه ی اعزام یا همان برگ سبز را دریافت کنند و بعد از آن به سراغ امریه شدن بروند. اما گاهی این سوال پیش میاید که آیا امکان اخذ امریه حین خدمت برای سربازان وجود دارد یا خیر؟ در پاسخ باید گفت که خیر سازمان های امریه گیر تنها از بین افرادی که آماده اعزام به خدمت هستند نیرو میگیرد و یکی از مدارک مورد نیاز برای امریه شدن همین برگه ی اعزام به خدمت است.
این افراد متعهد به انجام ۲۴ ماه خدمت در ارگان مربوطه میشوند اما سربازان امریه تنها به شکل پاره وقت مشغول به خدمت هستند و میتوانند در طول روز خود را به انجام کار دیگری مشغول کنند. انجام کار پاره وقت برای مشمولانی که وظیفه سرپرستی خانواده را بر عهده دارند حائز اهمیت است. البته لازم به تذکر است که سرباز امریه نباید به هیچ ارگانی تعهد کاری داشته باشد. علاوه بر این سازمان وظیفه معمولا امکانی را فراهم میاورد که سربازان به کار در حین خدمت سربازی مشغول شوند و مهارت های فنی و حرفه ای و… را فرا گیرند تا بعد از سربازی آماده ورود به بازار کار شوند.

 

 

 

 

  " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

 

منبع:مشاوره و آموزش شرایط ثبت نام امریه سربازی

 

سرباز معلم :شرایط گرفتن امریه سرباز معلم 99 1400-مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -سایت ثبت نام سرباز معلم 99-نحوه گزینش سرباز معلم در سال99-استخدام رسمی سرباز معلم در سال 99-سوالات مصاحبه حضوری سرباز معلم 99-لیست ارگان های امریه سربازی در سال 99-استخدام سرباز معلم های 79 تا 91-مرخصی تحصیلی با احتساب سنوات چیست؟-طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی -

معافیت :بالاترین شماره ضعیفی چشم-معافیت تحصیلی چیست؟-منظور از معافیت تحصیلی چیست؟-استعلام معافیت تحصیلی 99-استعلام معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی به چه صورت است-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 99 - 1400-نحوه و شرایط شرایط معافیت کفالت مادر برای فرزند دوم 99-معافیت مشمولان بالای 30 سال 99-معافیت مادر در سال 99 چه شرایطی دارد-چه مدت بعد از طلاق می توان معافیت کفالت گرفت 99-

کسرخدمت:کدام شهرها کسری خدمت دارند؟-کسری خدمت بعد از قطعنامه-مراحل معافیت یا کسر خدمت به خاطر حضور پدر در منطقه عملیاتی-مدارک لازم برای کسری خدمت 12 روزه-استعلام کسری خدمت ایثارگری-نحوه استعلام کسری خدمت 99-شرایط کسر خدمت سربازی 99-معافیت | آیا قوانین جدید معافیت سربازی در سال 99 تغییر خواهد کرد ؟-قوانین جدید کسری خدمت-

آموزشی:آموزشی کجا میفتم-بهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-جذب مشمولانی که بیش از دو سال غیبت دارند توسط سپاه 99-آدرس پادگان های دوره آموزشی 99-آموزشی مرزبانی چند ماه است؟-مدت خدمت سربازی در سال 99 چند ماه است

خرید خدمت سربازی:خرید خدمت سربازی 99 - 1400-آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گردد-جزئیات طرح خرید خدمت سربازی 99-قانون جدید مدت خدمت سربازی 99-تمدید مهلت پرداخت اقساط جریمه مشمولان غایب 99

کد سخا:نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 99-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی در سال 9-نحوه استعلام اینترنتی وضعیت نظام وظیفه-سامانه سخا سربازی _ نحوه استعلام کد سخا-کد سخا را در سال 99 چگونه دریافت کنیم؟ 





:: برچسب‌ها: مشاوره و آموزش شرایط ثبت نام امریه سربازی ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: