مدارک مورد نیاز درخواست کفالت پدر 99
نوشته شده توسط : nezam

 

عزیزان مشمول در این مقاله در خصوص شرایط جدید کفالت پدر بزرگ حین تحصیل مطالبی نوشته ایم و امیدوار هستیم این مقاله هم مورد رضایت و توجه همه شما عزیزان قرار گیرد لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید ..

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,

 

 

چطور از طریق کفالت پدر بیمار، معافیت بگیریم؟

مشمولین سربازی در صورتی که کفیل والدینشان باشند می توانند با داشتن شرایطی از سربازی معاف گردند. چنانچه مشمول تنها نگهدارنده و مراقب پدرش بوده و پدر وی 70 سال تمام داشته باشد یا این که کمتر از 70 سال داشته و به مراقبت نیاز داشته باشد، می تواند از سربازی معاف گردد. ما در مقاله ی زیر به بررسی شرایط معافیت کفالت پدر نیازمند مراقبت می پردازیم.

 

 

 

شرایط معافیت کفالت پدر

یکی از انواع معافیت کفالت خدمت سربازی ، معافیت کفالت پدر نیازمند مراقبت است که شرایط گرفتن آن به این شرح می باشد:

چنانچه سن پدر مشمول، بیشتر از 70 سال بوده و یا این که با تشخیص از سوی شورای پزشکی، با دارا بودن سن کمتر از 70، نیازمند مراقبت های پزشکی بوده باشد.یکی از شرایط معافیت کفالت پدر نیازمند مراقبت این است که فرد برای دریافت معافیت کفالت پدر بیمار نباید غیبت داشته باشند.
همچنین این افراد در زمان داشتن معافیت تحصیلی نیز می توانند برای معافیت کفالت خویش اقدام نمایند.توجه داشته باشید که هرگونه تغییرات سنی در شناسنامه ی پدر ملاک عملکرد نبوده و سن اولیه، ملاک رسیدگی است. تنها در حالتی سن جدید پدر ملاک قرار می گیرد که شناسنامه اش ابطال شده و شناسنامه ی جدیدی صادر شده باشد.


 



مراحل دریافت معافیت کفالت پدر

برای دریافت معافیت کفالت، متقاضی بایستی مدارک اولیه اش را تهیه و سپس به سازمان نظام وظیفه ی عمومی ارسال نماید. بعد از آن از سوی این سازمان، تاریخی تعیین می گردد که فرد باید مدارک مرحله دوم خود را برای تایید هیات رسیدگی ارایه نماید. چنانچه هیات رسیدگی مدارک شما را تایید نمود می توانید معافیت دائم خویش را دریافت نمایید.

 

 

 

 

مدارک مورد نیاز درخواست کفالت پدر


مدارک مورد نیاز درخواست کفالت پدر در مرحله ی ارسال درخواست به سازمان نظام وظیفه عمومی عبارت است از:

کپی کارت ملی
کپی تمامی صفحات شناسنامه
عکس رنگی و زمینه سفید 2*3
برگه ی تکمیل شده ی شماره 2 در دفترچه ی نظام وظیفه
برگه ی تکمیل شده ی شماره ی 5 دفترچه ی نظام وظیفه
برگه ی تکمیل شده ی واکسیناسیون
کپی آخرین مدرک تحصیلی فرد مشمول که از سوی مراجع صادرکننده برابر اصل شده باشد.

 

 

مراحل معافیت کفالت

سن پدر برای معافیت سربازی قوانین معافیت پزشکی سال آیین نامه جدید معافیت پزشکی
شرایط معافیت قد و وزن
شرایط معافیت پزشکی سربازی
وزن معافیت پزشکی
تحقیقات محلی معافیت کفالت مادر
شرایط معافیت کفالت مادر مطلقه سال شرایط معافیت سربازی
معافیت قد و وزن معافیت پزشکی
شرایط معافی لاغری
تلفن پاسخگویی سازمان نظام وظیفه
معافیت کفالت در حین تحصیل
پیگیری معافیت کفالت
شرایط معافیت کفالت پدر بیمار
معافیت کفالت

موارد و بند های بسیار زیادی برای دریافت معافیت از طریق انواع کفالت ها وجود دارد که بر اساس یکسری ظوابط و شرایط می توان از آنها استفاده کرد . به طور مثال یکی از موارد کم تر ذکر شده از طریق کفالت برادر کوچک تر از ۱۸ سال است در صورتی که پدر در قید حیات نباشد و بجز برادر هیچ سرپرست دیگری نداشته باشد .
از دیگر موارد معافیت سربازی کفالت به دلیل داشتن برادری است که با تایید شورای پزشکی مشخص شود فاقد سلامت است . البته درصورتی که برادرشپدر ، هسر و فرزند پسر سالم بالای هجده سال نداشته باشد .

 

 

 

منبع:شرایط جدید کفالت پدر بزرگ حین تحصیل

 

 

 

نحوه مشاهده سابقه بیمه سربازی در سال 98-میزان حقوق نیروی انتظامی برحسب درجه 98 -نحوه گرفتن پرینت از کارت سوخت -مدت آموزش درجه داری نیروی انتظامی -چرا در ایران سپهبدی و ارتشبد نداریم -مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98 -نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99- نحوه دریافت کارت ایثارگری 98 -نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 98-نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99-خرید خدمت سربازی با یکسال غیبت 98 - 99-نحوه دریافت کارت جانبازی زیر 25 درصد-وام خودرو جانبازان سال 98-سایت استخدام خواهران در سپاه 98-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 98-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی 98-نحوه اعطای 5 درصد جانبازی به ایثارگرانترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98قانون جامع ایثارگران در سال 98-موارد منع استخدام پزشکی ناجالیست پادگان های نیروی زمینی ارتش-نحوه مشاهده درصد جانبازی با کد ملی 98استعلام کارت پایان خدمت با کد ملیبهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده استشرایط استخدام نیروی انتظامی یگان ویژه در سال 98استعلام کارت ایثارگران ارتش 98وظایف سرباز معاف از رزم چیست -آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گرددبخشش رهبری اضافه خدمت سربازی 98آیین نامه مرخصی سربازان در دوران خدمت سربازی -     خرید خدمت سربازی 98 -99 -میزان مرخصی سربازان در عید سال 99-عیدی سربازان در سال 99 -جزئیات عفو رهبری 22 بهمن 98 شامل کدام زندانیان میشود ؟





:: برچسب‌ها: مدارک مورد نیاز درخواست کفالت پدر 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: